Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fotballfrue ble kjent fordi hun skilte seg ut utseendemessig (ref det gamle bildet fra grillfesten hvor hun står i jeansshorts) og hun har forfektet en helt ekstrem konsumerlivsstil og ikke minst et enormt kroppsfokus siden den gang. Det forundrer meg dog ikke at han ikke fatter det selv 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner en ekkel smak i munnen nå mannen som var klar over at sin gravide kone redigerte magen mindre snakker om kvinnelige bloggere og kroppen som virkemiddel . (skjermdump fra SoMe på face)

http://imgur.com/boNFrU1

Den kommentaren hans er bare utrolig trist. Mangel på selvinnsikt har nå fått et ansikt.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en ekkel smak i munnen nå mannen som var klar over at sin gravide kone redigerte magen mindre snakker om kvinnelige bloggere og kroppen som virkemiddel . (skjermdump fra SoMe på face)

http://imgur.com/boNFrU1

Løgn eller bløff, take a pick.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kommentaren hans er bare utrolig trist. Mangel på selvinnsikt har nå fått et ansikt.

herregud hvor har han skrevet dette?😱😱😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om jeg skal le eller gråte vedr. LKE sine bidrag - https://www.facebook.com/groups/183381455078651/permalink/935910753159047/ og svarene han får i retur....

LKE legger jo opp til at folk skal konkretisere hvorfor CBE passer inn i Magni Olaug Fuglerud sin "definisjon". Lite smart av han...  Samtidig lurer jeg på hva han mener med at CBE har tatt "støyten" for mange av de andre toppbloggerne over flere år? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske få bilder redigert og man kunne ikke sett forskjellen? Atte var? 😂 hvor er Nora N når man trenger henne?

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg skal le eller gråte vedr. LKE sine bidrag - https://www.facebook.com/groups/183381455078651/permalink/935910753159047/ og svarene han får i retur....

LKE legger jo opp til at folk skal konkretisere hvorfor CBE passer inn i Magni Olaug Fuglerud sin "definisjon". Lite smart av han...  Samtidig lurer jeg på hva han mener med at CBE har tatt "støyten" for mange av de andre toppbloggerne over flere år? 

Tatt støyten er nok siljansk for å bli tatt med buksene nede og rumpa bar. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste han mener er "beklagelig" med redigeringen er jo at de ble tatt. Og jo, fotballfrue  ble populær i starten fordi hun var den gang ekstremt tynn og viste fram kroppen sin. Det ble snakk om den veldig magre bloggdama, om derfor fikk mye klikk. Om det ikke var hele grunnen, så bidro det iallefall mye til at bloggen ble så stor. Og selvfølgelig at hun provoserte mye med å legge ut lettkledde bilder ( blant annet bikini bilder der hun vil framstå  så tynn som mulig)

Så ikke kom til meg å si at det syke forholdet hun hadde til mat og kropp ikke provoserte og derfor gjorde bloggen stor :P

Endret av Unagi
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59

En må jo bare le, eller? At han ikke ser selv hvor latterlige de uttalelsene hans er. Vel, det er de som må leve sammen for evig og alltid. Jeg hadde måttet ta botox og en del operasjoner for å se noenlunde oppegående ut ved å måtte dele seng med en slik mann. 

Det går virkelig ikke an å ta han seriøst etter dette når han skriver at en ikke hadde sett forskjell hvis man ikke hadde visst at det var redigert. Hallo, halve gravidmagen var jo borte på et tidspunkt der og over halve ryggen? #naturligsvai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke helt oppdatert på Annette Haga eller Lene Orvik, men har de "innrømmet"/gått ut med at de har silikon? Siden herr Eriksen går så hardt ut med det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske få bilder redigert og man kunne ikke sett forskjellen? Atte var? 😂 hvor er Nora N når man trenger henne?

Noen som har lenke til samlingen med bilder der man så originalen og redigert-versjon som gif?
Kunne vært passende å sende som svar i SoMe-gruppa til LKE som mener Beyonce veier 15 kg for mye og syns det er greit at konemor tilsynelatende strever med et selvbilde som krever korrigering i form av regelmessige injiseringer og nitid påpasselighet med kosthold og porsjonskontroll, samt daglige sprinteturer.

Gud bedre, jeg er lei av det fjolset han er. Hver gang han åpner kjeften...eh tastaturet, så ødelegger han det lille som fins igjen av...nei jeg vet ikke hva som er igjen av den bloggen.

Endret av Cornucopia
Slivekreif
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Her er i allefall linker til de redigerte bildene fra Noras Twitter-konto: https://twitter.com/noranordbo

Endret av Zeitgeist
Glemte linken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blogginnlegget fra 2010 - http://rebeccaeugenie.blogg.no/1275905195_nr_redselen_for__bli_.html - tar opp noe av det Fuglerud viser til, dvs. at kropp henger sammen med plassering på blogglisten. Og CBE blir brukt som et eksempel. 

Mener LKE at CBE oppnådde den kroppen (som bloggeren la ut bilde av) uten "strenge dietter" ?  Og ser virkelig ikke LKE sammenhengen, slik denne bloggeren gjorde i 2010 , og Fuglerud nå viser til: Dvs. skal man nå bloggtoppen viser det seg at man må gjøre drastiske valg når det kommer til kropp og hvordan man presenterer kroppen. Selvfølgelig vil der finnes unntak, men CBE kommer ikke under det. ;)

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59

Noen som har lenke til samlingen med bilder der man så originalen og redigert-versjon som gif?Kunne vært passende å sende som svar i SoMe-gruppa til LKE som mener Beyonce veier 15 kg for mye og syns det er greit at konemor tilsynelatende strever med et selvbilde som krever korrigering i form av regelmessige injiseringer og nitid påpasselighet med kosthold og porsjonskontroll, samt daglige sprinteturer.

Gud bedre, jeg er lei av det fjolset han er. Hver gang han åpner kjeften...eh tastaturet, så ødelegger han det lille som fins igjen av...nei jeg vet ikke hva som er igjen av den bloggen.

Her er noen en tidligere linket til langt bak i tråden, men de må åpnes i faner og veksle mellom de for å se forskjellene. De verste eksemplene rakk ikke brukeren å screenshotte.

http://s374.photobucket.com/user/hayatin5/library/?sort=9&postlogin=true&page=1

Endret av Mahnaz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere begge to, @Lafemmemauvaise og @Mahnaz
Jeg dør litt inni meg når jeg ser den "redigeringen jeg ikke ville sett forskjell på om jeg ikke hadde visst det."

Går og legger meg før jeg kommer med veldig stygge gloser om noen som burde beskyttes mot seg selv :natti:

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere begge to, @Lafemmemauvaise og @Mahnaz
Jeg dør litt inni meg når jeg ser den "redigeringen jeg ikke ville sett forskjell på om jeg ikke hadde visst det."

Går og legger meg før jeg kommer med veldig stygge gloser om noen som burde beskyttes mot seg selv :natti:

Han bagatelliserer sånn at det hele blir jo latterlig! Han burde ha begrenset nettilgang. Det er ikke rart bloggen suser NEDOVER på lista! 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...