Gjest Tapet Skrevet 23. februar 2016 #23461 Del Skrevet 23. februar 2016 Bare hos meg frua dukker opp som "sponset" innlegg på Facebook? Står det så dårlig til med spredningen? http://m.imgur.com/jdQCTK5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 23. februar 2016 #23462 Del Skrevet 23. februar 2016 1 time siden, Tapet skrev: Bare hos meg frua dukker opp som "sponset" innlegg på Facebook? Står det så dårlig til med spredningen? http://m.imgur.com/jdQCTK5 Knis ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 24. februar 2016 #23463 Del Skrevet 24. februar 2016 (endret) *host* http://stylista.no/trender-og-guider/pressefrokost-med-caroline-berg-eriksen-x-bianco?utm_source=nyhedsbrev&utm_medium=stylista_no_2016_02_24 Bilde nummer 4? Endret 24. februar 2016 av Vitulina 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 24. februar 2016 #23464 Del Skrevet 24. februar 2016 19 minutter siden, Vitulina skrev: *host* http://stylista.no/trender-og-guider/pressefrokost-med-caroline-berg-eriksen-x-bianco?utm_source=nyhedsbrev&utm_medium=stylista_no_2016_02_24 Bilde nummer 4? Kul på magen? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 24. februar 2016 #23465 Del Skrevet 24. februar 2016 Hvordan skal man forstå uttalelsene hennes om at hun ikke ikke liker å være altfor pyntet og at hun av og til tenker at antrekksbildene hun legger ut "ikke er henne"? Jeg tenker at det er en underlig uttalelse fra en som lever av å legge ut bilder for å "inspirere" andre. Står hun ikke inne for det hun legger ut? Hvorfor legger hun ut ting hun ikke kan stå inne for, og beskriver dem med superlativer? Er det fordi det handler om å finne x antall plagg som hun kan knytte annonselenker til? Synes i grunnen dette var rimelig avslørende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 24. februar 2016 #23466 Del Skrevet 24. februar 2016 1 time siden, Vitulina skrev: *host* http://stylista.no/trender-og-guider/pressefrokost-med-caroline-berg-eriksen-x-bianco?utm_source=nyhedsbrev&utm_medium=stylista_no_2016_02_24 Bilde nummer 4? Shit så mye finere hun var der enn på bildene hun tar sjøl! Nydelig og ekte smil. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 24. februar 2016 #23467 Del Skrevet 24. februar 2016 Jeg synes bilde nummer fire var kjempe fint. Utrolig søtt smil og hun ser veldig naturlig ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 24. februar 2016 Forfatter #23468 Del Skrevet 24. februar 2016 1 time siden, nyher skrev: Kul på magen? Helt vanlig med kul på magen, sånn er den antakeligvis når den ikke suges inn eller redigeres bort. Men muligens et lite tankekors at det i følge bildene på bloggen omtrent er samme størrelsen på magen som når hun var høygravid: https://eu-central-1.tchyn.io/unitedbloggers-production/uploads/sites/197/2013/10/h%C3%B8ygravid.jpg Det får meg til å undres over hvor mye de faktisk redigerte og manipulerte gravidmagen for at den skulle fremstå så liten som mulig. Om de valgte vinkler og tidspunkt hvor magen var minst mulig, eventuelt om de tok bildene lenge før de ble publisert. Håper cbe.no viser langt mer vett når de deler bilder av en eventuell ny graviditet! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 24. februar 2016 #23469 Del Skrevet 24. februar 2016 Ros: Hun ser veldig bra ut på bildene Ris: Designet sko? Nu vel ... det ble vel ettertrykkelig bevist i denne tråden at skoene ikke er annet enn kopier en masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 24. februar 2016 #23470 Del Skrevet 24. februar 2016 7 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Ros: Hun ser veldig bra ut på bildene Ris: Designet sko? Nu vel ... det ble vel ettertrykkelig bevist i denne tråden at skoene ikke er annet enn kopier en masse. Jeg siterer " hun var enormt involvert". Enormt, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 24. februar 2016 #23471 Del Skrevet 24. februar 2016 (endret) 13 minutter siden, CecilieX skrev: Jeg siterer " hun var enormt involvert". Enormt, faktisk. La du merke til denne "enorme involveringen" på bloggen? For jeg kan ikke huske at det ble nevnt i nevneverdig grad, og heller ikke etter at kolleksjonen ble kjent via bloggen ... hmmm. En slik "enorm involvering" ville jo faktisk ha vært noe å skrive om. Og siden det skrives så ofte om hvor fantastiske mandagene er, vises frem til det kjedsommelige hvordan kaffekoppen/frokosttallerkenen/pulsklokka osv. ser ut osv., så kan jeg bare ikke forstå hvorfor denne "enorme involveringen" ikke er blitt bedre dokumentert. Var det kanskje ikke like spennende å vise bilder fra idèene, konseptmål, tankene bak, designskissene, utkastene, prøvemodellene, stoff- og skinntyper osv. osv. osv. som bilder av kaffekopper og gullbestikk? http://www.theshoesnobblog.com/2012/08/how-to-become-shoe-designer.html Edit: La til en lenke rundt det å bli en sko-designer ... Endret 24. februar 2016 av Zeitgeist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 24. februar 2016 #23472 Del Skrevet 24. februar 2016 2 timer siden, nyher skrev: Kul på magen? Med barn nr. 2 kommer ofte kulen tidligere enn med nr. 1? Det er jo absolutt ikke sikkert det er noe på gang og det er jo også strengt tatt en privatsak også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 24. februar 2016 #23473 Del Skrevet 24. februar 2016 19 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: La du merke til denne "enorme involveringen" på bloggen? For jeg kan ikke huske at det ble nevnt i nevneverdig grad, og heller ikke etter at kolleksjonen ble kjent via bloggen ... hmmm. En slik "enorm involvering" ville jo faktisk ha vært noe å skrive om. Og siden det skrives så ofte om hvor fantastiske mandagene er, vises frem til det kjedsommelige hvordan kaffekoppen/frokosttallerkenen/pulsklokka osv. ser ut osv., så kan jeg bare ikke forstå hvorfor denne "enorme involveringen" ikke er blitt bedre dokumentert. Var det kanskje ikke like spennende å vise bilder fra idèene, konseptmål, tankene bak, designskissene, utkastene, prøvemodellene, stoff- og skinntyper osv. osv. osv. som bilder av kaffekopper og gullbestikk? http://www.theshoesnobblog.com/2012/08/how-to-become-shoe-designer.html Edit: La til en lenke rundt det å bli en sko-designer ... Æsj, du spikker fliser. Det er jo ikke akkurat som om man må dokumetere alt man gjør i løpet av en dag.... Eller hvordan var nå dette igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 24. februar 2016 #23474 Del Skrevet 24. februar 2016 (endret) 35 minutter siden, CecilieX skrev: Jeg siterer " hun var enormt involvert". Enormt, faktisk. Når de må påpeke det, da skurrer det for meg... Men la oss si det stemmer. Jeg forstår ikke at Bianco satser på at bloggere (uten noen formell kompetanse) designer deler av produktene deres. Hvilke signaler sender de egentlig ut da? Og ønsker vi produkter designet av bloggere? Bianco mener å tro det, slik de satser, men er det virkelig tilfelle? Endret 24. februar 2016 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 24. februar 2016 #23475 Del Skrevet 24. februar 2016 2 minutter siden, CecilieX skrev: Æsj, du spikker fliser. Det er jo ikke akkurat som om man må dokumetere alt man gjør i løpet av en dag.... Eller hvordan var nå dette igjen? Nei, det er jo bare tull og tøys å dokumentere at man faktisk har designet noe. Da er det mye bedre med den daglige tralten om pulsklokker og kaffekopper og juu-huu-endelig-mandag-igjen. For det er jo faktisk dokumentasjonsverdig - ingen andre som gjør det, nei. Vent litt, hvis jeg legger ut bilder av zentanglene mine på IG - kan jeg da også kalle meg "designer". Jeg var jo faktisk enormt involvert i designprosessen. Satt der med papir og i allefall tre ulike penner!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 24. februar 2016 #23476 Del Skrevet 24. februar 2016 13 minutter siden, Atheena skrev: Med barn nr. 2 kommer ofte kulen tidligere enn med nr. 1? Det er jo absolutt ikke sikkert det er noe på gang og det er jo også strengt tatt en privatsak også. Det er nok bare et bilde uten tynnifiseringsfilteret. Hun ser helt normal ut i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 24. februar 2016 #23477 Del Skrevet 24. februar 2016 Tråden ryddet for svar til ryddet innlegg Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 24. februar 2016 #23478 Del Skrevet 24. februar 2016 9 minutter siden, Asti skrev: Når de må påpeke det, da skurrer det for meg... Men la oss si det stemmer. Jeg forstår ikke at Bianco satser på at bloggere (uten noen formell kompetanse) designer deler av produktene deres. Hvilke signaler sender de egentlig ut da? Og ønsker vi produkter designet av bloggere? Bianco mener å tro det, slik de satser, men er det virkelig tilfelle? Jeg kan ikke være med på forutsetningen om at det stemmer, jeg tror ikke et øyeblikk på det. Men jeg tror nok dessverre at det selger, ellers hadde de ikke gjort det i så stor grad som det de gjør. Flere og flere kjeder gjør dette, og det er vel fordi det øker salget. Det forteller en hel del om hvor stor påvirkningskraft bloggere har. Skulle gjerne ha fått kloa i salgstall, men må erkjenne at de nok selger en del av slike kolleksjoner siden stuntene gjentas og øker i omfang. Hvor avgjørende fortellingen om bloggeren som "enormt involvert" eller som desiger er vet jeg derimot ikke. Tidligere brukte man jo kjendiser som modeller i reklamekampanjer i mange år, og fikk økt oppmerksomhet. Mulig at "designdeltakelsen" løfter salget ytterligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 24. februar 2016 #23479 Del Skrevet 24. februar 2016 4 minutter siden, CecilieX skrev: Jeg kan ikke være med på forutsetningen om at det stemmer, jeg tror ikke et øyeblikk på det. Men jeg tror nok dessverre at det selger, ellers hadde de ikke gjort det i så stor grad som det de gjør. Flere og flere kjeder gjør dette, og det er vel fordi det øker salget. Det forteller en hel del om hvor stor påvirkningskraft bloggere har. Skulle gjerne ha fått kloa i salgstall, men må erkjenne at de nok selger en del av slike kolleksjoner siden stuntene gjentas og øker i omfang. Hvor avgjørende fortellingen om bloggeren som "enormt involvert" eller som desiger er vet jeg derimot ikke. Tidligere brukte man jo kjendiser som modeller i reklamekampanjer i mange år, og fikk økt oppmerksomhet. Mulig at "designdeltakelsen" løfter salget ytterligere. Jeg tror egentlig heller ikke på at det stemmer... Men prøvde meg på Bianco sine premisser. Og konsekvensene det kan ha på sikt. Jeg tror det er en kortsiktig gevinst, der de selger seg "billig". (Beklager dårlig forklaring, skriver fra mobil, og da blir teksten kortere). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 24. februar 2016 #23480 Del Skrevet 24. februar 2016 20 minutter siden, Asti skrev: Jeg tror egentlig heller ikke på at det stemmer... Men prøvde meg på Bianco sine premisser. Og konsekvensene det kan ha på sikt. Jeg tror det er en kortsiktig gevinst, der de selger seg "billig". (Beklager dårlig forklaring, skriver fra mobil, og da blir teksten kortere). Jeg er som regel for å prøve å se det fra en annen vinkel, kudos til deg for å forsøke😀. Jeg vet ikke om det har så store negative konsekvenser dersom forbrukerne sluker det rått. Hva tenker du at vil kunne ble de langsiktige konsekvensene? Utvanning av eget varemerke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg