Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Den 7. november 2015 at 18.13, Marthos skrev:

Elisabeth Norheim er SLEM :ohmy:

visste hun kunne være litt frekk og skarp, men hallo..

Endret av Amafalathiel
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så vidt jeg vet, gjør ikke Nordheim så mye annet enn å krangle med folk og prøver å være kul ved å mase om hennes afrikansk arv. Drev en gang en blogg der hun erklærte seg selv "Queen of Facebook" og sang i "Queendom", og er idag PR-rådgiver. Men kommunisere er hun ikke akkurat flink til, syns jeg. Hun er kanskje mest kjent for antisemmititisme-stuntet på "Trygdekontoret"?
(legger bare inn en vilkårlig lenke om saken)

Og tenk at det er blitt slik at man ikke tør å ta til motmæle mot LKE uten beskyttelse av anonymitet. Tenker meg dessverre også nøye om når det gjelder ham. Det er så synd.

Takk for svar. Nå husker jeg hvem hun er. Uten at det egentlig gjør meg så mye klokere. Blir ikke helt klok på henne. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men påfallende å se at flere mener at merking av reklame ikke er så viktig 

Det gjør bare "korstoget" for bedre merking enda viktigere 👍 Jeg har snakket med en del (venner og kollegaer) som heller ikke skjønte poenget med å bry seg om det. Det er jo bare bloggere. Men med litt innføring i den egentlige problemstillingen blir de helt enige med meg. Vi må ikke slutte å bry oss!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med folk i det kommentarfeltet!!? Nå er det en som vil diskutere om hun har beinhinnebetennelse, mens en annen lurer på hva hun kan gjøre med at foret i adaxveska farger av. Hvorfor går de ikke til lege / tilbake til veskebutikken for å reklamere??!! Makan til brødhuer. Jeg blir deprimert av sånne folk.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør bare "korstoget" for bedre merking enda viktigere 👍 Jeg har snakket med en del (venner og kollegaer) som heller ikke skjønte poenget med å bry seg om det. Det er jo bare bloggere. Men med litt innføring i den egentlige problemstillingen blir de helt enige med meg. Vi må ikke slutte å bry oss!

:smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å spole litt tilbake til gavetipsinnlegget: Kimonoen fra Kappahl er fra Vintage Storieskolleksjonen, som lanseres i disse dager, og som flere andre bloggere skriver om i reklamemerkede innlegg akkurat nå under lanseringen. Så urettferdig det er at CBE må nøye seg med å tipse om den gratis. Særlig siden tidligere vintage storieskolleksjoner har "samarbeidet" med vixen og chilli publications. Du snakker om å bli holdt utenfor det gode selskap...

http://www.vixen.no/2015/11/05/se-bloggernes-vintage-favoritter/

http://www.chilipublications.no/kappahl-vintage-stories/

http://www.polliani.com/jeg-har-tolket-vintage-stories/

http://www.louiseslilleverden.no/vintage-stories-by-kappahl-mine-favoritter-mgiveaway/

en liten oppdatering: Nå skriver hun i kommentarfeltet at hun ikke har noe samarbeid med Kappahl. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kommer Helene Drage på banen i SoMe-gruppa, noe som er hysterisk siden hun er ei av de dårligste bloggerne til å merke. Latterlig.

Endret av EllaMa
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med folk i det kommentarfeltet!!? Nå er det en som vil diskutere om hun har beinhinnebetennelse, mens en annen lurer på hva hun kan gjøre med at foret i adaxveska farger av. Hvorfor går de ikke til lege / tilbake til veskebutikken for å reklamere??!! Makan til brødhuer. Jeg blir deprimert av sånne folk.

:ler:

Åh, nå fikk jeg nesten lyst til å klikke meg inn for å se.

Men bare nesten. :fy_fy:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Åh, nå fikk jeg nesten lyst til å klikke meg inn for å se.

Men bare nesten. :fy_fy:

Hvis du blir fristet kan du jo gå inn her: http://carolinebergeriksen.no/2015/11/07/siden-sist-carolinebergeriksenno-7/#comments ;)

Eller gå inn på skjermbildene (oppdatert kl. 21:45): 

(Må bare kommentere siste lenken: Hvis det stemmer at kunden har fått beskjed om å reklamere direkte til Adax, så er det feil.  Fra. http://www.dinside.no/930296/dette-kan-du-kreve-av-butikken : "Fungerer ikke produktet tilfredsstillende, eller er det rett og slett ødelagt, kan du ha krav på å reklamere. Vi vet mange blir henvist til produsenter eller partnere for dette, men det er selgeren som skal rydde opp. Du kan reklamere direkte til produsenten om du ønsker det.".  Dvs. butikken/selger kan ikke avvise en reklamasjon.). 

Endret av Asti
La til lenke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er så rart at noen som har kjøpt veskene hennes henvender seg til henne og hører om hun har vært borte i det sammen problemet? Det er jo mange som har lagt inn kommentarer om dette avfargingsproblemet.

Jeg så forresten på Instagramen til CBE at personen som har lagt inn kommentaren over (har navnet sitt som IG-brukernavn) hadde svart en annen som også hadde lagt inn kommentar på IG til CBE om at vesken hennes hadde farget av og ødelagt ting. CBE har ikke svart, plutselig var kommentaren til vedkommende over borte... Slettes det fortsatt hardt hos CBE?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje lytte litt til kritikken, ikke bare kreve det av andre..

Bare en idé lizzom..

Tilføyelse: Fikk litt for mye likes her, så må bare presisere at jeg ikke er Fotballfrue kritisk i Fotballfrue kritikk tråden.. sånn at de som misforsto kan slette likes'en.. 😜

Endret av LilleSnupp
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er så rart at noen som har kjøpt veskene hennes henvender seg til henne og hører om hun har vært borte i det sammen problemet? Det er jo mange som har lagt inn kommentarer om dette avfargingsproblemet.

Jeg så forresten på Instagramen til CBE at personen som har lagt inn kommentaren over (har navnet sitt som IG-brukernavn) hadde svart en annen som også hadde lagt inn kommentar på IG til CBE om at vesken hennes hadde farget av og ødelagt ting. CBE har ikke svart, plutselig var kommentaren til vedkommende over borte... Slettes det fortsatt hardt hos CBE?

regner med de samme personene ringer Olsen-tvillingene også da når de skal klage på Bikbok-kolleksjonen de hadde for noen år tilbake.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for diskusjon om barn, samt spekulasjoner, hets og latterliggjøring, og svar til dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med de samme personene ringer Olsen-tvillingene også da når de skal klage på Bikbok-kolleksjonen de hadde for noen år tilbake.  

Jada, jeg ville ikke ha gjort det om jeg hadde kjøpt et "kjendisdesignet" produkt.

Men sier det ikke mye om hvor tett hun har knyttet veskekolleksjonen opp til seg selv, med beskrivelsene av hvordan hun "designet" en kolleksjon som var perfekt for henne, (og håper den er like perfekt for søte deg), beskrivelser av hvor god kvaliteten er, og et venninneaktig tips og ønske om at noen av hennes kjære lesere kanskje vil kjøpe veskene i julegave til sin søster eller venninne? Så jeg synes ikke det er så rart om noen henvender seg til henne når det viser seg at det er et problem med at veskene farger av. 

Det ser ikke ut til at hun svarer så mange, da, så det kunne de jo ha spart seg.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth Norheim er SLEM :ohmy:

visste hun kunne være litt frekk og skarp, men hallo..

Man kan se det slik at deltagerne i Facebook-gruppa er usaklige og slemme med mamsi, eller man kan se det slik at mamsi selv ofte oppfordrer til heftig debatt med sin skarpe penn og provoserende/personlige form - samt den utstrakte lenkingen til egne blogginnlegg, noe hun har fått kritikk for flere ganger der inne.

Er dog enig i at Elisabeth Norheim er usaklig, men hun er unntaket, ikke regelen.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei til dere og takk for mange gode ord. Jeg la jo ut innlegget i går kveld, men tenkte at jeg ikke ville dele det i SoMe-gruppa fordi det kanskje kunne oppfattes i krasseste laget. Men i dag tidlig tenkte jeg at jeg gjerne ville gjøre det allikevel, for flere ganger har Lars-Kristian etterlyst eksempler og svar - og da tenkte jeg at han skulle få det. Dessuten mener jeg at innlegget er relevant nok for gruppa til at det "legitmerer" at jeg deler det der. 

Som flere har sett, så har det vært en del kommentarer som kort sagt dreier seg om at jeg er ganske dust. Jeg lever godt med det, for akkurat når det kommer til dette her, så tenker jeg at jeg har forstått ganske mye av hva det dreier seg om. Jeg synes det er vanskelig å la LK bli stående uimotsagt når mye av det han skriver, etter mitt syn, er direkte feil. 

Jeg mener det jeg sier om at jeg synes de viser dårlig innsikt og at de fremstår som litt kompetanseløse på området. På den ene siden hevder han at de innretter seg etter FO - men i sin oppramsing av eksempler på mine (i følge han) feilslutninger, så viser han at han ikke har forstått veilederen. 

Ja, det var kanskje litt sleivete av meg å si, i innlegget, at jobben deres er så enkel. Men jeg mener den er det. Enkel. Det er så lite de skal gjøre, det er ikke mye å innrette seg etter. Utover det å skrive, ta noen bilder og gjøre den kommersielle biten. Her er det ikke hundre lover og regulativer, men snarere noen få. Og de få reglene som er klarer de ikke å innrette seg etter. 

Jeg skal svare ham, men har ikke hatt pc-en oppe i dag før nå - og det er lettere å gjøre dette fra en pc enn fra mobilen. Så da får jeg vel skrive nå, da. 

Takk igjen, for mange gode kommentarer - jeg setter pris på det.

:blomst:

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://imgur.com/a/lQptY

Var innom bloggen for en gangs skyld (Kun for å oppdage at der fortsatt ikke skrives noe interessant :P )
MEN! Skal ikke denne posten merkes på toppen? Helt i bunnen hvor det står beskrevet hvor tingene er kjøpt, har hun jo merket sponset.. Hun fikk en (Ubesvart) kommentar på det i feltet..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til dere og takk for mange gode ord. Jeg la jo ut innlegget i går kveld, men tenkte at jeg ikke ville dele det i SoMe-gruppa fordi det kanskje kunne oppfattes i krasseste laget. Men i dag tidlig tenkte jeg at jeg gjerne ville gjøre det allikevel, for flere ganger har Lars-Kristian etterlyst eksempler og svar - og da tenkte jeg at han skulle få det. Dessuten mener jeg at innlegget er relevant nok for gruppa til at det "legitmerer" at jeg deler det der. 

Som flere har sett, så har det vært en del kommentarer som kort sagt dreier seg om at jeg er ganske dust. Jeg lever godt med det, for akkurat når det kommer til dette her, så tenker jeg at jeg har forstått ganske mye av hva det dreier seg om. Jeg synes det er vanskelig å la LK bli stående uimotsagt når mye av det han skriver, etter mitt syn, er direkte feil. 

Jeg mener det jeg sier om at jeg synes de viser dårlig innsikt og at de fremstår som litt kompetanseløse på området. På den ene siden hevder han at de innretter seg etter FO - men i sin oppramsing av eksempler på mine (i følge han) feilslutninger, så viser han at han ikke har forstått veilederen. 

Ja, det var kanskje litt sleivete av meg å si, i innlegget, at jobben deres er så enkel. Men jeg mener den er det. Enkel. Det er så lite de skal gjøre, det er ikke mye å innrette seg etter. Utover det å skrive, ta noen bilder og gjøre den kommersielle biten. Her er det ikke hundre lover og regulativer, men snarere noen få. Og de få reglene som er klarer de ikke å innrette seg etter. 

Jeg skal svare ham, men har ikke hatt pc-en oppe i dag før nå - og det er lettere å gjøre dette fra en pc enn fra mobilen. Så da får jeg vel skrive nå, da. 

Takk igjen, for mange gode kommentarer - jeg setter pris på det.

:blomst:

Jeg synes innlegget ditt var veldig bra, og svarer godt for seg, uten at LKE har noe særlig motforsvar å komme med. At innleggene du peker til er ettermerket i ettertid av at han hevdet at det er "svært sjeldent innlegg blir ettermerket" har fint lite å si, da han hevdet dette i en periode da dette egentlig var normen. Eksempler blir konsekvent aldri publisert på bloggen, slik at det ser ut til at CBE/LKE *vinner* enhver diskusjon i kommentarfeltet, og det er han sikkert misfornøyd ved at vi (du) har funnet en vei å omgås. Jeg er helt enig i påstandene dine, og dersom jeg hadde hatt Facebook hadde jeg likt og kommetert problemstillingen. Ettersom jeg ikke har Facebook, hadde påstandene sannsynligvis linket til sider som ikke har noe innhold, noe som hadde svekket ditt engasjement og gjort det mulig for LKE å avskrive kritikken. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Jeg blir helt svimmel av LK.

At det går an å være så vanvittig besserwisser, begynner å lure på om det hele tatt er noe motstand på hjemmebane. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...