Gjest Hold the door Skrevet 30. juli 2015 #15441 Del Skrevet 30. juli 2015 (endret) Men det er vel bare muskel + sol + skygge? Sorry, jeg skjønte ikke at det var den streken du snakka om da du skrev det kunne være skygge. Jeg vet ikke hva det er, ved første øyekast trodde jeg det bare var muskelen hennes, men så synes jeg det var litt rart at en del av låret er "kutta" av. Jeg ser ikke hvordan det kan være skygge, men det trenger ikke være noe muffens av den grunn. Endret 30. juli 2015 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 30. juli 2015 #15442 Del Skrevet 30. juli 2015 Noen merkelige merker på beina i "summer blonde" innlegget ogSå, men det ser mer ut sim hun akkurat har hatt på seg en supertrang jeans som har satt merker. På de andre bildene er det noe rart, en hvit strek, som rett og slett ser ut som den er tegnet på. Sees godt om du zoomer inn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jarlson Skrevet 30. juli 2015 #15443 Del Skrevet 30. juli 2015 Jeg har fulgt litt med på denne debatten med bloggmerking og forbrukerrådet da jeg synes at det er interessant iom at bloggplatformen er såpass ny, og kanskje ikke optimalt regulert/tydelige regler. Det jeg lurer på generelt er bloggere som bruker hashtaggen #ad i sine IG-innlegg eller facebook. Dette er jo egentlig ikke ett ord, men en forkortelse av ordet advertisement/advert. Hvis disse bloggerne hadde brukt #rek, #spons for reklame og sponsing ville jeg tro at det ikke hadde vært nok. Det passer jo utrolig bra å ha en slik kort hashtag, for det blir jo mer eller mindre borte i resten av teksten. Eller den synes i hvertfall ikke så godt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 30. juli 2015 #15444 Del Skrevet 30. juli 2015 Det kan være et synsbedrag, men tror ikke hun har så store quads at de stikker frem bakfra edit: samme som har skjedd med dette bildet: http://carolinebergeriksen.no/wp-content/uploads/2015/05/get-inspired-new-in-caroline-berg-eriksen.jpg Er nok bare lyset og vinkelen. Når jeg zoomer på bildet, dukker det opp lysere flekker flere steder på bildet, bl.a.: - en lysere stripe som går mot høyre fra venstre ben (høyre ben når man ser på bildet) - lysere flekker på høyre side av verandaen mot plenen - lysere stripe som går fra nedre høyre hjørne av bildet og opp mot venstre (diagonalt). Er det noen her inne som er noenlunde bevandret innenfor fotografi og evt. bilderedigering som kan komme med en plausibel forklaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 31. juli 2015 #15445 Del Skrevet 31. juli 2015 Når jeg zoomer på bildet, dukker det opp lysere flekker flere steder på bildet, bl.a.: - en lysere stripe som går mot høyre fra venstre ben (høyre ben når man ser på bildet) - lysere flekker på høyre side av verandaen mot plenen - lysere stripe som går fra nedre høyre hjørne av bildet og opp mot venstre (diagonalt). Er det noen her inne som er noenlunde bevandret innenfor fotografi og evt. bilderedigering som kan komme med en plausibel forklaring? De lyse rette stripene er nok refleksjon fra vinduet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleRain Skrevet 31. juli 2015 #15446 Del Skrevet 31. juli 2015 På det bildet med "boksesekken" tror jeg streken skyldes skyggen av sekken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 31. juli 2015 #15447 Del Skrevet 31. juli 2015 Jeg har fulgt litt med på denne debatten med bloggmerking og forbrukerrådet da jeg synes at det er interessant iom at bloggplatformen er såpass ny, og kanskje ikke optimalt regulert/tydelige regler. Det jeg lurer på generelt er bloggere som bruker hashtaggen #ad i sine IG-innlegg eller facebook. Dette er jo egentlig ikke ett ord, men en forkortelse av ordet advertisement/advert. Hvis disse bloggerne hadde brukt #rek, #spons for reklame og sponsing ville jeg tro at det ikke hadde vært nok. Det passer jo utrolig bra å ha en slik kort hashtag, for det blir jo mer eller mindre borte i resten av teksten. Eller den synes i hvertfall ikke så godt. Ja. Fotballfrue sier jo hun retter seg til et mer internasjonalt publikum på Instagram og at det er derfor hun bruker #ad, men da burde hun logisk sett bruke #advertisement istedet. Men det blir jo for mye å forlange... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 31. juli 2015 #15448 Del Skrevet 31. juli 2015 Ja. Fotballfrue sier jo hun retter seg til et mer internasjonalt publikum på Instagram og at det er derfor hun bruker #ad, men da burde hun logisk sett bruke #advertisement istedet. Men det blir jo for mye å forlange... Litt merkelig at hun skriver på engelsk når det er annonser for nettbutikker som kun sender i Norge😉 Og som nevnt før i tråden; veldig mange av CBEs utenlandske følgere på IG er klassiske "spøkelseskontoer". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 31. juli 2015 #15449 Del Skrevet 31. juli 2015 Litt merkelig at hun skriver på engelsk når det er annonser for nettbutikker som kun sender i Norge Og som nevnt før i tråden; veldig mange av CBEs utenlandske følgere på IG er klassiske "spøkelseskontoer". Haha ja. De er ikke verdensmestere i logikk der borte på Siljan. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jarlson Skrevet 31. juli 2015 #15450 Del Skrevet 31. juli 2015 Ja. Fotballfrue sier jo hun retter seg til et mer internasjonalt publikum på Instagram og at det er derfor hun bruker #ad, men da burde hun logisk sett bruke #advertisement istedet. Men det blir jo for mye å forlange... Det er nettopp dette jeg tenker på. Selvom hun retter seg mot internasjonalt publikum så er det vel fortsatt norsk lov som gjelder. Da ville det ikke holdt med #rek f.eks. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 31. juli 2015 #15451 Del Skrevet 31. juli 2015 De lyse rette stripene er nok refleksjon fra vinduet. Ah, det tenkte jeg ikke på. Da er nok de andre stripene/flekkene også bare refleksjoner. Tusen takk lisamari! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 1. august 2015 #15452 Del Skrevet 1. august 2015 Nå har hun brukket to negler, OMG!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. august 2015 #15453 Del Skrevet 1. august 2015 Nå har hun brukket to negler, OMG!!! VG tar nok saken! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 1. august 2015 #15454 Del Skrevet 1. august 2015 Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt. -Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 1. august 2015 #15455 Del Skrevet 1. august 2015 Du tøyser nå? Ikke lov å skrive innlegg med dialekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 1. august 2015 #15456 Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Du tøyser nå? Ikke lov å skrive innlegg med dialekt? Nei,Oslo folk skjønner ikke sånt. Endret 1. august 2015 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 1. august 2015 #15457 Del Skrevet 1. august 2015 VG tar nok saken! Rett etter KG. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 1. august 2015 #15458 Del Skrevet 1. august 2015 D'ække sant! Mitt norske favorittmerke figurerer i kommentarfeltet i atter et instagraminnlegg uten merking. Bildene er selvfølgelig tagget av sponsor, copyright kan du tro. Har registrert fargen på plagget og merketag'en på flere tidligere "jeg pakker koffert" bilder uten at plagget ble brukt på bloggen, men nå kom innlegget med plagget til slutt, der de markedsfører plaggene i alle mulige intervjuer. Jeg er ufattelig skuffet over at merket "mitt" har sunket så dypt og er pissesur. Jeg har fulgt dem fra start, og har flere plagg selv. Øy! #merketmitt - er du likevel så ufattelig #billig at du forsøker å markedsføre klesmerkert ditt via denne useriøse kanalen? Må jeg slette deg fra mailinglisten min?! #skuffa 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 1. august 2015 #15459 Del Skrevet 1. august 2015 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 1. august 2015 #15460 Del Skrevet 1. august 2015 Innfører øyeblikkelig og fundamental shoppestopp. Merkevarekampanjen kan "drite&dra" som vi sier på østfoldsk, og la de resterende glosene beskrive noe de fleste tenker når de ser en enslig brunsnegle. #gåkkean 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg