Papirfly Skrevet 13. juli 2015 #14841 Del Skrevet 13. juli 2015 (endret) har hun posert/ vist frem antrekk i en begravelse hun selv deltok i? Ja, før bryllupet en gang. Lurer på om det var mormorens. Jeg kan prøve å finne det, men det er ikke akkurat det eneste antrekksinnlegget hun har laget, så det kan jo ta sin tid... Edit: Fant det http://carolinebergeriksen.no/2011/06/04/yesterday-a-black-day/ Kanskje ikke med annonselenker og shit, men også med kommentar på hvor hot mannen hennes er. I en av de tidligere trådene om Fotballfrue var dette ganske diskutert. Jeg synes det er usmakelig. Endret 13. juli 2015 av papirfly 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miuen Skrevet 13. juli 2015 #14842 Del Skrevet 13. juli 2015 Ja, før bryllupet en gang. Lurer på om det var mormorens. Jeg kan prøve å finne det, men det er ikke akkurat det eneste antrekksinnlegget hun har laget, så det kan jo ta sin tid... Jeg husker at hun poserte i svarte klær da hun skulle i begravelse. Poseringen skjedde hjemme hos henne, men likevel... Jeg fikk litt dårlig smak i munnen av det😕 Å posere foran en kirke derimot, i en så dekkende outfit? Gjør det egentlig noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 13. juli 2015 #14843 Del Skrevet 13. juli 2015 Å posere foran en kirke derimot, i en så dekkende outfit? Gjør det egentlig noe? Det er vel noe med det litt umusikalske i å gjøre akkurat en kirke til kulisse i et bilde/innlegg med kommersielt siktemål, der man øyensynlig promoterer et produkt? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faico Skrevet 13. juli 2015 #14844 Del Skrevet 13. juli 2015 Jeg husker at hun poserte i svarte klær da hun skulle i begravelse. Poseringen skjedde hjemme hos henne, men likevel... Jeg fikk litt dårlig smak i munnen av det😕 Å posere foran en kirke derimot, i en så dekkende outfit? Gjør det egentlig noe?jeg skjønner ikke helt at dette er et innlegg hvor hun poserer og viser frem tøy. Hun står ved bilen i det antrekk hun hadde i begravelsen. Hva i all verden var galt med det bilde? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miuen Skrevet 13. juli 2015 #14845 Del Skrevet 13. juli 2015 jeg skjønner ikke helt at dette er et innlegg hvor hun poserer og viser frem tøy. Hun står ved bilen i det antrekk hun hadde i begravelsen. Hva i all verden var galt med det bilde? Jeg snakker verken om det bildet eller den begravelsen. Var en begravelse lenger tilbake som jeg tenkte på. Der poserer hun hjemme i begravelsesklærne. Og da jeg så det, fikk jeg det inntrykket av at en begravelse er bare enda en event hvor man stæsjer seg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miuen Skrevet 13. juli 2015 #14846 Del Skrevet 13. juli 2015 Det er vel noe med det litt umusikalske i å gjøre akkurat en kirke til kulisse i et bilde/innlegg med kommersielt siktemål, der man øyensynlig promoterer et produkt? Jeg ser hva du mener, men i kirken jeg gikk i som barn og ungdom, hadde vi faktisk moteshow inne i selve kirken. Arrangert av ungdommer og unge voksne som gikk i kirken. Er det egentlig så forskjellig fra hva FF gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 14. juli 2015 #14847 Del Skrevet 14. juli 2015 Jeg ser hva du mener, men i kirken jeg gikk i som barn og ungdom, hadde vi faktisk moteshow inne i selve kirken. Arrangert av ungdommer og unge voksne som gikk i kirken. Er det egentlig så forskjellig fra hva FF gjør? Det du prater om var vel i regi av kirken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 14. juli 2015 #14848 Del Skrevet 14. juli 2015 Jeg ser hva du mener, men i kirken jeg gikk i som barn og ungdom, hadde vi faktisk moteshow inne i selve kirken. Arrangert av ungdommer og unge voksne som gikk i kirken. Er det egentlig så forskjellig fra hva FF gjør? Ja, det er det jo. Med mindre dere alle hadde motevisninger som levebrød og bare tok kirken i bruk på eget initiativ med personlig økonomisk vinning som mål. