Gjest Holititten Skrevet 24. juli 2015 #15301 Del Skrevet 24. juli 2015 Apropos hår, nå er hun blond igjen. Og ligner ekkelt mye på den svenske Hollywoodfruen Maria Montazami.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandamanda Skrevet 24. juli 2015 #15302 Del Skrevet 24. juli 2015 Apropos hår, nå er hun blond igjen. Og ligner ekkelt mye på den svenske Hollywoodfruen Maria Montazami.. Oi. Det var blondt... Synd, hun så bra ut med mørkt hår. Det beste håret på henne noensinne var det hun hadde under en eller annen fotoshoot med et moteblad (Costume?) - en lys, rufsete bob. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 24. juli 2015 #15303 Del Skrevet 24. juli 2015 Apropos hår, nå er hun blond igjen. Og ligner ekkelt mye på den svenske Hollywoodfruen Maria Montazami.. Det synes jeg ikke. Men synes det nye håret ser veldig uekte og parykk ut 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 24. juli 2015 #15304 Del Skrevet 24. juli 2015 Det synes jeg ikke. Men synes det nye håret ser veldig uekte og parykk ut Jeg synes dette var mye finere enn det brune, jeg. Det synes jeg så mye mer hardt og stivt ut. Nå synes jeg hun egentlig var veldig fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 24. juli 2015 #15305 Del Skrevet 24. juli 2015 Oi... det var... blondt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. juli 2015 #15306 Del Skrevet 24. juli 2015 (endret) Synes det ble fint jeg! Må bare legge til at det så mykere og mer ekte ut enn det mørke, det så veldig fake og stivt ut. Endret 24. juli 2015 av loffen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 24. juli 2015 #15307 Del Skrevet 24. juli 2015 Syns hun kler blondt hår veldig godt! Og gode nyheter som en nevner her at hun merker på snap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 24. juli 2015 #15308 Del Skrevet 24. juli 2015 Synes også det ble fint! Litt uvant enda da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Micolina Skrevet 25. juli 2015 #15309 Del Skrevet 25. juli 2015 Kan hende hun blir å stripe det litt mørkere. Da jeg gikk fra mørk til blond, ble jeg nesten platina for å få ut all rødskjæret... for så å måtte stripe det opp til mer naturlig blond. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 25. juli 2015 #15310 Del Skrevet 25. juli 2015 (endret) Synes det er veldig forvirrende at bloggerene står frie til å merke på så mange ulike måter, for ulike typer reklame. Bare på fremsiden nå har CBE vag merkelapp over et innlegg for "sponset behandling", så står det midt i et innlegg "sponsede klær fra Get Inspired" (med lenke til Get Inspireds nettbutikk), så vag merkelapp øverst med "inneholder annonselenker", så umerket innlegg med den samme jumpsuiten som innlegget over inneholder annonselenker for, så et innlegg med klær fra Get Inspired igjen som "inneholder annonselenker", så et innlegg som "inneholder annonselink" (entall), og så til sist et umerket innlegg i treningsklær som garantert er fra Get Inspired... Hadde det ikke vært enklere med én måte å merke for i alle tilfeller? For eksempel ordet (gisp) "reklame"? Endret 25. juli 2015 av lenebu 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 25. juli 2015 #15311 Del Skrevet 25. juli 2015 Tråden er ryddet for hets. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 25. juli 2015 #15312 Del Skrevet 25. juli 2015 Jeg syns det lyse så mye mindre falskt ut enn det mørke. Hun var VELDIG lys nå men hun ser yngre ut enn hun gjorde med det andre. Tipper at hun toner det blonde ned et bittelite hakk etter hvert. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 25. juli 2015 #15313 Del Skrevet 25. juli 2015 Jeg syns det lyse så mye mindre falskt ut enn det mørke. Hun var VELDIG lys nå men hun ser yngre ut enn hun gjorde med det andre. Tipper at hun toner det blonde ned et bittelite hakk etter hvert. Veldig enig! Syntes også det mørke håret så ekstremt falskt ut! Fikk litt sånn parykk følelse av den hårmanken. Hun er veldig lys nå, så hun burde tone det litt ned - er en del gulskjær Synes også hun burde slutte med den sideskill greia med bølger - det blir så damete. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spenol Skrevet 25. juli 2015 #15314 Del Skrevet 25. juli 2015 Siden hun etterspør tilbakemeldinger før og etter frisørbesøk, så synes jeg det er greit å kommentere håret hennes. I tillegg er det jo reklame. Til tross for at det brune håret så veldig fake ut, så synes jeg hun var vakker med brunt hår! Det ihjel-blekede håret hun kom hjem med i går skjærer i øya mine. Det er særdeles få jeg synes kler å bleke håret så mye. Det ser bare så uekte ut, og det blir litt "forever young" for min del altså.. Det er sånn jeg og venninnene mine gjorde på videregående🙊 Ikke særlig pent. Frisøren burde i hvert fall fått litt mer spill i håret, så det ikke ser så bleka og gult ut. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 25. juli 2015 #15315 Del Skrevet 25. juli 2015 Siden hun etterspør tilbakemeldinger før og etter frisørbesøk, så synes jeg det er greit å kommentere håret hennes. I tillegg er det jo reklame. Til tross for at det brune håret så veldig fake ut, så synes jeg hun var vakker med brunt hår! Det ihjel-blekede håret hun kom hjem med i går skjærer i øya mine. Det er særdeles få jeg synes kler å bleke håret så mye. Det ser bare så uekte ut, og det blir litt "forever young" for min del altså.. Det er sånn jeg og venninnene mine gjorde på videregående🙊 Ikke særlig pent. Frisøren burde i hvert fall fått litt mer spill i håret, så det ikke ser så bleka og gult ut. Det ser jo fake ut pga hun styler det som en parykk, ikke pga hårfargen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spenol Skrevet 25. juli 2015 #15316 Del Skrevet 25. juli 2015 Det ser jo fake ut pga hun styler det som en parykk, ikke pga hårfargen Jeg synes den nye hårfargen ser alt annet enn naturlig ut:) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 25. juli 2015 #15317 Del Skrevet 25. juli 2015 Jeg synes den nye hårfargen ser alt annet enn naturlig ut:) Det skal jeg Være enig I. Men ser at mange mener det brune så fake ut - det er ikke pga hårfargen... Skal vedde på at den nye fargen også blir ansett som fake når hun styler slik hun ønsker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 25. juli 2015 #15318 Del Skrevet 25. juli 2015 Hallo, extensions er påsatt hår, det ER fake og ser som regel alltid helt jævlig ut i virkeligheten. Men man lever vel for å style seg opp da. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. juli 2015 #15319 Del Skrevet 25. juli 2015 Jeg synes den nye hårfargen ser alt annet enn naturlig ut:) Noen er jo så lyse helt naturlig.. Men da gjerne med litt lysere bryn enn hun har. Jeg håper for øvrig den selvutnevnte perfeksjonisten i henne følger opp innlegget om å bli så bra på merking! De har jo bare alt å vinne på det i det lange løp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spenol Skrevet 25. juli 2015 #15320 Del Skrevet 25. juli 2015 Noen er jo så lyse helt naturlig.. Men da gjerne med litt lysere bryn enn hun har. Jeg håper for øvrig den selvutnevnte perfeksjonisten i henne følger opp innlegget om å bli så bra på merking! De har jo bare alt å vinne på det i det lange løp. Det er klart det finnes, og det er naturlig og fint:) På CBE er det ikke naturlig, og etter min smak SER det heller ikke naturlig ut;) Derfor er det ikke fint. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg