Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt enig med dette. Og egentlig burde jo bloggerne bli fornærmet over denne "åh, så søt og flink du er som har en mening om noe"- holdningen de blir møtt med fra media, men det blir det jo tydeligvis ikke. 

Ja, det burde de. Men som kjent heier nordmenn mest på folk det er synd på, derfor har det nok også vært innbringende for bloggere at pressen har blitt med på fremstillingen av CBE (siden det er den bloggen vi skriver om her) som offer for misforståelser, misunnelse og usaklig hets, nærmest uansett utgangspunkt.

Selv da en finansavis fremla fjorårets økonomiske resultat for de mest lønnsomme bloggerne og dessuten antydet en vesentlig inntektsøkning for bl.a CBE (omsetning mellom 2 og 6 mill eller noe rundt der) ved overgang til de forente påvirkere (United Influencers), ble det klaging på fremstillingen, og til og med hevdet at økonomijournalistene også var misunnelige på de best betalte bloggernes inntjening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg være ærlig her, jeg synes faktisk bloggen har tatt seg litt opp etter at hun spurte leserne! Jeg har den samme meningen om bedriften, men jeg synes det siste innlegget var koselig (kanskje fordi jeg elsker jul?!) med unntak av den fortsatte profileringen av barnet! Mannen er så og si borte, og jeg synes teksten er mye Caroline igjen. Sett fra mitt ståsted, et stort pluss! Jeg har ikke lest bloggen på nesten ett år, men har lest noen innlegg i det siste! Tror ikke det blir en vane og ting kan sikkert forandre seg igjen, men det er slik jeg føler det nå! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good for you. Selv synes jeg den er ekstremt kalkulert og om mannen er mer usynlig, føler jeg at han lusker i bakgrunnen.  Caroline synes jeg synd på, hun ligner jo ikke seg selv lengre. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt oppdatert på Annette Haga eller Lene Orvik, men har de "innrømmet"/gått ut med at de har silikon? Siden herr Eriksen går så hardt ut med det.

De to har ikke innrømmet det,nei. Selv om alle ser jo at de har det. Godt gjort av LK å oute de på face 👍🏻😄

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good for you. Selv synes jeg den er ekstremt kalkulert og om mannen er mer usynlig, føler jeg at han lusker i bakgrunnen.  Caroline synes jeg synd på, hun ligner jo ikke seg selv lengre. 

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg være ærlig her, jeg synes faktisk bloggen har tatt seg litt opp etter at hun spurte leserne! Jeg har den samme meningen om bedriften, men jeg synes det siste innlegget var koselig (kanskje fordi jeg elsker jul?!) med unntak av den fortsatte profileringen av barnet! Mannen er så og si borte, og jeg synes teksten er mye Caroline igjen. Sett fra mitt ståsted, et stort pluss! Jeg har ikke lest bloggen på nesten ett år, men har lest noen innlegg i det siste! Tror ikke det blir en vane og ting kan sikkert forandre seg igjen, men det er slik jeg føler det nå! 

UI-sjangeren har hun aldri benyttet seg av før, så å si at teksten er mye mer Caroline igjen blir feil. Sjangeren hun har benyttet seg av er den man finner hos 12-15 åringer, ".. og så gjorde vi det og så gjorde vi det". 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UI-sjangeren har hun aldri benyttet seg av før, så å si at teksten er mye mer Caroline igjen blir feil. Sjangeren hun har benyttet seg av er den man finner hos 12-15 åringer, ".. og så gjorde vi det og så gjorde vi det". 

Ja, ser det, ordla meg kanskje litt feil, virker som hun skriver mer selv nå, ikke mannen, det var poenget mitt! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau

At hun ikke ligner seg selv. 

Nå får vi jo se mange bilder hvor hun ikke bare viser venstre side av ansiktet, så det er nok noe av grunnen;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra blogginnlegget - http://carolinebergeriksen.no/2015/12/08/juletreminner/ 

Det å ikke bruke SøttBarn som blikkfang og promotering av blogginnlegg varte ikke lenge...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spør du; mener du utseendemessig eller personlighetsmessig? Ikke verre enn det. Hadde du lest tråden, hadde du fått med deg at måten hun både bruker fillere ol og redigerer seg har vært tema flere ganger. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg hun var utrolig naturlig pen før. Nå har hun dessverre havnet i den der gruppen mennesker som det er umulig å anse alder på. Hvis jeg ikke visste hvor gammel hun var, ville jeg måtte gjette alt fra 25-45. Altså, er hun en 25-åring med lett for å få rynker/ hud som ser eldre ut eller er hun 45 og har "fikset" på en del? Dette sier jeg IKKE som en kommentar på hennes faktiske utseende. CBE er ei flott dame, dette er en kommentar på hennes (til dels) sponsede styling, bruk av restylane/ fillers,  sminke, redigering av bilder og (litt) frisyren. Derfor må vel dette kunne regnes som konstruktiv kritikk. 

Endret av KaraThrace
Endret litt på ordleggingen
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://imgur.com/hdppL2X

Tilføyelse:

Og så var de så livredde for at noen skulle mene at CBE hadde lagt på seg over hoftene, at LKE måtte ty til kommentarjuks også om dette: http://postimg.org/image/3txp8g39f/full/

wow, de kommentarene under tilføyelse... Her skriver LK (de sa det var han) under falsk navn at det er frekt å kommentere at ei dame har fått fine former + + + .. Og like under skriver CBE "Å si at noen har flotte former er jo kjempehyggelig :)"

Svært selvmotsigende. Utrolig hvor nøye det er på hvordan de fremstår.  

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow, de kommentarene under tilføyelse... Her skriver LK (de sa det var han) under falsk navn at det er frekt å kommentere at ei dame har fått fine former + + + .. Og like under skriver CBE "Å si at noen har flotte former er jo kjempehyggelig :)"

Svært selvmotsigende. Utrolig hvor nøye det er på hvordan de fremstår.  

Men de har jo sluttet med det der, altså. Kors på halsen og alt. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...