Gjest Atheena Skrevet 30. november 2015 #20501 Del Skrevet 30. november 2015 Håper noen kan ta screenshot så færrest mulig klikker seg inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 30. november 2015 #20502 Del Skrevet 30. november 2015 Screenshot http://imgur.com/IRXGYOc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebæret Skrevet 30. november 2015 #20503 Del Skrevet 30. november 2015 Så fin klokke du har Lars-K. Du er så flink til å vise den frem også 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 30. november 2015 #20504 Del Skrevet 30. november 2015 (endret) Uansett hva som har skjedd, synes jeg hun burde holde seg for god til slik click-baiting. Hvis noe fælt har skjedd burde hun for skams skyld bare si det. Eller holde kjeft til hun er klar til å fortelle hva som har skjedd. Endret 30. november 2015 av pøbelsara 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 30. november 2015 #20505 Del Skrevet 30. november 2015 Uansett hva som har skjedd, synes jeg hun burde holde seg for god til slik click-baiting. Hvis noe fælt har skjedd burde hun for skams skyld bare si det. Eller holde kjeft til hun er klar til å fortelle hva som har skjedd.United Influencer-mode activated. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 30. november 2015 #20506 Del Skrevet 30. november 2015 Det siste innlegget er svært lite troverdig! Ikke én gang siden hun begynte å blogge har et slikt innlegg vært postet. Ikke én! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. november 2015 #20507 Del Skrevet 30. november 2015 Noen svelger nok agnet. Hadde hun tid til å skrive der hun gjør, har hun også tid til å skrive to setninger om hva det gjaldt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keiserensnyeklær Skrevet 1. desember 2015 #20508 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Håper hun og familien er ok. Tenker likefullt at det hadde vært greiere av henne å droppe det siste innlegget, og glad jeg ikke klikket meg inn :-) Takker for screenshot Endret 1. desember 2015 av Keiserensnyeklær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 1. desember 2015 #20509 Del Skrevet 1. desember 2015 Håper hun og familien er ok. Tenker likefullt at det hadde vært greiere av henne å droppe det siste innlegget, og glad jeg ikke klikket meg inn :-) Takker for screenshot Toppbloggere sin nye strategi er nå klikkhoreri og flere og flere får øynene opp for det. Det funker nok en liten stund, til folk finner det ut. Men så begynner troverdigheten å synke og det hele blir bare trist når de stadig må overgå hverandre i overskrifter.Bloggerene blir ikke tatt på alvor, mister all troverdighet og til slutt synker lesertallet og bloggerene må finne seg noe annet å gjøre. Dette kan selvfølgelig gå over noen år. Bare min dystre spådom altså God jul! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 1. desember 2015 #20510 Del Skrevet 1. desember 2015 Har hun oppdatert i dag? Ikke snakk om at jeg gidder å klikke meg inn...jeg lurer bare på om noen andre har sjekket 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 1. desember 2015 #20511 Del Skrevet 1. desember 2015 Har hun oppdatert i dag? Ikke snakk om at jeg gidder å klikke meg inn...jeg lurer bare på om noen andre har sjekketIngen oppdateringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
el-len Skrevet 1. desember 2015 #20512 Del Skrevet 1. desember 2015 Hun kommer vel til å vente lengst mulig ut på dagen med å oppdatere, i håp om at flest mulig klikker seg inn mens de venter. Eksponeringen av barnet deres er allerede på MammatilMichelle-nivå (hva er forskjellen, egentlig? Den ene har Instagramprofil, de andre har hatt egen hashtag på Instagram fra barnet ble født), og begynner hun med slike klikkhoreri av noen overskrifter, blir de enda mer like. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 1. desember 2015 #20513 Del Skrevet 1. desember 2015 Har hun oppdatert i dag? Ikke snakk om at jeg gidder å klikke meg inn...jeg lurer bare på om noen andre har sjekketIngen oppdateringer. Men kommentarer har hun vært inne og godkjent. Både i går kveld og i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 1. desember 2015 #20514 Del Skrevet 1. desember 2015 Kan førstemann som får med seg dagens nye innlegg i form av fortsettelsen på den meget spennende clickbait-historien som ble servert igår, være så snill og skjermdumpe det for oss?Jeg ønsker ikke å bidra til stadfestelse av at clickbait-metoden fungerer. Ikke på noen blogg.På forhånd takk 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 1. desember 2015 #20515 Del Skrevet 1. desember 2015 Kan det være for å se hvor mange som går direkte inn på blogg og ikke fra andre SoMe? Jeg klikker meg inn på Facebook innimellom og ser det innlegget ikke er linket til der! Helt håpløst uansett, sier du A så sier du B! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trosten Skrevet 1. desember 2015 #20516 Del Skrevet 1. desember 2015 Hva synes sponsoren av disse charterturene deres om at hun bruker hver reise til å sutre, kritisere og synes synd på seg selv? Mulig all pr er god pr, jeg jobber ikke med reklame og markedsføring, men hvis det var mine penger, ville jeg satt som krav at hun ikke tok ut denne vreden akkurat mens hun var på sydentur. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 1. desember 2015 #20517 Del Skrevet 1. desember 2015 Hva synes sponsoren av disse charterturene deres om at hun bruker hver reise til å sutre, kritisere og synes synd på seg selv? Mulig all pr er god pr, jeg jobber ikke med reklame og markedsføring, men hvis det var mine penger, ville jeg satt som krav at hun ikke tok ut denne vreden akkurat mens hun var på sydentur. Som sponsor ville jeg reagert på at bloggeren har "All inclusive", men spiser på og markedsfører andre steder enn selve hotellet. Forutsatt at spisestedene ikke har en avtale med sponsor, da.Sutringen er vel bare et ledd i "den ærlige omtalen" og jakt på en bedre deal neste gang. Evt. at sponsor senere kan hevde å ha gjort makeløse forbedringer etter CBEs "ærlige" omtale. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 1. desember 2015 #20518 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Når jeg trodde det ikke var mulig å synke dypere så...Klikkhore-greia funker da, for jeg vil jo vite som skjedde. Og hvis det ikke skjedde noe nevneverdig, da har hun virkelig satt seg selv i samme bås som MammatilMichelle, og i den båsen håper jeg ingen vil være i. Skal skjermdumpe når jeg ser et nytt innlegg er lagt ut via Bloglovin'. Klikker meg ikke inn før jeg ser det er et innlegg der. Er vel en grunn til at det i går ikke var linket til via Facebook, når de andre offerrolle-innleggene heller aldri ble linket på Facebook. Endret 1. desember 2015 av Mahnaz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 1. desember 2015 #20519 Del Skrevet 1. desember 2015 Som sponsor ville jeg reagert på at bloggeren har "All inclusive", men spiser på og markedsfører andre steder enn selve hotellet. Forutsatt at spisestedene ikke har en avtale med sponsor, da.Sutringen er vel bare et ledd i "den ærlige omtalen" og jakt på en bedre deal neste gang. Evt. at sponsor senere kan hevde å ha gjort makeløse forbedringer etter CBEs "ærlige" omtale. Ja, og når hvert innlegg enten handler om at en snart skal hjem eller at hun er klar for jul og "lei mat og drikke". Blir som hun ene kommenterte at hun kanskje skal vise at hun setter pris på et sponset opphold, når noen kanskje aldri har hatt råd til å reise på ferie utenlands. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 1. desember 2015 #20520 Del Skrevet 1. desember 2015 Den ferien hun har vært på koster rundt 50. 000 for familien på tre. I tillegg så kan man kanskje anta at foreldepar x2 også har fått sponset ferie. Alle sammen har all inclusive, så tipper verdien på ferien er opp mot kr 100.000. Antagelig mer siden de sikkert velger det beste og oppgraderer der det er mulig. Vi har nesten ikke fått sett noe av hotellet, bassengområdet, miniland, restauranten på hotellet, aktivitetene på hotellet, stranda etc. Derimot har vi fått sett herr og fru på løpetur, pulsklokker, vinglass, bikinier fra VS og mat fra restauranter som ikke har noe med hotellet å gjøre. Og Nelia med tilbehør, selvfølgelig. Ikke skjønner jeg hva det er Ving betaler for i alle fall. Jeg var på Sunwing på Mallorca i sommer og elsket det, men jeg er foreløpig ikke fristet til å ta med meg barna til Sunwing Arguineguin. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg