Gjest Hold the door Skrevet 16. september 2015 #17641 Del Skrevet 16. september 2015 Jeg lurer også på hvor/når hun skrev at det var planlagt. Jeg husker hun skrev noe om at forsiden var Det Nye sitt forslag, og at det var tilfeldig med tanke på markedsføring av veskene fordi Det Nye ikke har noe med det å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. september 2015 #17642 Del Skrevet 16. september 2015 Lenke til denne kommentaren? Ønsker den i "samlingen" min ;-) Jeg skal se om jeg husker hvilket innlegg den var ifra og lete meg igjennom Det er ei stund siden, det var i forbindelse med alt rumpestyret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. september 2015 #17643 Del Skrevet 16. september 2015 Jeg lurer også på hvor/når hun skrev at det var planlagt. Jeg husker hun skrev noe om at forsiden var Det Nye sitt forslag, og at det var tilfeldig med tanke på markedsføring av veskene fordi Det Nye ikke har noe med det å gjøre. Var ikke akkurat at det var rumpa som var planlagt for å markedsføre, men heller det at intervjuet med Det Nye kom så og si samtidig som veskelanseringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 16. september 2015 #17644 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) Det blir lagt ut flere og flere bilder fra pressefrokosten forskjellige steder, og sikkert utover dagen. Vet at FF aldri hadde lagt ut disse på bloggen uten retusjering først. Endret 16. september 2015 av Mahnaz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 16. september 2015 #17645 Del Skrevet 16. september 2015 Hjelpe meg så annerledes hun så ut!! 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 16. september 2015 #17646 Del Skrevet 16. september 2015 Ah, så det nå. Helt enig. Er ikke innom bloggen så ofte. Holder meg mest mulig unna bloggen, men jeg måtte virkelig sjekke om det var riktig med blondeundertøy, for det eneste undertøyet jeg hadde fått med meg var diskusjonen om BB-settet. Og jeg trodde heller ikke at det var mulig å gjøre samme greia to ganger så og si på rad, med annonselenker og det hele. Har forøvrig lagt herr og fru (samt et par andre relaterte) til på Snapchat, fordi kanalen i markedsføringsøyemed er så ny i SoMe, og følgelig interessant. DER er det gråsoner, filter og eksponering, der. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 16. september 2015 #17647 Del Skrevet 16. september 2015 Det blir lagt ut flere og flere bilder fra pressefrokosten forskjellige steder, og sikkert utover dagen. Vet at FF aldri hadde lagt ut disse på bloggen uten retusjering først. image.jpg image.jpg image.jpg Har føflekken vokst ut igjen? Den hun sa var fjernet? Spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 16. september 2015 #17648 Del Skrevet 16. september 2015 Bloggen er jo gørrkjedelig! Eneste grunnen til at jeg klikker meg inn på den er fordi jeg er her på kvinneforum og dere konstant skriver om henne, så da må jeg inn og se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 16. september 2015 #17649 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) Det blir lagt ut flere og flere bilder fra pressefrokosten forskjellige steder, og sikkert utover dagen. Vet at FF aldri hadde lagt ut disse på bloggen uten retusjering først.image.jpgimage.jpgimage.jpg Det er litt komisk egentlig jamfør deres argument om at de måtte eksponere datteren på bloggen for å stoppe spekulasjoner om hvordan hun så ut, når redigeringen på bloggen og de ytterst få offentlige opptredenene til frua sjøl gjør at spekulasjonene går høy om hvordan hun selv egentlig ser ut. Er ikke bare bare å trå ut av bobla nei. Men for din egen del Fotballfrue, kom deg ut i verden og aksepter deg selv som du er, helt uredigert! Edit: skrivefeil Endret 16. september 2015 av Snøsøta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 16. september 2015 #17650 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) Hjelpe meg så annerledes hun så ut!! Ja, hun ser virkelig ikke så glatt og skinnende ut som på bloggen :D Hvor var fashionbransjen da hun lanserte vesker idag? Tja, de er faktisk opptatt med fashion-ting, slik som moteuken i NY og annet småtteri. Eneste som er lagt ut på insta om veskene som jeg kan finne, er cbe selv, et par veskebutikker og et pr-byrå... og bloggeren cathinthecity, som tilfeldigvis vari byen for å delta på God Morgen Norge, har ikke tatt seg bryet med å legge ut noe fra lanseringen. Endret 16. september 2015 av MiniMjau 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. september 2015 #17651 Del Skrevet 16. september 