Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Der fikk vi svaret på det...

Er jo en grei forklaring det. Hadde vel vært mer ramaskrik om hun hadde skrevet i innlegget hvor hun hadde kjøpt det (selvom hun har kjøpt dette selv) og det ikke var merket. Da hadde det jo vært masse kommentarer om manglende merking, selvom det ikke hadde vært det.

Innlegg ryddet for sitat fra bloggen i sitat

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hvorfor må det være reklame?

Fordi alt annet er det, derfor blir folk nærmest sjokkert når det er noe som ikke er reklame. Dog positivt at hun kan snakke om noe som ikke er sponset, kjøpt og betalt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Igjen, troverdighet er det store stikkordet her. Når ting har vært vist fram i ett innlegg, og det dukker så opp et sponset innlegg med produkter fra samme produsent er det noe skurrete. 

Og når dette faktisk har skjedd flere ganger er det ikke unaturlig å tenke at dette skjer igjen når det første innlegg er umerket (Ellos, Lille prinsen etc).

LKE har innrømmet i SoMe-gruppa på facebook at "de går aktivt etter de som kan levere produkter Caroline allerde liker". Bloggen er en ettertraktet platform for annonsører, man ser jo den voldsomme responsen på f.eks bilder hun legger ut på IG og produsenten klarer knapt å styre sin begeistring og reposter bildene.

Sikkert veldig leit for henne at man alltid går ut i fra at det er kjøpt & betalt men dette kan hun egentlig bare takke seg selv for.

Endret av Bergensia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Løp inne på mølla i dag jeg også, selvom det var steikende sol ute, gadd ikke forflytte meg fra hjemmet :P

Herlighet hva er det å kritisere da?

Det er nok ikke verre enn at hun liker best å løpe på mølla inne. Kanskje hun ikke trives med å løpe ute i området hun bor. Personlig liker jeg ikke å løpe ute på hytta fordi det er litt øde, jeg liker heller ikke å løpe i marka av samme grunn, men hadde jeg løpt sammen med noen hadde jeg helt klart gjort det. Hun blir jo kjent igjen og det er mye rare mennesker der ute som kan få ting for seg. 

Personlig så har jeg kritisert mye ved CBE, men når det går for langt så går det for langt. Synd at denne tråden taper seg så veldig nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke verre enn at hun liker best å løpe på mølla inne. Kanskje hun ikke trives med å løpe ute i området hun bor. Personlig liker jeg ikke å løpe ute på hytta fordi det er litt øde, jeg liker heller ikke å løpe i marka av samme grunn, men hadde jeg løpt sammen med noen hadde jeg helt klart gjort det. Hun blir jo kjent igjen og det er mye rare mennesker der ute som kan få ting for seg.

Personlig så har jeg kritisert mye ved CBE, men når det går for langt så går det for langt. Synd at denne tråden taper seg så veldig nå.

Hun skulle jo løpe masse ute med ronaldo siden han er så tjukk. Tviler for at hun har ned bikja på mølla 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Med så mye (i mine øyne, og som jeg nok av og til bidrar til selv) rart og unødvendig som er skrevet i denne tråden, synes jeg det er rart at tredemøllekommentaren ble så veldig reagert på. En bruker skriver det er trist at hun løper inne på tredemølla i det fine været og enkelte svarer som om denne brukeren skal ha påstått at det å løpe på mølla inne når det er fint vær ute er noe av det verste man kan gjøre, det er til å grøsse av, og at det skader både verden og menneskeheten. Det blir også diskusjon om at enkelte leter etter noe å kritisere, og finner man ikke store greiene nøyer man seg med små bagateller. Noe av dette kom på grunn av tredemøllekommentaren, som jo like gjerne kunne vært et lite sukk fra brukeren som skrev den, som et nytt "angrep i krigen."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kritiserer jo ikke FF i sitt innlegg?

Det er ikke mange (bare en?) som har kritisert FF for å løpe inne mens været er fint. Derimot er det svært mange som har holdt liv i "tredemøllegate" ved å uttrykke sin vrede over hvor teit denne kommentaren var.

Således skapes det et inntrykk av at alle gærningene på KG mener FF er fjern som løper på tredemølle, mens de fleste som deltar aktivt i tråden gir blanke f... i hvordan hun trener. De som driver tråden fremover er opptatte av manglende merking av reklame, eksponering av barn på SoMe, overforbruk o.l.

Men det er jo ikke så viktig: det viktigste er å hoppe i flokk og gneldre hver gang en eller annen bruker tøyer strikken for langt.

Endret av Speedmaster
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I all verden, hvorfor siterer du meg? Jeg poengterer bare at noen foretrekker å løpe inne, noe jeg også gjorde selvom det var steikende sol ute. Jeg har sa ikke kritisert det jeg, siter riktig person er du grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mange (bare en?) som har kritisert FF for å løpe inne mens været er fint. Derimot er det svært mange som har holdt liv i "tredemøllegate" ved å uttrykke sin vrede over hvor teit denne kommentaren var.

Således skapes det et inntrykk av at alle gærningene på KG mener FF er fjern som løper på tredemølle, mens de fleste som deltar aktivt i tråden gir blanke f... i hvordan hun trener. De som driver tråden fremover er opptatte av manglende merking av reklame, eksponering av barn på SoMe, overforbruk o.l.

Men det er jo ikke så viktig: det viktigste er å hoppe i flokk og gneldre hver gang en eller annen bruker tøyer strikken for langt.

Takk :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må det være reklame?

Se på IG; kone til mellomleder hos ark quoter han i kommentarfeltet til det innlegget og legger til ordene FF har brukt (solgt som mindfullness), samt #ARK

Garantert et samarbeid det også

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Atheena

Ok da missforsto jeg henne!

Så du mener at jeg er med på å hoppe i flokk og gneldre? Jeg vil si at 95% av mine innlegg angående CBE har vært kritiske så nå syns jeg du er litt urettferdig. Det må virkelig være lov å være kritisk til noe av kritikken her inne også uten å bli anklaget for å gneldre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

I all verden, hvorfor siterer du meg? Jeg poengterer bare at noen foretrekker å løpe inne, noe jeg også gjorde selvom det var steikende sol ute. Jeg har sa ikke kritisert det jeg, siter riktig person er du grei.

Beklager leste det du skrev feil, men ser det nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på IG; kone til mellomleder hos ark quoter han i kommentarfeltet til det innlegget og legger til ordene FF har brukt (solgt som mindfullness), samt #ARK

Garantert et samarbeid det også

Men en hvilken som helst bedrift kan jo gå inn og tagge seg? Er jo bare lurt om noen skryter av et produkt du selger...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...