Inocybe Skrevet 8. juli 2015 #14641 Del Skrevet 8. juli 2015 Rundt to år siden:https://disqus.com/home/discussion/kk-no/dette_er_magen_alle_snakker_om/ Huff og gru. Det var flaue greier. Måtte gjemme meg bak en pute. LKE er det suverent største nettrollet jeg har møtt i min internett-karriere. Og jeg leser mye på forums. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 8. juli 2015 #14642 Del Skrevet 8. juli 2015 O.m.g. Er den gjesten i kommentarfeltet virkelig L.K, så må han feile noe alvorlig. Og er det ingen i familien eller blant vennene hans som reagerer på denne oppførselen ? Og hvor har AnnaMarie, som kommenterer, fra at L.K sin eks fikk spiseforstyrrelse? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmileAtMeBaby Skrevet 8. juli 2015 #14643 Del Skrevet 8. juli 2015 Hvis du er så livredd for å fly, så hadde du ikke taklet sånne småfly. Hun kom seg til og med til Maldivene, så hun burde skjerpe seg med den "flyskrekken" sin. Bullshit. Kjenner jeg blir så forbanna når hun nevner den flyskrekk sin! Sliter selv enormt med angst for å fly, noe som gjør at jeg så og si aldri reiser. Er jeg først på ferie blir mye av ferien ødelagt fordi jeg kun tenker på flyturen. I fjor måtte jeg ta tog hjem, da jeg rett og slett ikke klarte å komme meg hjem med fly. Hun håner de med virkelig flyskrekk! Blir provosert... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 8. juli 2015 #14644 Del Skrevet 8. juli 2015 (endret) Hvis du er så livredd for å fly, så hadde du ikke taklet sånne småfly. Hun kom seg til og med til Maldivene, så hun burde skjerpe seg med den "flyskrekken" sin. Bullshit. Sikkert fordi Hun er sånn jente-jente, jåle-jente. Tenker hun hYler når hun ser maur og lar LK ta edderkoppene også. Hyl Endret 8. juli 2015 av MiniMjau 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 8. juli 2015 #14645 Del Skrevet 8. juli 2015 (endret) Huff og gru. Det var flaue greier. Måtte gjemme meg bak en pute. LKE er det suverent største nettrollet jeg har møtt i min internett-karriere. Og jeg leser mye på forums. Ja, veldig instens lesning! Legger merke til at han er veldig kjapp med å gi andre diagnoser og personlighetstrekk, men hyler med "usaklig-flagget" så fort noen sier noe om fruen. Tror man kan konkludere med at han har holdt stø kurs siden denne debatten 😉 Endret 8. juli 2015 av Bergensia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 8. juli 2015 #14646 Del Skrevet 8. juli 2015 Tråden er ryddet for hets og spekulasjon. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 8. juli 2015 #14647 Del Skrevet 8. juli 2015 Han burde bli observert når han er på nett, er jo den ene togkræsjen etter den andre! Huff ja kanskje det. En sekretær som sensurerer før der blir publisert kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 8. juli 2015 #14648 Del Skrevet 8. juli 2015 Nå finnes det jo etterhvert en rekke behandlingstilbud for mennesker med flyskrekk. Hadde CBE vært så plaget av skrekken som det gis inntrykk av, så forstår jeg ikke hvorfor hun ikke benytter seg av slike hjelpetiltak. Forøvrig er visstnok disse små Widerøe-flyene av de sikreste man kan fly med. Hun har vel ikke fått tilbud om spons enda..... 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 8. juli 2015 #14649 Del Skrevet 8. juli 2015 Hun har vel ikke fått tilbud om spons enda..... Jeg tror du er inne på noe meget vesentlig der ... Hihihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 8. juli 2015 #14650 Del Skrevet 8. juli 2015 Hvis man skal til Danmark, og har flyskrekk, så velger man vel andre alternativer? Man kan både kjøre og ta båt dit, så så veldig redd er du vel kanskje ikke. Har visst ikke fått trent der nede heller, helt krise!!!!!! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 8. juli 2015 #14651 Del Skrevet 8. juli 2015 Huff ja kanskje det. En sekretær som sensurerer før der blir publisert kanskje. Sensurere? Nei nei nei, han er jo kjent (hhv. beryktet) for å aldri ta feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 8. juli 2015 #14652 Del Skrevet 8. juli 2015 Hvis man skal til Danmark, og har flyskrekk, så velger man vel andre alternativer? Man kan både kjøre og ta båt dit, så så veldig redd er du vel kanskje ikke. Har visst ikke fått trent der nede heller, helt krise!!!!!! Hun fløy vel til Billund? J, hun kunne ha kjørt/tatt båt om hun virkelig hadde hatt flyskrekk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 8. juli 2015 #14653 Del Skrevet 8. juli 2015 Sensurere? Nei nei nei, han er jo kjent (hhv. beryktet) for å aldri ta feil.. Det er selvfølgelig KG'erne som tar feil. Aldrig han. Beklager uttalelsen min. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ireth Skrevet 8. juli 2015 #14654 Del Skrevet 8. juli 2015 Kjenner jeg blir så forbanna når hun nevner den flyskrekk sin! Sliter selv enormt med angst for å fly, noe som gjør at jeg så og si aldri reiser. Er jeg først på ferie blir mye av ferien ødelagt fordi jeg kun tenker på flyturen. I fjor måtte jeg ta tog hjem, da jeg rett og slett ikke klarte å komme meg hjem med fly. Hun håner de med virkelig flyskrekk! Blir provosert... Jeg tenkte akkurat det samme. Det blir en uoverensstemmelse mellom ord og handling, med tanke på at hun til tross for sin sterke uttalte flyskrekk, ganske ofte velger nettopp det alternativet. Tviler ikke på at hun er redd for å fly, men får en følelse av at det dramatiseres til hennes fordel. "Å, du er så flink som trosser frykten". 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 8. juli 2015 #14655 Del Skrevet 8. juli 2015 Hvis du er så livredd for å fly, så hadde du ikke taklet sånne småfly. Hun kom seg til og med til Maldivene, så hun burde skjerpe seg med den "flyskrekken" sin. Bullshit. det er jo inn for disse bloggerne å ha flyskrekk... da har de noe å skrive om 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 8. juli 2015 #14656 Del Skrevet 8. juli 2015 Nå finnes det jo forskjellige grader av flyskrekk. Flyskrekk er definert som en 'redsel for å reise med fly', og at CBE er redd tviler jeg ikke på. Hun er tydeligvis ikke så redd for å fly at hun lar være, men det forandrer ikke det faktum at hun kan være veldig redd før, under og etter reisen. Flyskrekk må ikke være ekstremt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 8. juli 2015 #14657 Del Skrevet 8. juli 2015 Det finnes ingen hypnotisør Åge som kan hjelpe henne og få bukt med skrekken da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 8. juli 2015 #14658 Del Skrevet 8. juli 2015 Nei, men er man ordentlig redd så mener jeg at man nok ikke hadde valgt fly fremfor båt til Danmark, og heller ikke hadde satt seg frivillig i situasjoner der man må bruke småfly. Mener å huske det flyet til Maldivene var ganske så lite. Har man flyskrekk, så hadde man ikke brukt dette. Jeg synes selv det er ubehagelig med takeoff og landing, turbulens og luftlommer, men jeg går ikke rundt og sier jeg har flyskrekk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 8. juli 2015 #14659 Del Skrevet 8. juli 2015 Hun fløy vel til Billund? J, hun kunne ha kjørt/tatt båt om hun virkelig hadde hatt flyskrekk Jepp, det beste er å la angsten og/eller skrekken styre livet.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faico Skrevet 8. juli 2015 #14660 Del Skrevet 8. juli 2015 Hvis du er så livredd for å fly, så hadde du ikke taklet sånne småfly. Hun kom seg til og med til Maldivene, så hun burde skjerpe seg med den "flyskrekken" sin. Bullshit. Det er faktisk mange som må prøve å trosse "flyskrekken" å ta fly uansett. Vet om mange som har en jobb hvor de må ta fly. Det er tull å si "skjerp deg" 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg