Nordvesta Skrevet 7. februar 2016 #23061 Del Skrevet 7. februar 2016 Tråden ryddet for persondebatt, spekulasjoner, diskusjon av barn, avsporinger og samtlige svar til dette Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Edain Skrevet 7. februar 2016 #23062 Del Skrevet 7. februar 2016 #denfølelsen når Nordvesta var her før deg på søndagskvisten... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. februar 2016 #23063 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) 12 minutter siden, Edain skrev: #denfølelsen når Nordvesta var her før deg på søndagskvisten... Tråden ble stengt i går (eller fredag), det som har blitt moderert er en veldig påsidendiskusjon om hva pedofili er og skyldes. Veldig lite med selve trådtemaet å gjøre, glad det ble moderert bort selv om de brukte for lang tid på det. 😊 Endret 7. februar 2016 av Francis 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Edain Skrevet 7. februar 2016 #23064 Del Skrevet 7. februar 2016 11 minutter siden, Francis skrev: Tråden ble stengt i går (eller fredag), det som har blitt moderert er en veldig påsidendiskusjon om hva pedofili er og skyldes. Veldig lite med selve trådtemaet å gjøre, glad det ble moderert bort selv om de brukte for lang tid på det. 😊 Okei, så bra! Trodde jeg hadde gått glipp av noe skikkelig juicy greier jeg nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 7. februar 2016 #23065 Del Skrevet 7. februar 2016 Sett denne fra tv2.no i går "Fotballfrues lesertall halvert: - Jeg var redd for å få panikk" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 7. februar 2016 #23066 Del Skrevet 7. februar 2016 5 minutter siden, LilleSnupp skrev: Sett denne fra tv2.no i går "Fotballfrues lesertall halvert: - Jeg var redd for å få panikk" Mangler det ikke en del i den artikkelen? Skjønner ikke helt hensikten med artikkelen. Ser det lenkes til Finansavisen, men finner ikke saken der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 7. februar 2016 #23067 Del Skrevet 7. februar 2016 2 minutter siden, Cornucopia skrev: Mangler det ikke en del i den artikkelen? Skjønner ikke helt hensikten med artikkelen. Ser det lenkes til Finansavisen, men finner ikke saken der? Hun hadde vel et intervju i Finansavisens fashion avdeling her om dagen som ble publisert fredag/lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 7. februar 2016 #23068 Del Skrevet 7. februar 2016 11 minutter siden, LilleSnupp skrev: Hun hadde vel et intervju i Finansavisens fashion avdeling her om dagen som ble publisert fredag/lørdag? Ok, får ikke lest det på nett. Var vel kanskje i papirutgaven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 7. februar 2016 #23069 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Registrerte forresten et eller annet sted at CBE.no skulle lage flere av Adax-veskene, og at de skulle komme i beige. Edit: Det med beige kommer fra instagrammen hennes der det ble annonsert en klokke. Stusset på at informasjonen om vesken kom fra en av de som kommenterte, og ikke fra CBE.no Endret 7. februar 2016 av Cornucopia Lagt til lenke til instagram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 7. februar 2016 #23070 Del Skrevet 7. februar 2016 De selger den allerede i beige på Blush... Så det i forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 7. februar 2016 #23071 Del Skrevet 7. februar 2016 Utrolig merkelig at hun ikke har skrevet noe om det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. februar 2016 #23072 Del Skrevet 7. februar 2016 Mulig hun er ferdig med samarbeidet med Adax og derfor ikke promoterer veskene mer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 7. februar 2016 #23073 Del Skrevet 7. februar 2016 7 minutter siden, Francis skrev: Mulig hun er ferdig med samarbeidet med Adax og derfor ikke promoterer veskene mer? Hun tjener vel fortsatt penger på "sin egen" kolleksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. februar 2016 #23074 Del Skrevet 7. februar 2016 Ikke sikkert, kan ha sikret seg med en engangssum. Ikke sikkert at hun gikk inn på en bonusordning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 7. februar 2016 #23075 Del Skrevet 7. februar 2016 Hun driver jo fortsatt og merker veskene som "egen kolleksjon" på bloggen. Det trenger hun ikke gjøre hvis samarbeidet er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. februar 2016 #23076 Del Skrevet 7. februar 2016 Nei, som sagt, JEG vet ikke, kanskje hun ikke liker de beige veskene? ☺️ mulig de sorte og røde var "hennes kolleksjon" og at Adax har mulighet til å lage veskene i andre farger om de ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 7. februar 2016 #23077 Del Skrevet 7. februar 2016 4 minutter siden, Francis skrev: Nei, som sagt, JEG vet ikke, kanskje hun ikke liker de beige veskene? ☺️ mulig de sorte og røde var "hennes kolleksjon" og at Adax har mulighet til å lage veskene i andre farger om de ønsker. Har vel heller ikke sagt at dette er noe DU burde vite. Svarer på dine svar, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 7. februar 2016 #23078 Del Skrevet 7. februar 2016 6 minutter siden, Francis skrev: Nei, som sagt, JEG vet ikke, kanskje hun ikke liker de beige veskene? ☺️ mulig de sorte og røde var "hennes kolleksjon" og at Adax har mulighet til å lage veskene i andre farger om de ønsker. Her står det om den nye fargen, og en ny veske i kolleksjonen: http://www.vixen.no/2016/02/05/flere-vesker-fra-caroline-berg-eriksen/ . Egentlig rart at cbe.no ikke har skrevet noe om det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 7. februar 2016 #23079 Del Skrevet 7. februar 2016 Hun skriver om veskene nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trosten Skrevet 7. februar 2016 #23080 Del Skrevet 7. februar 2016 31 minutter siden, MiniMjau skrev: Hun skriver om veskene nå Ja, hun "bor" tydeligvis på KG. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg