Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Synes hun er på reisefot hele tiden jeg. Er ikke det fryktelig slitsomt? Selvfølgelig er det mange i verden som reiser mye med jobben, men likevel :P Jeg blir nesten stresset av å lese om all reisingen hennes. 

det er sikkert slitsomt å reise så mye. Men for alle de mennesker i Norges land som må ut å reise i jobben så har de ingen valg. 

Eller det har de jo... Bytte til 8-16 jobb uten reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nok en blemme for ekteparet i medier idag, AUCH! Men at det var kamuflert som adax-reklame skjønte jo jeg med en gang. Er dette spikern i kista?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Nok en blemme for ekteparet i medier idag, AUCH! Men at det var kamuflert som adax-reklame skjønte jo jeg med en gang. Er dette spikern i kista?

LKE har allerede vært på pletten i SoMe-gruppa på fb for å poengtere at DetNye ikke er felt for intervjuet med CBE men for kundekvelden.

Du veit, gråsone ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LKE har allerede vært på pletten i SoMe-gruppa på fb for å poengtere at DetNye ikke er felt for intervjuet med CBE men for kundekvelden.

Du veit, gråsone ;)

Åja disse gråsonene altså, litt sånn twilightzone - man vet aldri hva som hender på siljan. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kognitiv dissonans er svært fremtredende egenskaper hos begge to; fokuser på belønning (les; penger/materielle goder), overse alle bakdeler (eksponering av barn, eget omdømme og status, langtidsfølger av egne valg og levemåte. For ikke å glemme hvilke signal fruen sender ut). 

Så lenge penga renner inn og hun omtales (likegyldig årsak) er alt bra. Han er stolt over at hun kommer høyt opp på Googlesøk, men glemmer å spørre seg hvorfor hun havnet der (skjedd noe spesielt i år kanskje?)

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hold the door

Jeg ser ikke hvordan man kan kritisere CBE/LK for dette, eller at det skulle være nok en blemme for dem? Uansett hvordan ting henger sammen og hva som har vært planlagt, hvem som har drevet med hva, så er det "Det Nye" sitt ansvar å ikke opptre i strid med VVP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke hvordan man kan kritisere CBE/LK for dette, eller at det skulle være nok en blemme for dem? Uansett hvordan ting henger sammen og hva som har vært planlagt, hvem som har drevet med hva, så er det "Det Nye" sitt ansvar å ikke opptre i strid med VVP.

Enig i at CBE/LKE ikke kan kritiseres for dette, men de blir jo dratt med i dragsuget og sånn sett blir det vel en ripe i lakken. Omtrent alle nyheter jeg har lest så langt om at Det Nye er felt har brukt bilder av CBE og spesielt "rumpebildet" som illustrasjon. Og selvsagt spilles det på "tatt med buksa nede" ;)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Lurer på om Mamsi og KG-damene får skylda om dagens photoshop, kremt, beklager, photoshoot ikke blir like bra med PFU-fellingen hengende over dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg ikke kan ha facebook av diverse årsaker, føler jeg at jeg går glipp av mye ang SoMe gruppa, men jeg klager egentlig ikke. 

Jeg har lenge fundert på hva som kunne bli like underholdende som facebook og hvilken plattform også jeg ville ha sjangsen å være offentlig, uten at min virkelige identitet kommer frem. 

Jeg begynte å lese på noen blogger, havnet her på KG og jeg sverger, jeg er mildt sagt sjokkert over hvordan ganske mange, spesielt CBE alltid klarer å lire seg unna å få passet sitt påskrevet og jeg fatter virkelig ikke hvordan annonsørene vil assosieres med henne. Jeg skjønner heller ikke hvordan det er mulig at tom senkveld inviterer henne. Hun må virkelig ha en god manager med gode kontakter. 

Men....dagens nyheter i norge er jo gjennomsyret av for det meste agurknytt fordi mange journalister mangler baller til å drive undersøkende kritisk journalistikk mot kjendisverden. 

Jeg har også fått med meg at Mamsi er den som fikk søkelyset igjen på hvordan CBE snor seg unna ved at det nye ble felt i PFU. HVA MED CBE, hvordan kan hun bli felt?? 

Er ikke hennes blogg som "magasin" å regne? 

Jeg blir ærligtalt helt oppgitt over hvordan det er lov å villede leserne bare en er en blogger. 

TUSEN TAKK KG for at dere fyller dagene mine med godt lesestoff 😉 (både på denne tråden og mange andre) hvem trenger vel en blogg når vi har dere ❤❤ 

STOOR KLEM og en ekstra stor til dem som sendte saken inn til FPU. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snøsøta

Det er ingen tvil om at det er Det Nye, ikke CBE som er felt i PFU i dag. Men det er ikke særlig heldig for omdømmet til bloggen heller at det er kontroverser og anklager om uetiske bindinger hver gang hun lar seg intervjue. CBE er utdannet journalist, hvilket gjør det hele enda mer uheldig. Pr nå fremstår det som at CBE ikke lar seg intervjue av pressen med mindre det er noen skjulte premisser bak avtalen. Det er det motsatte av hva god journalistikk dreier seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har jo rett i at det er Det Nye som er dømt og sitter i saksa etter det intervjuet + markedsføringsstuntet. Men hun burde jo få litt bedre råd om slike ting, all de tid det er bildet av henne (med rumpen bar) som pryder mange av omtalene om denne saken, så er det ikke god PR for henne, uansett at det faktisk ikke er hun som er dømt eller har gjort noe klanderverdig her.

Beste motstøtet ville vel være å gjøre et uavengig intervju uten en underliggende skandale og uten å markedsføre noe som helst annet en CBE, tenker jeg.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...