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 14. juli 2015 #14849 Del Skrevet 14. juli 2015 (endret) Litt OT men... Ei som heter Thea som var med på Paradise Hotel (og som kommenterer at FF bør begynne med fitness og som forøvrig har tatt helt av selv...) jobber i Froosh Norge Der har vi forsåvidt forklaringen på den saken. Endret 14. juli 2015 av Vitulina 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 14. juli 2015 #14850 Del Skrevet 14. juli 2015 Litt OT men... Ei som heter Thea som var med på Paradise Hotel (og som kommenterer at FF før begynne med fitness og som forøvrig har tatt helt av selv...) jobber i Froosh Norge Der har vi forsåvidt forklaringen på den saken. Dette ble jo påpekt da vi diskuterte det den gangen? Ble lagt ut instagrambilder her fra Theas profil der hun promoterer og jobber med salg/reklame/markedsføring av produktet, hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 14. juli 2015 #14851 Del Skrevet 14. juli 2015 Dette ble jo påpekt da vi diskuterte det den gangen? Ble lagt ut instagrambilder her fra Theas profil der hun promoterer og jobber med salg/reklame/markedsføring av produktet, hvis jeg husker riktig. Jeg får tydeligvis ikke med meg alt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 14. juli 2015 #14852 Del Skrevet 14. juli 2015 Apropos kalkulert iscenesetting, jeg registrerer at Natural Cycles-capsen er med i dagens innlegg. Både utendørs og ved matbordet. Jaja. Kristen, er hun ikke? "Dere kan ikke tjene både Gud og Mammon", står det i bibelen. Det ser ut som frua tar sitt valg. Hvorfor ellers ha den i hånda i tidligere innlegg, på frokostbordet i et detaljfoto i samme innlegg, for så å ha den på seg "helt tilfeldig" i dagens innlegg, til og med innendørs ved matbordet? NOE er det med bokstavene NC eller den capsen som skal frem, hvor (lite) subtilt det enn gjøres. At jeg kobler mot Natural Cycles er vel fordi hun nettopp reklamerte for firmaet. Jeg lurer fælt på hva annet det er som skal selges som har bokstavene NC som logo/forkortelse, om det da ikke henviser til Natural Cycles. Jeg er enig angående utformingen av og fargen på bokstavene, men lurer som nevnt på hva annet det kan være. Den capsen er ikke tilfeldigvis med i innlegg etter innlegg uten at det er noe som skal selges. Ikke umulig at Natural Cycles har materiell som sendes ut til de som reklamerer for dem; merchandise (her finner jeg ikke et fullgodt norsk ord?) som gis ut til kunder og samarbeidspartnere? Dette syntes jeg nesten ble til en parodi på "ting vi kan "ta" Caroline Berg Eriksen for". Neste gang tenker jeg at det kan være lurt å puste med magen og undersøke ting litt bedre før man hiver seg rundt og logger seg på KG for å fortelle at dama snikreklamerer for Natural Cycles når hun har på seg en caps fra Gina Tricot. Det blir litt overivrig og "selv om det ikke skulle forundre deg" så var dette en skikkelig flau bommert :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 14. juli 2015 #14853 Del Skrevet 14. juli 2015 Dette syntes jeg nesten ble til en parodi på "ting vi kan "ta" Caroline Berg Eriksen for". Neste gang tenker jeg at det kan være lurt å puste med magen og undersøke ting litt bedre før man hiver seg rundt og logger seg på KG for å fortelle at dama snikreklamerer for Natural Cycles når hun har på seg en caps fra Gina Tricot. Det blir litt overivrig og "selv om det ikke skulle forundre deg" så var dette en skikkelig flau bommert :s Jeg er litt uenig. Det skrives nok en del unødvendige ting her fra alle som deltar, men gitt hvordan Fotballfrueekteparet gjentakende har gått på smell etter smell etter smell så finner jeg dette svært lite rart. De har ikke noe tillitt, de ligger langt over på minussiden (minus 40 grader). At hun først reklamerer for Natural Cycles og så veldig hendig plasserer en capsen med helt like initialer i flere motiv kan se ut som et markedsføringstrekk. Jeg tenkte at hun bare ville skape mer diskusjon. At de får klær fra billigkjeder er heller ikke noe nytt, Fruen har i lang tid fått klær fra Lindex i markedsføringsøyemed, at Gina Tricot eller Zara gjør det samme hadde virkelig ikke forundret meg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 14. juli 2015 #14854 Del Skrevet 14. juli 2015 LK skryter på snap om at C har fått skryt fra forbrukerombudet om at hun er flink på merking.. Samtidig har det siste innlegget hennes ikke mindre enn to produktplasseringer på det første bildet. Å, så vanskelig det er. Begynner å lure kraftig på forbrukerombudet. De har tydeligvis ikke så høye standarder. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 14. juli 2015 #14855 Del Skrevet 14. juli 2015 LK skryter på snap om at C har fått skryt fra forbrukerombudet om at hun er flink på merking.. Samtidig har det siste innlegget hennes ikke mindre enn to produktplasseringer på det første bildet. Å, så vanskelig det er. Begynner å lure kraftig på forbrukerombudet. De har tydeligvis ikke så høye standarder. Vel. De hadde jo en "god dialog" med Dagbladet under siste skandale også. Virkeligheten var at det ikke fantes noen dialog. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingelill Skrevet 14. juli 2015 #14856 Del Skrevet 14. juli 2015 LK skryter på snap om at C har fått skryt fra forbrukerombudet om at hun er flink på merking.. Samtidig har det siste innlegget hennes ikke mindre enn to produktplasseringer på det første bildet. Å, så vanskelig det er. Begynner å lure kraftig på forbrukerombudet. De har tydeligvis ikke så høye standarder. Hehe, og det bildet av brevet sier ikke noe om at de er flinke heller, kun øverste del av brevet som viser å det står at cbe har bekreftet at de skal etterfølge lovene ang merking i sosiale medier.. Hvorfor ikke vise at det står de er flinke , hvis det faktisk gjør det? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 14. juli 2015 #14857 Del Skrevet 14. juli 2015 Hehe, og det bildet av brevet sier ikke noe om at de er flinke heller, kun øverste del av brevet som viser å det står at cbe har bekreftet at de skal etterfølge lovene ang merking i sosiale medier.. Hvorfor ikke vise at det står de er flinke , hvis det faktisk gjør det? Hvorfor ikke bare sjekke postjournalen hos forbrukerombudet? Tror det er der man får innsyn i saksgang? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 14. juli 2015 #14858 Del Skrevet 14. juli 2015 Synes det er imponerende at LK gir C skryt. Trodde det ville stå "FO synes VI fjør en god jobb". Jeg mener, det er jo DERES bedrift med C som hovedperson? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miuen Skrevet 14. juli 2015 #14859 Del Skrevet 14. juli 2015 Det du prater om var vel i regi av kirken? Det var i regi av ungdomsarbeidet i kirken. Mange av de eldre generasjonen syntes det var grusomt å bruke kirken som et visningssted av mote og bare mager. De om det. Men når det gjelder FF og hennes poseringer på kirketrappen: Hva er problemet med det? Er det fordi det er et offentlig sted? Burde hun hatt tillatelse til en slik photoshoot der? Om hun har lov til å ta bilder i den offentlige parken i Skien, så har hun vel lov til å ta bilder på utsiden av kirken? Det er ikke slik at hun ligger utover alteret, eller sveiver rundt med sataniske symboler utenfor kirken. Hun løper opp en offentlig trapp. That's it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 14. juli 2015 #14860 Del Skrevet 14. juli 2015 Det var i regi av ungdomsarbeidet i kirken. Mange av de eldre generasjonen syntes det var grusomt å bruke kirken som et visningssted av mote og bare mager. De om det. Men når det gjelder FF og hennes poseringer på kirketrappen: Hva er problemet med det? Er det fordi det er et offentlig sted? Burde hun hatt tillatelse til en slik photoshoot der? Om hun har lov til å ta bilder i den offentlige parken i Skien, så har hun vel lov til å ta bilder på utsiden av kirken? Det er ikke slik at hun ligger utover alteret, eller sveiver rundt med sataniske symboler utenfor kirken. Hun løper opp en offentlig trapp. That's it. Det blir vel ganske greit forklart over her. Du synes det er innafor, noen andre synes det er lite taktfult å posere på kirketrappen for å tjene penger. Hver sin smak. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg