Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Tråden ryddet for persondebatt, spekulasjoner, diskusjon av barn, avsporinger og samtlige svar til dette

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Edain skrev:

#denfølelsen når Nordvesta var her før deg på søndagskvisten... 

Tråden ble stengt i går (eller fredag), det som har blitt moderert er en veldig påsidendiskusjon om hva pedofili er og skyldes. Veldig lite med selve trådtemaet å gjøre, glad det ble moderert bort selv om de brukte for lang tid på det. 😊

Endret av Francis
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Francis skrev:

Tråden ble stengt i går (eller fredag), det som har blitt moderert er en veldig påsidendiskusjon om hva pedofili er og skyldes. Veldig lite med selve trådtemaet å gjøre, glad det ble moderert bort selv om de brukte for lang tid på det. 😊

Okei, så bra! Trodde jeg hadde gått glipp av noe skikkelig juicy greier jeg nå :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Sett denne fra tv2.no i går "Fotballfrues lesertall halvert: - Jeg var redd for å få panikk"

Mangler det ikke en del i den artikkelen? Skjønner ikke helt hensikten med artikkelen. Ser det lenkes til Finansavisen, men finner ikke saken der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Cornucopia skrev:

Mangler det ikke en del i den artikkelen? Skjønner ikke helt hensikten med artikkelen. Ser det lenkes til Finansavisen, men finner ikke saken der?

Hun hadde vel et intervju i Finansavisens fashion avdeling her om dagen som ble publisert fredag/lørdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Hun hadde vel et intervju i Finansavisens fashion avdeling her om dagen som ble publisert fredag/lørdag?

Ok, får ikke lest det på nett. Var vel kanskje i papirutgaven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerte forresten et eller annet sted at CBE.no skulle lage flere av Adax-veskene, og at de skulle komme i beige.

Edit: Det med beige kommer fra instagrammen hennes der det ble annonsert en klokke. Stusset på at informasjonen om vesken kom fra en av de som kommenterte, og ikke fra CBE.no

Endret av Cornucopia
Lagt til lenke til instagram
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Francis skrev:

Mulig hun er ferdig med samarbeidet med Adax og derfor ikke promoterer veskene mer?

Hun tjener vel fortsatt penger på "sin egen" kolleksjon? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sikkert, kan ha sikret seg med en engangssum. Ikke sikkert at hun gikk inn på en bonusordning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun driver jo fortsatt og merker veskene som "egen kolleksjon" på bloggen. Det trenger hun ikke gjøre hvis samarbeidet er over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, som sagt, JEG vet ikke, kanskje hun ikke liker de beige veskene? ☺️ mulig de sorte og røde var "hennes kolleksjon" og at Adax har mulighet til å lage veskene i andre farger om de ønsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, Francis skrev:

Nei, som sagt, JEG vet ikke, kanskje hun ikke liker de beige veskene? ☺️ mulig de sorte og røde var "hennes kolleksjon" og at Adax har mulighet til å lage veskene i andre farger om de ønsker. 

Har vel heller ikke sagt at dette er noe DU burde vite. Svarer på dine svar, jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Francis skrev:

Her står det om den nye fargen, og en ny veske i kolleksjonen: http://www.vixen.no/2016/02/05/flere-vesker-fra-caroline-berg-eriksen/ . Egentlig rart at cbe.no ikke har skrevet noe om det selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...