Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest Evans

Og nå som det er over, er det fritt frem igjen for glipper, forglemmelser, ettermerking, feilmerkinger, klage-innlegg og unnamanøvre av typen "7 bilder av et plagg i et innlegg som såvidt handler om for eksempel flyskrekk" slik at leserne kan fortsette å kose seg med popcorn og den menneskeliggjorte delen av bloggernes innholdsmarkedsføring.

For de siste to ukene har forekomsten av dette tatt seg opp igjen såvidt jeg har sett.

"Bloggere-tar-seg-sommerferie", lizzom.  :klaske:

Jeg tipper FO har en plan! De bare lurer oss og bloggern, og om noen måneder slår de til for fullt :jepp:

(Tips til blogger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper FO har en plan! De bare lurer oss og bloggern, og om noen måneder slår de til for fullt :jepp:

(Tips til blogger)

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faico, faico, jeg blir så oppgitt over det du skriver at det er nyss før jeg gir deg noen argumenter du kan bruke, men jeg mistenker at du ikke er ute etter diskusjon, kun å kritisere andre som diskuterer.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faico

Kort sagt, faico: I debatt er det ikke nok å si at man er uenig/avfeie debatten, uten å begrunne hvorfor man er uenig/hvorfor man anser debatten som slik eller sånn. Det er greit å ha en mening, og også en mening som strider imot flertallet, men det er veldig greit å samtidig kunne reflektere over sin egen mening og kunne forklare til andre hvorfor man har denne meningen på en forståelig måte uten å fare med usakligheter eller å avfeie alle de meningene som ikke passer med ens egen.

Samboeren min vil for eksempel ikke bli med på yoga-trening, fordi han syns yoga er noe tull. Hva han mener med at yoga er tull har ikke gitt meg mer forståelse for hvorfor (hans bakenforliggende årsaker til at) han mener yoga er tull. Han sier bare at "yoga er tull".

Hadde han sagt at yoga er tull fordi han ser for seg "Thomas & Harald prøver naken-yoga" på Senkveld, eller at han tror at tøying er farlig for ryggen, så hadde jeg skjønt årsaken og samtidig også kunnet prøvd å tilrettelegge nye argumenter for å få ham til å prøve yoga likevel - eller ikke. 

Slik det er nå, er det vanskelig for meg å skjønne hva samboeren mener om yoga, når han konsekvent avfeier det som tull uten å gjøre det mer forståelig for meg.

Nå ble dette fryktelig OT, men ser du likevel poenget?

med den forklaringen,ser jeg poenget mye bedre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faico

Faico, faico, jeg blir så oppgitt over det du skriver at det er nyss før jeg gir deg noen argumenter du kan bruke, men jeg mistenker at du ikke er ute etter diskusjon, kun å kritisere andre som diskuterer.

bare å komme med argumenter du jeg tåler å høre det meste Så fyr løs Endret av faico
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trine Grung er og blir latterlig! Så opp i rumpa til ekteparet Eriksen at det er flaut!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sjekka kun 3 uker, så eventuell feilmerking utenfor den perioden ble ikke sett på eller tatt med i vurderinga.

"Fire saksbehandlere gikk igjennom blogger, Instagram-kontoer og Snapchat. 41 av de store, norske bloggerne ble sjekket, og nå ble samtlige bilder og tekster de hadde lagt ut i løpet av en treukersperiode, saumfart."

Jeg synes fortsatt det var veldig rart at FO varslet om aksjonen da mange av bloggerne fikk tid til å rette opp i merkinga. Det er også rart, synes jeg, at de kun gjennomgikk 3 uker når de først skulle ha en storaksjon, (selv om det er forståelig da det er mye arbeid og lite folk til å utøve.)

Derfor burde de blitt tipset om denne og den andre tråden her på forumet! Bevisene er bønnhørlig tatt screenshot av :D Mye gratisarbeid er allerede gjort!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner ikke helt at dette er et innlegg hvor hun poserer og viser frem tøy. Hun står ved bilen i det antrekk hun hadde i begravelsen. Hva i all verden var galt med det bilde?

I en tid hvor man skal sørge over den avdøde og vise sin siste respekt, velger CBE å blant annet fokusere på hvor "hot" hennes mann er. I tillegg tar hun seg tid til å posere (!!) i begravelsen, samt til å lage et langt og detaljert blogginnlegg om det hele. Skulle bare mangle at mange syns dette er både usmakelig og høyst merkelig. Men du er selvfølgelig i din fulle rett til å mene noe annet.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg leser inne på denne SoMe gruppa så får jeg lyst til å grave meg ned på Trine Grung sine vegne! Gud hvor flaut! SEr hun det ikke selv?!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Når jeg leser inne på denne SoMe gruppa så får jeg lyst til å grave meg ned på Trine Grung sine vegne! Gud hvor flaut! SEr hun det ikke selv?!

Link link link, er du snill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Litt OT men har du sett innlegget hvor hun påstår en blogger opplyser om feil i lesertall og vil vite hvordan hun kan få sjekket opp i det?

Svaret mannen til Komikerfrue skriver er fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt OT men har du sett innlegget hvor hun påstår en blogger opplyser om feil i lesertall og vil vite hvordan hun kan få sjekket opp i det?

Svaret mannen til Komikerfrue skriver er fantastisk!

Altså! Du kan ikke legge ut slik uten en link!!!

Hmfr!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg trekker på smilebåndet nå ifm brevet som er sendt ut til bloggerne.

Først klager de over at regelverket er for diffust/generelt, og nå klager de over at de er for streng!

Buuhuu.. tenk de må merke om de drar på et event! 

Blir for dumt med tanke på all denne tytingen om at blogging er en jobb, og så vil de ikke opplyse om når de er på jobb. Klarer ikke heeeelt å klemme frem noe sympati der, nei!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...