2015 Hun ligner jo ikke seg selv på de pressebildene og bildene av andre som er lagt ut! Ang den kommentaren som jeg nevnte om at det nye-intervjuet var planlagt ifm veskekolleksjonen så har jeg pløyet meg igjennom sikkert tusen kommentarer nå, men må lete litt til. Ser forresten at flere har kommentert at de reagerer på hvorfor Det Nye fikk slippe nyhetene om veskene først og ikke Caroline selv, siden hun har vært helt taus om det til etter intervjuet var i magasinet. Da først skrev hun om designet av veskene. Men det ser jo helt klart ut som at det er et eller annet prosjekt mellom FF, Adax og Det Nye siden den meldingen man måtte sende for å melde seg på eventet på Steen&Strøm har DETNYE i seg da.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 16. september 2015 #17652 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) Nå skriver hun på bloggen at hun fikk en kvise i pannen i går, og det var typisk. Altså, de påstår at de ikke leser her? Nå er det virkelig på tide å vokse opp! Stå for hvordan du ser ut, kvinne. Hun skriver videre at det bare er å komme på eventet, man trenger ikke sende sms i forkant slik man måtte i går. Slo kanskje ikke så bra an? Nei, nå går jeg ut en tur med baby for å hente eldste i barnehagen, kan ikke irritere meg over dette hele dagen Endret 16. september 2015 av Mahnaz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 16. september 2015 #17653 Del Skrevet 16. september 2015 ...... Men det ser jo helt klart ut som at det er et eller annet prosjekt mellom FF, Adax og Det Nye siden den meldingen man måtte sende for å melde seg på eventet på Steen&Strøm har DETNYE i seg da.. Det Nye har også signert invitasjonen til VIP-kvelden: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/12003335_1117777118250680_7898693674398453384_n.jpg?oh=2d8c9faa66a3b600b26c8355f9032e9b&oe=56A37110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 16. september 2015 #17654 Del Skrevet 16. september 2015 Men det ser jo helt klart ut som at det er et eller annet prosjekt mellom FF, Adax og Det Nye siden den meldingen man måtte sende for å melde seg på eventet på Steen&Strøm har DETNYE i seg da.. Det ser det helt klart ut som det er. Jeg finner det ikke igjen nå, men Det Nye la ut en "invitasjon" på Facebook (i går?) hvor de inviterte til kundekveld sammen med Adax og man kunne sende sms sånn som CBE har opplyst om på bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bnanny Skrevet 16. september 2015 #17655 Del Skrevet 16. september 2015 Har de faktisk slettet det innlegget? Jesus Kristus ... Ja, men fant tilbake til noen kommentarer fra før de begynte å legge ut bilder, hadde vært litt artig å visst hva disse personene tenker nå... http://carolinebergeriksen.no/2014/02/17/lunsj-fra-villa-perlesukker/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aisha* Skrevet 16. september 2015 #17656 Del Skrevet 16. september 2015 Omg... Hun så annerledes ut, ja. Synes hun ser søt ut, da:-) Mye bedre enn den ihjelredigerte versjonen hun publiserer på bloggen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 16. september 2015 #17657 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) Det ser det helt klart ut som det er. Jeg finner det ikke igjen nå, men Det Nye la ut en "invitasjon" på Facebook (i går?) hvor de inviterte til kundekveld sammen med Adax og man kunne sende sms sånn som CBE har opplyst om på bloggen. Værsågod! Ser forøvrig at Det Nye har fjernet dette fra Instagramkontoen sin og lagt ut et annet som handler om noe mindre overfladisk. Just sayin'... Endret 16. september 2015 av Cornucopia 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarese Skrevet 16. september 2015 #17658 Del Skrevet 16. september 2015 Veldig villedende at Det Nye bortforklarer hele forsiden med at det var snakk om humor ikke et stort PR samarbeid om veskene til Caroline. Men vi bør kanskje ikke spekulere mer vi med altfor mye fritid ref. Det Nye 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 16. september 2015 #17659 Del Skrevet 16. september 2015 Hun virker utilpass på bildene fra i morges, men når hun selv redigerer så kraftig at hun ikke er til å kjenne igjen, skjønner jeg jo hvorfor. Det er jo en helt annen dame på bloggen! OG: hun er helt flott slik hun EGENTLIG er! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 16. september 2015 #17660 Del Skrevet 16. september 2015 Tråden er ryddet for sitat hentet fra blogg, diskusjon av barn, hets og latterliggjøring samt svar. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg