Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Krangel på instagram Idag.

Ironisk at de hyler opp over at Caroline blir utsatt for sjikane mtp hvordan de gyver løs på en som er uenig med de!

Eller.. kanskje mer tragisk når jeg tenker meg om.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Ironisk at de hyler opp over at Caroline blir utsatt for sjikane mtp hvordan de gyver løs på en som er uenig med de!

Eller.. kanskje mer tragisk når jeg tenker meg om.

CBE-defence force er på saken! :krangle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk oss grusomme KG-kjerringer som prøver å finne feil med alt Caroline Berg Eriksen gjør, mens CBE-defence force selv er i gang å sømfare profilen og bildene til hun dama som våget å kritisere forbruket til CBE, og bruke det mot henne.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ducinda

Håh fy flate! Jeg er glad for å allerede ha bestemt at jeg ikke skal legge igjen en kommentar hverken på instagrammen eller bloggen til cbe..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Ja, tenk oss grusomme KG-kjerringer som prøver å finne feil med alt Caroline Berg Eriksen gjør, mens CBE-defence force selv er i gang å sømfare profilen og bildene til hun dama som våget å kritisere forbruket til CBE, og bruke det mot henne.

Ja, det med "fy, søren hva lærer dere ungene deres"/antimobbing-talene varer i ca 2 sekunder når noen pirker borti o´ heilage CBE as med kritikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor krangles det?

Under et bilde av en shorts FF har kjøpt til kidden.

Vel, jeg vet ikke hva som er mest tragisk. At noen faktisk gidder å kommentere forbruk på FF sitt instabilde, eller at alle blander seg inn og skriver "DU ER MISUNNELIG DU"... Jeg ser begge sider av saken, men god damn jeg blir sliten av folk ass.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss for en gjeng! Godt hun har noen som støtter, de har aldri lest her inne - det er sikkert :laugh:

Selv om hun har massive 340 000 følgere på Instagram synes jeg det er utrolig lite Likes pr bilde? Jeg har ikke klart å finne noen med så få Likes pr bilde i forhold til følgere - av kjendiser. Så fansen er ikke i titusenvis, det er sikkert.

Endret av prettybetty
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den redigeringshistorikken var interessant lesing!

Hvorfor er de så livredde for at det skal ligge ute at hun har hatt en spiseforstyrrelse?

Endret av 9na
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bergensia

Håh fy flate! Jeg er glad for å allerede ha bestemt at jeg ikke skal legge igjen en kommentar hverken på instagrammen eller bloggen til cbe..

Skal man legge igjen en kommentar man man i det minste ha privat profil og aldri, aldri,aldri oppgi den ekte e-postadressen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må si jeg er ganske sjokkert over at en som skrev tåredryppende innlegg om aldri å gi opp og hvor fæle nettroll har vært mot henne alltid, lar mobben styre på i både eget kommentarfelt på bloggen og på instagram. Det er rett og slett helt jævlig hvordan fansen hennes gyver løs på folk som faktisk mener noe om forbruket til fruen - uten å på noe vis være stygg mot CBE - og bare lar det skje. Så mye for hvor jævlig det er med nettmobbing og angrep på folk.

Tenk å tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer en selv. Uten skam og blygsel. I egen blogg og på egen instagramkonto.

Og for øvrig vil jeg tillegge at jeg kjenner mange som er opptatt av å være redelige. For meg er det helt uinteressant om naboen har svart vaskehjelp. Jeg synes uansett det er viktig å betale min hvitt. At andre folk smugler, gir ikke meg rett til å gjøre det - heller ikke i egne øyne.

Jwge synes at folk som tillater seg å bryte regler fordi andrehar gjort verre ting før, mangler moralsk kompass. Og det er ikke fint.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

jeg må si jeg er ganske sjokkert over at en som skrev tåredryppende innlegg om aldri å gi opp og hvor fæle nettroll har vært mot henne alltid, lar mobben styre på i både eget kommentarfelt på bloggen og på instagram. Det er rett og slett helt jævlig hvordan fansen hennes gyver løs på folk som faktisk mener noe om forbruket til fruen - uten å på noe vis være stygg mot CBE - og bare lar det skje. Så mye for hvor jævlig det er med nettmobbing og angrep på folk.

Tenk å tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer en selv. Uten skam og blygsel. I egen blogg og på egen instagramkonto.

Og for øvrig vil jeg tillegge at jeg kjenner mange som er opptatt av å være redelige. For meg er det helt uinteressant om naboen har svart vaskehjelp. Jeg synes uansett det er viktig å betale min hvitt. At andre folk smugler, gir ikke meg rett til å gjøre det - heller ikke i egne øyne.

Jwge synes at folk som tillater seg å bryte regler fordi andrehar gjort verre ting før, mangler moralsk kompass. Og det er ikke fint.

Helt enig, og de få som våger å ta til motmæle mot mobben får høre det de også!

Det sies så mangt om brukerne på KG, men de CBE-defence force er ikke helt gode de heller!

Endret av Bergensia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt avsporing her?

Nå er det ikke snakk om 100 kr i vinsmugling her. Det er snakk om et firma med millioninntekter, flere titalls tusen kr pr innlegg - som de ikke merker etter loven!

Firmaet har to valg:

* Bite i det sure eplet og følge loven som er satt. Da dør denne tråden ut.(Litt kjedelig egentlig..)

* Holde liv i denne tråden ved å kverulere uten å ha argumenter, bedrive personangrep mm, og å vente på den sure svien fra forbrukerombudet.

Hvor sur kan den bli?

Man er like mye kjeltring om man stjeler en pose kaffe fra jobben eller smugler mer taxfree enn loven tilsier.

En ting til: Denne tråden dør aldri ut. Merker hun reklame som reglene sier hun skal gjøre så finner dere noe annet. Hvorfor i all verden tror du alle disse utallige CBE-trådene har blitt opprettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og hele denne:

http://no.wikipedia.org/w/index.php?title=Caroline_Berg_Eriksen&offset=&limit=500&action=history

Det har blitt redigert flere ganger, blant annet:

Jeg tok vekk en unødvendig sak med Forbrukerombudet og erstattet spiseforstyrrelser med problemer med tankene sine om kropp og mat.

Jeg tok vekk noen setninger, som at Caroline har hatt spiseforstyrrelser, og skrev heller sannheten. Jeg tok også vekk noen setninger om en sak med Cappelen Damm, Forbrukerombudet og Caroline.

Caroline hadde aldri spiseforstyrrelser, dette kan leses mer om her: http://www.side2.no/3730258.htmlIntervjuobjektet er Carolines mann, Lars-Kristian Eriksen. Mer treffende beskrivelse er "forstyrret kostholdsmønster"

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...