Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fotballfrue kritikk er vel nettopp dét, kritikk. Når det gjelder dette prevensjonsopplegget så må jeg si jeg synes det er rart at hun skulle få all pepper'n, for blant annet hun Kriweb har reklamert for dette for lenge siden. Og at det er 99% sikkert er noe Natural Cycles påstår(?), så da er det jo naturlig for bloggerne å si det også? Synes det er litt rart hun skulle få gjennomgå alene, når andre har vært før henne.

Når det er sagt bidrar jeg både til både seriøse og mindre seriøse diskusjoner, men når noe ikke interesserer meg veldig, velger jeg å ikke komme med noe, i stedet for å kritisere andre for å diskutere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zeitgeist

Jeg må bare trekke denne opp igjen, for jeg er skikkelig nysgjerrig! :O Når/hvordan skjedde dette?

Det var da CBE gikk gravid og magen var så liten (noe som i ettertid viste seg å være grunnet fotoredigering fra CBE/LKEs side). Hvis du går noen sider tilbake, finner du en lenke til diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke at det skal være så vanskelig å vite sin egen størrelse. "Hvordan er den i størrelsen?"

"Den er vanlig"

Hun er sånn size zero-type, og det er rimelig ut. Ingen synes Nicole Ritchie, Rachel Zoe, Lindsay Lohan så bra ut på sitt verste. Bortsett fra andre damer.

Men, det er klart det blir et press når Beyoncé og Kim er for tunge. Da har han lagt lista for henne, han som ikke har så mye å skryte av selv.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da CBE gikk gravid og magen var så liten (noe som i ettertid viste seg å være grunnet fotoredigering fra CBE/LKEs side). Hvis du går noen sider tilbake, finner du en lenke til diskusjonen.

Du tuller :sjokkert:  :sjokkert:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk bare inn på Twitter og scrollet meg ett stykke ned på profilen hans. Her er noe feks.

https://mobile.twitter.com/lkeriksen23/status/615981245957341184

https://mobile.twitter.com/lkeriksen23/status/615979576238440448

Takker! 

Fascinerende å følge måten LKE debatterer, i twittermeldingene over slenger han ut "Stråmann!", før han tydeligvis ikke "gidder" å diskutere med når han blir "overvunnet". 

På http://underlivet.blogg.no/1435663002_fotballfrues_farlige_.html#commenter han nedlatende mot Roy M som egentlig bare kommenterer det åpenbare: At LKE ikke har så stor kunnskap i denne metoden. Og så hopper han glatt ut av debatten når han nok en gang skjønner at han ikke vinner. 

Kommentarene under https://disqus.com/home/discussion/kk-no/dette_er_magen_alle_snakker_om/snakker vel i grunnen for seg selv....men han innrømmer jo faktisk her at han/de har "stalket" folk ;)

https://disqus.com/home/discussion/kk-no/dette_er_magen_alle_snakker_om/ 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke at det skal være så vanskelig å vite sin egen størrelse. "Hvordan er den i størrelsen?"

"Den er vanlig"

Hun er sånn size zero-type, og det er rimelig ut. Ingen synes Nicole Ritchie, Rachel Zoe, Lindsay Lohan så bra ut på sitt verste. Bortsett fra andre damer.

Men, det er klart det blir et press når Beyoncé og Kim er for tunge. Da har han lagt lista for henne, han som ikke har så mye å skryte av selv.

Du, det der er faktisk ikke så veldig uvanlig å lure på :)

Om man til vanlig bruker str M og plagget man viser frem er str M kan man si at plagget/merket er "vanlig" i størrelse. Mange merker man må gå opp eller ned i størrelse ift hva man "tror" man er. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Du tuller :sjokkert::sjokkert:

Nei, beklageligvis ikke. Det ble lagt ut en gif her inne som viste forskjellen. På det første bildet som ble lagt ut på bloggen kunne man tydelig se at magen var redigert mindre (bøyde trestammer/lyktestolper). Dette ble bemerket i kommentarfeltet til bloggen, og CBE byttet så om dette bildet med originalen.

Jeg mener gif-en fortsatt finnes som tinypic e.l., men jeg har beklageligvis ikke adressen.

Diskusjonen rundt dette bildet finnes visstnok i en annen CBE-tråd her inne. Sitter på mobil, så kan dessverre ikke finne linken til deg, men kanskje andre kan være behjelpelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, det der er faktisk ikke så veldig uvanlig å lure på :)

Om man til vanlig bruker str M og plagget man viser frem er str M kan man si at plagget/merket er "vanlig" i størrelse. Mange merker man må gå opp eller ned i størrelse ift hva man "tror" man er.

Aha, da så! Må være slitsomt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Aha, da så! Må være slitsomt?

Ja! Gjett om! Alt etter snitt, stoff og klesplaggtype bruker jeg tre ulike klesstørrelser. Et sabla pes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Gjett om! Alt etter snitt, stoff og klesplaggtype bruker jeg tre ulike klesstørrelser. Et sabla pes!

Nemlig! Og det samme gjelder sko! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke akkurat vanskelig å se at hun prøver å selge de joggeskoene. Jeg tipper jeg vet hvilken butikk de kan kjøpes i!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Den er vanlig"

Skjønner heller ikke hva lesere som spør frua følgende egentlig forventer å få ut av svaret: "jeg har lyst på den buksa, men vet ikke hvilken str jeg må ha. Hvilke str har du?"
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner heller ikke hva lesere som spør frua følgende egentlig forventer å få ut av svaret: "jeg har lyst på den buksa, men vet ikke hvilken str jeg må ha. Hvilke str har du?"

Er dette et lurespørsmål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt ekstreme forskjeller på forskjellige klær. Har en bukse fra Only i S. Den passer, men er ganske trang. Bestilte en nesten helt lik bukse fra Only i størrelse M. Fikk den ikke over leggen. Den var som en XS.

Har man noe å sammenligne med så blir det enklere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er hun fortsatt Norges største blogger? Hvor lenge har hu vært det?

Nei. Hun er ikke den største. Det har hun ikke vært siden skandalen før nyttår. Hun daler og daler, 4-5-6 plassene er standarden. Nå melker de skuta før den synker(drukner i reklame).

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hun er ikke den største. Det har hun ikke vært siden skandalen før nyttår. Hun daler og daler, 4-5-6 plassene er standarden. Nå melker de skuta før den synker(drukner i reklame).

Men hu fortsetter å omtale seg som det? :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, hets, spekulasjoner samt. svar til dette. 

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue kritikk er vel nettopp dét, kritikk. Når det gjelder dette prevensjonsopplegget så må jeg si jeg synes det er rart at hun skulle få all pepper'n, for blant annet hun Kriweb har reklamert for dette for lenge siden. Og at det er 99% sikkert er noe Natural Cycles påstår(?), så da er det jo naturlig for bloggerne å si det også? Synes det er litt rart hun skulle få gjennomgå alene, når andre har vært før henne.

Når det er sagt bidrar jeg både til både seriøse og mindre seriøse diskusjoner, men når noe ikke interesserer meg veldig, velger jeg å ikke komme med noe, i stedet for å kritisere andre for å diskutere det.

Kriweb fikk gjennomgå. Og Blondinbella fikk gjennomgå. Er det frua og LK som har innbilt deg at "alle andre slipper unna"?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...