Vitulina Skrevet 7. desember 2015 #20681 Del Skrevet 7. desember 2015 Fotballfrue ble kjent fordi hun skilte seg ut utseendemessig (ref det gamle bildet fra grillfesten hvor hun står i jeansshorts) og hun har forfektet en helt ekstrem konsumerlivsstil og ikke minst et enormt kroppsfokus siden den gang. Det forundrer meg dog ikke at han ikke fatter det selv 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinto2013 Skrevet 7. desember 2015 #20682 Del Skrevet 7. desember 2015 Er det ikke drastisk å redigere kroppen sin tynnere til stadighet? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 7. desember 2015 #20683 Del Skrevet 7. desember 2015 Jeg kjenner en ekkel smak i munnen nå mannen som var klar over at sin gravide kone redigerte magen mindre snakker om kvinnelige bloggere og kroppen som virkemiddel . (skjermdump fra SoMe på face)http://imgur.com/boNFrU1Den kommentaren hans er bare utrolig trist. Mangel på selvinnsikt har nå fått et ansikt. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. desember 2015 #20684 Del Skrevet 7. desember 2015 Jeg kjenner en ekkel smak i munnen nå mannen som var klar over at sin gravide kone redigerte magen mindre snakker om kvinnelige bloggere og kroppen som virkemiddel . (skjermdump fra SoMe på face)http://imgur.com/boNFrU1Løgn eller bløff, take a pick. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 7. desember 2015 #20685 Del Skrevet 7. desember 2015 Den kommentaren hans er bare utrolig trist. Mangel på selvinnsikt har nå fått et ansikt.herregud hvor har han skrevet dette?😱😱😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 7. desember 2015 #20686 Del Skrevet 7. desember 2015 herregud hvor har han skrevet dette?😱😱😱Facebook - Gruppen for Stort og Smått i Sosiale Medier eller noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 7. desember 2015 #20687 Del Skrevet 7. desember 2015 Vet ikke om jeg skal le eller gråte vedr. LKE sine bidrag - https://www.facebook.com/groups/183381455078651/permalink/935910753159047/ og svarene han får i retur....LKE legger jo opp til at folk skal konkretisere hvorfor CBE passer inn i Magni Olaug Fuglerud sin "definisjon". Lite smart av han... Samtidig lurer jeg på hva han mener med at CBE har tatt "støyten" for mange av de andre toppbloggerne over flere år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. desember 2015 #20688 Del Skrevet 7. desember 2015 Ganske få bilder redigert og man kunne ikke sett forskjellen? Atte var? 😂 hvor er Nora N når man trenger henne? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. desember 2015 #20689 Del Skrevet 7. desember 2015 Vet ikke om jeg skal le eller gråte vedr. LKE sine bidrag - https://www.facebook.com/groups/183381455078651/permalink/935910753159047/ og svarene han får i retur....LKE legger jo opp til at folk skal konkretisere hvorfor CBE passer inn i Magni Olaug Fuglerud sin "definisjon". Lite smart av han... Samtidig lurer jeg på hva han mener med at CBE har tatt "støyten" for mange av de andre toppbloggerne over flere år? Tatt støyten er nok siljansk for å bli tatt med buksene nede og rumpa bar. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. desember 2015 #20690 Del Skrevet 7. desember 2015 http://imgur.com/f1r5zbY 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unagi Skrevet 7. desember 2015 #20691 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Eneste han mener er "beklagelig" med redigeringen er jo at de ble tatt. Og jo, fotballfrue ble populær i starten fordi hun var den gang ekstremt tynn og viste fram kroppen sin. Det ble snakk om den veldig magre bloggdama, om derfor fikk mye klikk. Om det ikke var hele grunnen, så bidro det iallefall mye til at bloggen ble så stor. Og selvfølgelig at hun provoserte mye med å legge ut lettkledde bilder ( blant annet bikini bilder der hun vil framstå så tynn som mulig) Så ikke kom til meg å si at det syke forholdet hun hadde til mat og kropp ikke provoserte og derfor gjorde bloggen stor Endret 7. desember 2015 av Unagi 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 7. desember 2015 #20692 Del Skrevet 7. desember 2015 En må jo bare le, eller? At han ikke ser selv hvor latterlige de uttalelsene hans er. Vel, det er de som må leve sammen for evig og alltid. Jeg hadde måttet ta botox og en del operasjoner for å se noenlunde oppegående ut ved å måtte dele seng med en slik mann. Det går virkelig ikke an å ta han seriøst etter dette når han skriver at en ikke hadde sett forskjell hvis man ikke hadde visst at det var redigert. Hallo, halve gravidmagen var jo borte på et tidspunkt der og over halve ryggen? #naturligsvai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. desember 2015 #20693 Del Skrevet 7. desember 2015 http://imgur.com/f1r5zbY Tror han slettet dette? Finner det ikke nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
troikaen Skrevet 7. desember 2015 #20694 Del Skrevet 7. desember 2015 Jeg er ikke helt oppdatert på Annette Haga eller Lene Orvik, men har de "innrømmet"/gått ut med at de har silikon? Siden herr Eriksen går så hardt ut med det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 7. desember 2015 #20695 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Ganske få bilder redigert og man kunne ikke sett forskjellen? Atte var? 😂 hvor er Nora N når man trenger henne?Noen som har lenke til samlingen med bilder der man så originalen og redigert-versjon som gif?Kunne vært passende å sende som svar i SoMe-gruppa til LKE som mener Beyonce veier 15 kg for mye og syns det er greit at konemor tilsynelatende strever med et selvbilde som krever korrigering i form av regelmessige injiseringer og nitid påpasselighet med kosthold og porsjonskontroll, samt daglige sprinteturer.Gud bedre, jeg er lei av det fjolset han er. Hver gang han åpner kjeften...eh tastaturet, så ødelegger han det lille som fins igjen av...nei jeg vet ikke hva som er igjen av den bloggen. Endret 7. desember 2015 av Cornucopia Slivekreif 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 7. desember 2015 #20696 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Ganske få bilder redigert og man kunne ikke sett forskjellen? Atte var? 😂 hvor er Nora N når man trenger henne?Her er i allefall linker til de redigerte bildene fra Noras Twitter-konto: https://twitter.com/noranordbo Endret 7. desember 2015 av Zeitgeist Glemte linken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 7. desember 2015 #20697 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Dette blogginnlegget fra 2010 - http://rebeccaeugenie.blogg.no/1275905195_nr_redselen_for__bli_.html - tar opp noe av det Fuglerud viser til, dvs. at kropp henger sammen med plassering på blogglisten. Og CBE blir brukt som et eksempel. Mener LKE at CBE oppnådde den kroppen (som bloggeren la ut bilde av) uten "strenge dietter" ? Og ser virkelig ikke LKE sammenhengen, slik denne bloggeren gjorde i 2010 , og Fuglerud nå viser til: Dvs. skal man nå bloggtoppen viser det seg at man må gjøre drastiske valg når det kommer til kropp og hvordan man presenterer kroppen. Selvfølgelig vil der finnes unntak, men CBE kommer ikke under det. Endret 7. desember 2015 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 7. desember 2015 #20698 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Noen som har lenke til samlingen med bilder der man så originalen og redigert-versjon som gif?Kunne vært passende å sende som svar i SoMe-gruppa til LKE som mener Beyonce veier 15 kg for mye og syns det er greit at konemor tilsynelatende strever med et selvbilde som krever korrigering i form av regelmessige injiseringer og nitid påpasselighet med kosthold og porsjonskontroll, samt daglige sprinteturer.Gud bedre, jeg er lei av det fjolset han er. Hver gang han åpner kjeften...eh tastaturet, så ødelegger han det lille som fins igjen av...nei jeg vet ikke hva som er igjen av den bloggen.Her er noen en tidligere linket til langt bak i tråden, men de må åpnes i faner og veksle mellom de for å se forskjellene. De verste eksemplene rakk ikke brukeren å screenshotte. http://s374.photobucket.com/user/hayatin5/library/?sort=9&postlogin=true&page=1 Endret 7. desember 2015 av Mahnaz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 7. desember 2015 #20699 Del Skrevet 7. desember 2015 Takk til dere begge to, @Lafemmemauvaise og @MahnazJeg dør litt inni meg når jeg ser den "redigeringen jeg ikke ville sett forskjell på om jeg ikke hadde visst det."Går og legger meg før jeg kommer med veldig stygge gloser om noen som burde beskyttes mot seg selv 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 7. desember 2015 #20700 Del Skrevet 7. desember 2015 Takk til dere begge to, @Lafemmemauvaise og @MahnazJeg dør litt inni meg når jeg ser den "redigeringen jeg ikke ville sett forskjell på om jeg ikke hadde visst det."Går og legger meg før jeg kommer med veldig stygge gloser om noen som burde beskyttes mot seg selv Han bagatelliserer sånn at det hele blir jo latterlig! Han burde ha begrenset nettilgang. Det er ikke rart bloggen suser NEDOVER på lista! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg