Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Filmer seg selv under bursdagssang til barndomsvenninne på snap. Godt å se at hun kan la andre få oppmerksomhet i 30 sekunder. :O

Edit: skriveleif. Endret ka til la

Endret av BeverTramp
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tøyser nå? Ikke lov å skrive innlegg med dialekt?

Det er rett og slett helt latterlig!!! I 2015 trodde jeg faktisk at folk var såpass oppegående på dialekt! Tulleforum!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59

Det er rett og slett helt latterlig!!! I 2015 trodde jeg faktisk at folk var såpass oppegående på dialekt! Tulleforum!

Det er nok fordi nye landsmenn, sånne som meg, ikke forstår dialekt :ler: Endret av Mahnaz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok fordi nye landsmenn, sånne som meg, ikke forstår dialekt :ler:

Da må det jo være vanskelig å ferdes ut i det daglige livet. De nye landsmenn jeg kjenner forstår meg og andre utmerket.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tuller nå?

Tenk deg hvor slitsomt det hadde vært og lese her om alle skulle skrive på dialekt?

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carmen87

D'ække sant!

Mitt norske favorittmerke figurerer i kommentarfeltet i atter et instagraminnlegg uten merking. Bildene er selvfølgelig tagget av sponsor, copyright kan du tro.

Har registrert fargen på plagget og merketag'en på flere tidligere "jeg pakker koffert" bilder uten at plagget ble brukt på bloggen, men nå kom innlegget med plagget til slutt, der de markedsfører plaggene i alle mulige intervjuer.

Jeg er ufattelig skuffet over at merket "mitt" har sunket så dypt og er pissesur. Jeg har fulgt dem fra start, og har flere plagg selv.

Øy! #merketmitt - er du likevel så ufattelig #billig at du forsøker å markedsføre klesmerkert ditt via denne useriøse kanalen?

Må jeg slette deg fra mailinglisten min?!

#skuffa

Jeg skjønner ikke hvorfor du antar umiddelbart at plagget er sponset? Hvis det gjelder MagMalou så er det jo ikke gitt at de har sendt henne kjolen gratis, hun har jo handlet der tidligere også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

D'ække sant!

Mitt norske favorittmerke figurerer i kommentarfeltet i atter et instagraminnlegg uten merking. Bildene er selvfølgelig tagget av sponsor, copyright kan du tro.

Har registrert fargen på plagget og merketag'en på flere tidligere "jeg pakker koffert" bilder uten at plagget ble brukt på bloggen, men nå kom innlegget med plagget til slutt, der de markedsfører plaggene i alle mulige intervjuer.

Jeg er ufattelig skuffet over at merket "mitt" har sunket så dypt og er pissesur. Jeg har fulgt dem fra start, og har flere plagg selv.

Øy! #merketmitt - er du likevel så ufattelig #billig at du forsøker å markedsføre klesmerkert ditt via denne useriøse kanalen?

#skuffa

Hun har sikkert bedt om å få bli sponset, men ikke fått det? Det er jo veldig rart at hun ikke presenterer kjolen på bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skrives på enten bokmål og nynorsk, det er bare å forholde seg til det for alle med dialekt også. Folk fra østlandet prater ofte veldig bredt, de må ikke skrive bredt av den grunn. Jeg har ingen problemer med å lese og forstå dialekter, men det er ikke bare å komme å bestemme og lage sine egne regler på et forum der andre har sine regler. Det er bare barnslig.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LK kommenterer under denne saken om Villa Perlesukkers kakebilde.

http://www.annebrith.no/2015/08/01/100-000-rikere-var-det-verdt-det/

Kaster stein i glasshus...

Vet at ikke denne tråden handler om Perlesukker, men jeg synes at det er helt sykt at firmaer har svartelistet henne. Håper hun sier hvilke firma dette dreier seg om. Først stjeler de fra deg, og så svartelister de deg når du oppdager det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyt meg om jeg tar feil, men i det siste innlegget (en oppskrift), har hun lagt ved bilder av en "under eye mask" eller noe. Den er ikke nevnt av noe slag, men regner med man får en produktomtale om noen dager. Skal ikke dette uansett merkes? 

Uansett morsomt hvordan hun bare la den ved siden av en bolle popcorn, passet ikke helt inn, akkurat!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol. Det er bare på grunn av det estetiske, vet dere.

Det er forresten helt greit å misbruke barns rettigheter og tillintetgjøre deres privatliv så lenge man donerer en del av inntjeningen til barnet selv

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyt meg om jeg tar feil, men i det siste innlegget (en oppskrift), har hun lagt ved bilder av en "under eye mask" eller noe. Den er ikke nevnt av noe slag, men regner med man får en produktomtale om noen dager. Skal ikke dette uansett merkes? 

Uansett morsomt hvordan hun bare la den ved siden av en bolle popcorn, passet ikke helt inn, akkurat!

Det skal ikke merkes hvis det ikke er sponset eller hvis hun ikke får betalt for det.

Ingenting på bildet har en direkte sammenheng, men regner med at du skjønner at det passer fint å lese et blad, ha på øyemasketing og spise popcorn samtidig. "Pleie seg selv og drite i alt"-innlegg og stemningen noen får av å lese slike innlegg trekker vel lesere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tar nok ikke lang tid Før det kommer et sponset innlegg om de øyelappene...

Slik det alltid har gjort ;)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

D'ække sant!

#skuffa

#merketditt tagget bildet på Instagram, bruker Fotballfrues Instagrambilde på merkets egen Instagramprofil og har sannelig "lånt" bildet på bloggen sin og.

http://magmaloumarthe.blogg.no

LKE ble jo, i Facebookgruppen om sosiale medier, konfrontert med at Hasla smykker hadde blitt promotert mye på blogg og Instagram uten noe merking, og at Hasla også brukte bilde fra bloggen på sin Instagram. Det måtte de nesten ta en diskusjon på om var greit, skrev han, for smykkene hadde de selvsagt kjøpt selv.

Vel, bildene ligger der fortsatt...

Så Magmalou "låner" også bilder fra Fotballfrue? Hm.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Line

1. avatar.jpgCaroline

-Dette gjelder ikke bare CBE, men synes det bare er trist at et barn som ikke har noen som helst stemme skal utnyttes av foreldrene sine på denne måten uansett om disse pengene ruller inn på barnets konto! 

Innlegget er ryddet for sitat hentet fra blogg. 

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://carolinebergeriksen.no/2015/08/02/et-must-til-barnehagestart-navnelapper/

Line

AUGUST 2, 2015 AT 23:50

REPLY

AUGUST 3, 2015 AT 00:06

-Dette gjelder ikke bare CBE, men synes det bare er trist at et barn som ikke har noen som helst stemme skal utnyttes av foreldrene sine på denne måten uansett om disse pengene ruller inn på barnets konto!

Hun får et kritisk spørsmål til ang Nelia og eksponering.

Man kan trygt si at frua må ha hatt en dårlig dag da hun svarte...

:forvirret:

Innlegget er ryddet for sitat hentet fra blogg.

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som la merke til Caroline Berg Eriksen (Hei, hei!) sitt svar hvor skoene er fra i monday morning bliss-innlegget?

Ei mor lurer på hvor skoene er fra siden dattera hennes ønsker seg de, siden de ikke finner de. Hun får til svar at alt er fra Get Inspired.

Rett under kommenterer ei for noe råe sko og lurer på hvor de er kjøpt. De er kjøpt i en Nike butikk i Rhodos, svarer Caroline.

Kommentarfeltet er og har alltid vært min favoritt del av bloggen!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig at folk ser seg nødt til frasen: "ikke ment som kritikk" når de faktisk kritiserer, men det kommer vel som et resultat av at det nå er allmenn kunnskap at bloggeierne ikke liker kritikk.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...