Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan dere ikke gi en stor F i hele dama snart? Dere er jo med på å gi henne et levebrød.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les Morten hegseth i VG-magasinet i dag. Han skriver om kjendiser og markedsføring på SoMe, og at han mener at Kim kardashian er ig-dronninga fordi hun er helt ad-free på sin konto. Og Linnea Myhre som sier at hvis ikke bloggerne for minst 500.000,- for all barberhøvelreklmwn hun ser fortiden, så burde de gi blaffen i å reklamere for dem. Hun har jo oppdaget at kred er noe man fortjener og ikke minst forvalter. Det tenker jeg at flere av disse aktørene burde tenke på innimellom

CBE hevder jo at hun bare reklamerer for ting hun kan stå for. Jeg tenker at prevensjonsinnlegget og måten hun taklet det på, ikke akkurat styrket min tro på at hun bare reklamerer ting hun går god for. En ting er i hvert fall sikkert, og det er st hun aldri anbefaler noe som ikke er sponset lenger. Så kan man lure på om hun alltid har tatt betalt for alle anbefalinger, men bare blitt bedre til å merke, eller om hun har som prinsipp å bare skrive om ting hun får betalt for fordi hun har blitt så veridfull. Uansett sier det meg st hun ikke akkuratvdriver objektiv folkeopplysning fordi hun så gjerne vil gi leserne gode råd.

Og forøvrig synes jeg det er ille at natural cycles-innlegget ble stående, selv med disclaimeren.

Endret av pøbelsara
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faico

Kan dere ikke gi en stor F i hele dama snart? Dere er jo med på å gi henne et levebrød.

enig. Jo mer som blir skrevet,jo mere klikk og mere penger i kassa😊 hun kan le hele veien til banken
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tror jeg nok ikke. De har ved hjelp av folk her inne blitt avslørt som sjarlataner begge to. Ja, de tjener nok fortsatt penger, men langt flere er klar over hvordan de to der opererer.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

enig. Jo mer som blir skrevet,jo mere klikk og mere penger i kassa😊 hun kan le hele veien til banken

Og så?

Hun må gjerne blogge og tjene godt for min del, så lenge hun merker reklamen korrekt og hun (og daglig leder) ellers slutter med alt småsnusket og lygingen i kulissene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faico

Og så?

Hun må gjerne blogge og tjene godt for min del, så lenge hun merker reklamen korrekt og hun (og daglig leder) ellers slutter med alt småsnusket og lygingen i kulissene.

den dagen folk ikke gidder å lese blogg,gidder å bestille det hun reklamerer for,så kan hun legge ned bedriften å bloggen. Men inntil da så tjener hun fett med penger. Å jeg tror hun vil gjøre det i lang tid fremover... Folk slutter jo ikke å les bloggen,selv om hun lyger og driver med småsnusk.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg tror nok flere har fått et mer realistisk forhold til "venninne-tips".

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faico

Det tror jeg nok ikke. De har ved hjelp av folk her inne blitt avslørt som sjarlataner begge to. Ja, de tjener nok fortsatt penger, men langt flere er klar over hvordan de to der opererer.

jeg har også skjønt at mange har skjønt at det de gjør er helt feil. At de lyger og driver masse snusk. Men hva er det som gjør at så mange fortsatt leser bloggen,instagram og er på SNAPCHAT? Nå spør jeg egentlig fordi jeg synes dette er ett rart fenomen.

Om det er en blogger jeg ikke liker,så lar jeg være å lese bloggen og engasjere meg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også skjønt at mange har skjønt at det de gjør er helt feil. At de lyger og driver masse snusk. Men hva er det som gjør at så mange fortsatt leser bloggen,instagram og er på SNAPCHAT? Nå spør jeg egentlig fordi jeg synes dette er ett rart fenomen.

Om det er en blogger jeg ikke liker,så lar jeg være å lese bloggen og engasjere meg.

Nå leser jeg hverken blogg, ig eller snap, men vil tro at det er akkurat det samme fenomenet

som med tråden "Fotballfruekritikk" der noen er innom og kritiserer med jevne mellomrom, men

fortsetter å følge med likevel! Hvis det er tråder her inne jeg ikke liker så lar jeg være å lese

de og engasjere meg!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Så fint, da. Du kan jo gjøre akkurat som du vil på dèt punktet, så da kan vel jeg få gjøre det motsatte? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FF er på veldig mange områder selv et offer for dette, men hun burde for lenge siden ha innsett hvilke signaler hun sender ut og ikke minst hvilken påvirkningskraft hun har som blogger. Og da tenker jeg spesielt på hennes eget kroppsfokus, redigering av seg selv både i vanlig tilstand og som gravid og andre rare valg. 

http://www.dagsavisen.no/innenriks/små-barn-er-blitt-helsefriker-1.372553

Litt OT; så nettopp parodien av paret på Underholdningsavdelingen... Ikke ofte jeg skakkler av dem, men de to tingene som ble løftet opp var 1) hennes skjulte produktplassering og 2) Eriksen-ekspertisen.. Haha. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FF er på veldig mange områder selv et offer for dette, men hun burde for lenge siden ha innsett hvilke signaler hun sender ut og ikke minst hvilken påvirkningskraft hun har som blogger. Og da tenker jeg spesielt på hennes eget kroppsfokus, redigering av seg selv både i vanlig tilstand og som gravid og andre rare valg.

http://www.dagsavisen.no/innenriks/små-barn-er-blitt-helsefriker-1.372553

Litt OT; så nettopp parodien av paret på Underholdningsavdelingen... Ikke ofte jeg skakkler av dem, men de to tingene som ble løftet opp var 1) hennes skjulte produktplassering og 2) Eriksen-ekspertisen.. Haha.

Hvilken episode av underholdningsavdelingen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på FB at de får kanskje 4x mer "likes"'når de har bilder med barnet...

Det er vel ikke noe tvil om at samarbeidspartnerne legger merke til dette?

Pengene snakker, hele veien...

Det med de skoene som er plassert i et "kjærlighets/lek" bildet....

Jeg finner ikke ord om hva jeg synes om det... Noen burde virkelig

riste liv i disse to, åpne øynene deres og se hvor langt det har gått...

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på TV i går, antar at det er reprise siden det er fellesferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesong tre episode to :) 06:20 ut i programmet for å være eksakt

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...