Gjest Snøsøta Skrevet 12. februar 2016 #23181 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Vel, hvem er overrasket. BIanco lager sko de vet selger godt. Så tar de CBE.no få velge blant sko som selger godt og tilpasse disse litt. Så setter de navnet til CBE.no på skoene slik at de selger enda mer. Hvilken designer sier absolutt ingenting om tanken bak skodesignet ut over at det kan være vanskelig å gå med sko med heler høyere enn 10 cm, at skoene er i et semsket materiale og at sålene på disse skoene er sååå gode! Hvor er skoene dine laget CBE? Og hvor kommer skinnet fra? Hvor ble de garvet hen? Var det viktig for deg at skoene ble produsert under gode forhold da du bestemte deg for å designe en skokolleksjon? Edit: skulle sitert deg her @Cornucopia men din ble publisert mens jeg skrev denne.. Helt enig med deg! Endret 12. februar 2016 av Snøsøta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 12. februar 2016 #23182 Del Skrevet 12. februar 2016 20 minutter siden, bnanny skrev: Yepp, og hun ene som påpeker dette på fb (går ikke innom bloggen av prinsipp), blir selvsagt motsagt av en fan. Den kommentaren er nok forduftet.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 12. februar 2016 #23183 Del Skrevet 12. februar 2016 Det "flate skoene" er jo akkurat som Camilla Phil sine...? Synes hennes kolleksjon var forferdelig Sandalene er akkurat likt et par som Caroline brukte i hele fjor sommer...? Det er liksom de og rock stud'sene vi ser henne i føler jeg.? Hun har vel 1000 andre par sko også som hun aldri bruker da? Og jeg er SÅ lei de rock studsene, synes ikke de er fine heller jeg da. Kommer nok en del spørsmål i forbindelse med spørsmålsrunden tenker jeg, håper hun svarer 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 12. februar 2016 #23184 Del Skrevet 12. februar 2016 Til dere som trykker "play" på videoer og reklamevideoer fra FF & co; dere er med på å bygge opp bloggerens markedsverdi da det utelukkende baseres på seere og klikk. Selv om dere ikke kjøper sko med hennes navn på vil Bianco som merkenavn lagres hos alle sammen. Det beste er å overse totalt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. februar 2016 #23185 Del Skrevet 12. februar 2016 5 minutter siden, Vitulina skrev: Til dere som trykker "play" på videoer og reklamevideoer fra FF & co; dere er med på å bygge opp bloggerens markedsverdi da det utelukkende baseres på seere og klikk. Selv om dere ikke kjøper sko med hennes navn på vil Bianco som merkenavn lagres hos alle sammen. Det beste er å overse totalt. I know, men jeg kan ikke være kritiker når jeg kritiserer i blinde. Dessverre. Unngår klikk i den grad jeg kan, klikker aldri på anonnselenker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 12. februar 2016 #23186 Del Skrevet 12. februar 2016 Kommentarfeltet er nesten det gøyeste med hele bloggen, skal si de digger henne! Leste en som var rørt over videoen! Rørt?? 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 12. februar 2016 #23187 Del Skrevet 12. februar 2016 43 minutter siden, Francis skrev: I know, men jeg kan ikke være kritiker når jeg kritiserer i blinde. Dessverre. Unngår klikk i den grad jeg kan, klikker aldri på anonnselenker. Evig nok å kritisere uten å gi slike opplegg mer oppmerksomhet... At kolleksjonen er dårlig og at Bianco gir blanke faen i etikk visste man begge deler om på forhånd. Hilsen en meget standhaftig kritiker 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spenol Skrevet 12. februar 2016 #23188 Del Skrevet 12. februar 2016 Både Adax by CBE og Bianco by CBE er overpriset D E L U X E. Det vet jeg fordi jeg selv har jobbet i flere år i en butikk som selger Adax, og har venninner som har jobbet i Bianco. Ikke støtt denne galskapen 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 12. februar 2016 #23189 Del Skrevet 12. februar 2016 Ehm, de hvite espadrillsensene er jo en tro kopi av chanel sine. Enste som mangler er chanel logoen. Jaja, det er sikkert mange slike, men måten hun la det frem på var som hun hadde funnet opp kruttet selv - og aldri hadde sett en lignende sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 12. februar 2016 #23190 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Hun kaller skoene en klassisk skokolleksjon. Det later til at hun har forvekslet ordet klassisk med kopi av det gamle, har handlet deretter, og kopiert fra andre. For skoene på ingen måte representerer en klassisk stil. Endret 12. februar 2016 av gjestvest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 12. februar 2016 #23191 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) 3 timer siden, Pås skrev: Kommentarfeltet er nesten det gøyeste med hele bloggen, skal si de digger henne! Leste en som var rørt over videoen! Rørt?? Ja, folk er helt utrolige. Og så var det en som kalte det designersko. Jaja. Men årets kommentar må være hun som blåkopierer et godt innlegg fra KG om hvorfor leserne ikke får innblikk i selve prosessen, før hun presiserer at hun tar avstand fra gjengen på KG, det er hennes egne tanker, og HUN er jo konstruktiv. Priceless! lenke til kommentar: http://www.carolinebergeriksen.no/2016/02/12/the-entire-collection-video/comment-page-1/#comment-452225 Endret 12. februar 2016 av Amafalathiel 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenki Skrevet 12. februar 2016 #23192 Del Skrevet 12. februar 2016 2 timer siden, spenol skrev: Både Adax by CBE og Bianco by CBE er overpriset D E L U X E. Det vet jeg fordi jeg selv har jobbet i flere år i en butikk som selger Adax, og har venninner som har jobbet i Bianco. Ikke støtt denne galskapen Jeg er ikke sikker på om jeg helt skjønner hva du mener her... Sier du at Adax by CBE er overpriset i forhold til andre varer fra Adax? Jeg har i hvert fall ikke lagt merke til noen store forskjeller der. Adax-vesker har vel også generelt god kvalitet, og er derfor verdt pengene synes jeg. Sko fra Bianco har jeg derimot dårlig erfaring med, de jeg har kjøpt der har gått i stykker altfor fort 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenki Skrevet 12. februar 2016 #23193 Del Skrevet 12. februar 2016 5 timer siden, Francis skrev: http://imgur.com/mnC4lnjhttp://imgur.com/PWa1Jnohttp://imgur.com/o05X29Ahttp://imgur.com/FjwxQ6fhttp://imgur.com/HGIWbDqhttp://imgur.com/uzVUIMM og alle de andre her er forsåvidt også kopier av Balenciaga sine. Nå har jeg sett gjennom bildelenkene og kan skjønne at mange synes dette er en hel haug med mer eller mindre like sko. -Men for en som nesten er litt besatt av sko så er det store forskjeller på dem Utseendemessig kunne jeg bare tenkt meg to av parene og der kom CBE sine på andreplass, men har dårlig erfaring med sko fra Bianco fra tidligere så de havner neppe i skapet mitt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. februar 2016 #23194 Del Skrevet 12. februar 2016 22 minutter siden, Amafalathiel skrev: Ja, folk er helt utrolige. Og så var det en som kalte det designersko. Jaja. Men årets kommentar må være hun som blåkopierer et godt innlegg fra KG om hvorfor leserne ikke får innblikk i selve prosessen, før hun presiserer at hun tar avstand fra gjengen på KG, det er hennes egne tanker, og HUN er jo konstruktiv. Priceless! lenke til kommentar: http://www.carolinebergeriksen.no/2016/02/12/the-entire-collection-video/comment-page-1/#comment-452225 Blåkopi herfra! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. februar 2016 #23195 Del Skrevet 12. februar 2016 Lingvisten i meg stusset over språkbruken i skoinnlegget; hun både skriver og sier LAGET dvs ikke designet. Jeg har mine tanker rundt det, men mulig jeg er ute på jordet. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 12. februar 2016 #23196 Del Skrevet 12. februar 2016 9 minutter siden, Francis skrev: Lingvisten i meg stusset over språkbruken i skoinnlegget; hun både skriver og sier LAGET dvs ikke designet. Jeg har mine tanker rundt det, men mulig jeg er ute på jordet. Jo, men kan man forutsette at CBE har et bevisst forhold til språk og ordvalg? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Endaen Skrevet 12. februar 2016 #23197 Del Skrevet 12. februar 2016 Dødskjedelige, generiske sko helt uten særpreg. Men det overrasker jo ikke. Og Bianco har forferdelig kvalitet, handler aldri der uansett. Men, for en del år siden designet hun jo en annen skokollekjon, for Nelly? Husker det var et ganske pent par blå og grønne der. Men det var kanskje bare fordi jeg likte fargekombo'en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. februar 2016 #23198 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) 33 minutter siden, Jenki skrev: Nå har jeg sett gjennom bildelenkene og kan skjønne at mange synes dette er en hel haug med mer eller mindre like sko. -Men for en som nesten er litt besatt av sko så er det store forskjeller på dem Utseendemessig kunne jeg bare tenkt meg to av parene og der kom CBE sine på andreplass, men har dårlig erfaring med sko fra Bianco fra tidligere så de havner neppe i skapet mitt... Poenget er vel at det ikke er revolusjonerende ny design vi snakker om. Jeg ville ikke hatt de fra CBE siden den ene remmen går alene rundt leggen, det er penere når den ligger over forsiden av skoen. (Hva kalles forsiden av skoen? ☺️) Janka Pollianos' samarbeid med Sapatos synes jeg er mer vellykket, rent designmessig. Endret 12. februar 2016 av Francis 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. februar 2016 #23199 Del Skrevet 12. februar 2016 11 minutter siden, Amafalathiel skrev: Jo, men kan man forutsette at CBE har et bevisst forhold til språk og ordvalg? Hun skrev vel designet om veskene? Synes bare det var påfallende nå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. februar 2016 #23200 Del Skrevet 12. februar 2016 Jeg visste ikke at hun har en klassisk stil. Trodde stilen var affilatestilen "hva selger best i segmentet"-stilen med mye Nelly-støveletter i kunstskinn blandet med Lindex og litt Malene Birger. (Gjentar: der hun hadde på Vixen var vakkert og det beste hun noensinne har vist seg i) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg