Speedmaster Skrevet 12. august 2015 #15801 Del Skrevet 12. august 2015 Så du mener at jeg er med på å hoppe i flokk og gneldre? Har lagt merke til at innleggene dine ofte er reflekterte og gode, men når du skrev "når det går for langt så går det for langt. Synd at denne tråden taper seg så veldig nå" synes jeg kritikken din bommet så grovt at det ikke kunne stå uimotsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmen87 Skrevet 12. august 2015 #15802 Del Skrevet 12. august 2015 Se på IG; kone til mellomleder hos ark quoter han i kommentarfeltet til det innlegget og legger til ordene FF har brukt (solgt som mindfullness), samt #ARK Garantert et samarbeid det også I alle dager. Det er da ikke usannsynlig at kona til en mellomleder (really, hvordan fant du ut av dette) i ARK følger FF på IG, og tenker det er gøy for mannen hennes å se, og å kunne bruke hennes innlegg for å generere trafikk til ARK? Det blir faktisk hakket for paranoid å mistenke at dette er skjult samarbeid. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 12. august 2015 #15803 Del Skrevet 12. august 2015 Det blir faktisk hakket for paranoid å mistenke at dette er skjult samarbeid. Enig. Dersom det ikke hadde vært for Treasures modus operandi. Dette er nærmest garantert et betalt oppdrag. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 12. august 2015 #15804 Del Skrevet 12. august 2015 I alle dager. Det er da ikke usannsynlig at kona til en mellomleder (really, hvordan fant du ut av dette) i ARK følger FF på IG, og tenker det er gøy for mannen hennes å se, og å kunne bruke hennes innlegg for å generere trafikk til ARK? Det blir faktisk hakket for paranoid å mistenke at dette er skjult samarbeid. Synes hele ordlyden i fargeleggingsinnlegget høres ut som reklame. I hennes vanlige reklamer synes jeg det virker mer hverdagslig/skjult. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 12. august 2015 #15805 Del Skrevet 12. august 2015 Har lagt merke til at innleggene dine ofte er reflekterte og gode, men når du skrev "når det går for langt så går det for langt. Synd at denne tråden taper seg så veldig nå" synes jeg kritikken din bommet så grovt at det ikke kunne stå uimotsagt. Jeg missforsto den løpe på mølla kommentaren og trodde det var latterliggjøring. Ut fra hva jeg skrev angående at det går for langt så syntes jeg det ble drøyt å begynne å latterliggjøre det og at man har gått tom for kritikk når det å løpe på mølle inne blir et issue, samt at extension blir dratt frem som at man er uetisk osv. Det er min personlige mening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 12. august 2015 #15806 Del Skrevet 12. august 2015 Jeg missforsto den løpe på mølla kommentaren og trodde det var latterliggjøring. Ut fra hva jeg skrev angående at det går for langt så syntes jeg det ble drøyt å begynne å latterliggjøre det og at man har gått tom for kritikk når det å løpe på mølle inne blir et issue, samt at extension blir dratt frem som at man er uetisk osv. Det er min personlige mening! Men det er jo det som var essensen i svaret jeg skrev til deg: det har ikke vært mye kritikk av tredemølleløpingen! Grunnen til at dette ser ut som en stor sak er at en haug med kritikere av trådens eksistens har kastet seg over denne kommentaren, som én bruker kom med, og brukt den som eksempel på at tråden er på ville veier. Bla deg selv tilbake å se: det er nesten ingen som er enige i at FF bør kritiseres for når hun velger å løpe på tredemølle. Det blir derfor urettferdig å ta dette til inntekt for at tråden taper seg. De fleste i tråden diskuterer fortsatt kjerneproblematikken rundt Treasures virksomhet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpio84 Skrevet 12. august 2015 #15807 Del Skrevet 12. august 2015 Synes hele ordlyden i fargeleggingsinnlegget høres ut som reklame. I hennes vanlige reklamer synes jeg det virker mer hverdagslig/skjult. Hun sier i kommentar at bøkene er kjøpt hos Norli... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 12. august 2015 #15808 Del Skrevet 12. august 2015 Nå skal hun fargelegge, men hun vet ikke åssen hun skal få tid til å fargelegge, for hun har ikke tid til noen ting. Sosiale medier tar mer og mer overhånd, nemlig. Akkurat. 28 år og en slave av sosiale medier. På tide å ta grep. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. august 2015 #15809 Del Skrevet 12. august 2015 Hun sier i kommentar at bøkene er kjøpt hos Norli... Hmmm, da får vi vente på ny konspirasjonsteori! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 12. august 2015 #15810 Del Skrevet 12. august 2015 I alle dager. Det er da ikke usannsynlig at kona til en mellomleder (really, hvordan fant du ut av dette) i ARK følger FF på IG, og tenker det er gøy for mannen hennes å se, og å kunne bruke hennes innlegg for å generere trafikk til ARK? Det blir faktisk hakket for paranoid å mistenke at dette er skjult samarbeid. Nei, det er ikke usannsynlig og jeg tenkte akkurat det samme. Problemet er jo at Fotballfrue- og mann har skakkjørt sin egen troverdighet så det er mange som umiddelbart tenker at det er ugler i mosen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 12. august 2015 #15811 Del Skrevet 12. august 2015 Jeg lurer litt på om ikke firmaet gjør klokt i å hyre en egen translatør for oversettelsen av innleggene på bloggen dersom de mener seg å nå ut til et internasjonalt publikum. Selv en oppvakt 12-åring kan bedre engelsk enn det jeg har sett. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 12. august 2015 #15812 Del Skrevet 12. august 2015 Jeg lurer litt på om ikke firmaet gjør klokt i å hyre en egen translatør for oversettelsen av innleggene på bloggen dersom de mener seg å nå ut til et internasjonalt publikum. Selv en oppvakt 12-åring kan bedre engelsk enn det jeg har sett. Er det ikke broren til LK som har ansvar for oversatt tekst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 12. august 2015 #15813 Del Skrevet 12. august 2015 Jeg lurer litt på om ikke firmaet gjør klokt i å hyre en egen translatør for oversettelsen av innleggene på bloggen dersom de mener seg å nå ut til et internasjonalt publikum. Selv en oppvakt 12-åring kan bedre engelsk enn det jeg har sett. Jeg har ikke sett på det før nå, og du har helt rett. Kan ta den jobben jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 12. august 2015 #15814 Del Skrevet 12. august 2015 (endret) Er det ikke broren til LK som har ansvar for oversatt tekst? Aner ikke. De bør i så fall bytte vedkommende ut. Den oversettelsen er ganske dårlig, etter min mening. Litt ufrivillig komisk, i grunnen. Endret 12. august 2015 av Cornucopia 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 12. august 2015 #15815 Del Skrevet 12. august 2015 Auda ... jeg tittet raskt gjennom tre oversettelser og fant feil i alle - såvel stavefeil som grammatiske krumspring. (Men til CBEs forsvar så har jeg et helt annet nivå hva mine engelskkunnskaper angår - jeg underviser tross alt i faget) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 12. august 2015 #15816 Del Skrevet 12. august 2015 De har jo påstått at han som skriver oversettelsene (broren til lk) studerer engelsk... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 12. august 2015 #15817 Del Skrevet 12. august 2015 Har vi å gjøre med britiske Åge? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 12. august 2015 #15818 Del Skrevet 12. august 2015 Auda ... jeg tittet raskt gjennom tre oversettelser og fant feil i alle - såvel stavefeil som grammatiske krumspring. (Men til CBEs forsvar så har jeg et helt annet nivå hva mine engelskkunnskaper angår - jeg underviser tross alt i faget) Hun har også skrevet feil først, men så kommenterte noen at det var feil, så hun rettet det. Tror det var "threadmill" (treadmill) og "loosing" (losing) om å tape en kamp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 12. august 2015 #15819 Del Skrevet 12. august 2015 Kjenner jeg begynner å bli ekte irritert over hvor tungt hun har for det, med denne merkinga. På det nyeste innlegget nå sto det først bare "annonselenker" midt inni innlegget. Jeg mener... Når man kan reglene. Man skriver et innlegg. Også tenker man "har jeg merket riktig?", så tar man en titt også er det faktisk ikke rakettforskning å gjøre det riktig. Klarer ikke skjønne greia! Hun rettet opp ganske fort, men noen måtte si i fra før det skjedde. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 12. august 2015 #15820 Del Skrevet 12. august 2015 Men når hun har på seg sponset genser i fargelegge-innlegget, skal ikke det merkes da også? Antar genseren var sponset da også? Med mindre hun kjøpte genseren selv, og så ringte produsenten etter at de hadde sett genseren på bloggen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg