Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Det kan virke som denne utdannelsen er "tima" ettersom hun ikke har sagt noe. Altså, at det feks er sponsa, og derfor skal komme i et reklameinnlegg.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hun egentlig så mange unge lesere? Isåfall vil jeg se bedre bevis enn hennes egen uttalelse.

Jeg har jo overhørt en del samtaler mellom yngre jenter via yngre søsken, og det er ingen av dem som bryr seg om henne, hun er for gammel for dem. Hun er hverken interessant eller kjent.
Taylor Swift og andre ungjenter er interessante for de unge.

Jeg tipper 90% av leserne er damer som tenker "wow, er det dette unge jenter har som forbilde? Så kontroversielt..."

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer jeg også på. Gift med en fotballspiller som ikke er god nok for norsk toppdivisjon, kaller seg i tillegg Fotballfrue (som om det skulle være status å være gift med Lars-Kristian Eriksen) og bare ute etter å vise seg frem med den beinaktige kroppen sin.

Men nå tenker jeg generelt at folk som bor i Norge som skriver om livet sitt, generelt ikke har mye spennende å skrive om sin hverdag, utenom de som faktisk har et spesielt tema som sport/økonomi/spill osv. Fordi man er dømt til å ha et kjedelig a4-liv i Norge.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, 79 kommentarer på det nye nipset, og ikke en av dem ler av gullananasen, bildet av den krøllete kjolen, det ufokuserte bildet med søsteren - hvis ikke dette er bevis for at noe er råttent i kommentarfeltet så vet ikke jeg!!!

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring, sitat fra blogg, avsporinger, samt svar til dette.

irrlys, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Ok, 79 kommentarer på det nye nipset, og ikke en av dem ler av gullananasen, bildet av den krøllete kjolen, det ufokuserte bildet med søsteren - hvis ikke dette er bevis for at noe er råttent i kommentarfeltet så vet ikke jeg!!!

Den lampa kan umulig være " seriøs " vel? Den må være plassert der så folk skal kommentere, og andre klikke seg inn for å se. Den er horribel !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hun egentlig så mange unge lesere? Isåfall vil jeg se bedre bevis enn hennes egen uttalelse.

Jeg har jo overhørt en del samtaler mellom yngre jenter via yngre søsken, og det er ingen av dem som bryr seg om henne, hun er for gammel for dem. Hun er hverken interessant eller kjent.

Taylor Swift og andre ungjenter er interessante for de unge.

Jeg tipper 90% av leserne er damer som tenker "wow, er det dette unge jenter har som forbilde? Så kontroversielt..."

Taylor Swift er da bare to år eldre enn Fotballfrue...

Og strengt tatt er det vel praktisk umulig å finne ut hvordan aldersfordelingen blant leserene faktisk ligger an.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullananasen? Nå var det fristende å klikke seg inn, men jeg skal ikke, jeg skal ikke...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fungerer instagram? Får hun sidevisninger dersom jeg klikker meg inn?

Nei. Instagram fungerer ikke slik. Du kan også se instagramkontoen på nettsiden til ink361.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gullananasen er camp! Som så mye annet av bloggernes nips og "kunst", hihi. Kjetil Rolness har skrevet en bok som heter "Vulgær og vidunderlig -en studie i utsøkt dårlig smak", og den ananasen er som tatt ut fra boka.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, kjære vene, jeg tror det er den fæleste lampa jeg har sett. Grøss.

Neida :fnise:

Gi den en annen skjerm, så er den ikke såå verst.. Men jeg skal innrømme at jeg ikke kommer til å kjøpe den av to grunner:

1. Den blir et he.... å holde ren i toppen.

2. CP, CBE, og alle de andre i bloggverden og instagram som har denne lampen.

Og en til, gull blir ut ganske snart.... :fnise::danse:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Er ananaslampe den nye bloggdilla? Men CBE har da aldri eid en interiørgjenstand som de andre bloggerne liker? Stilmessig er hun vel litt alene på jordet i Siljan?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida :fnise:

Gi den en annen skjerm, så er den ikke såå verst.. Men jeg skal innrømme at jeg ikke kommer til å kjøpe den av to grunner:

1. Den blir et he.... å holde ren i toppen.

2. CP, CBE, og alle de andre i bloggverden og instagram som har denne lampen.

Og en til, gull blir ut ganske snart.... :fnise::danse:

Haha, kanskje du har rett. Må innrømme at jeg ikke orka å granske den altfor lenge. *Fnis* Jeg er ikke veldig glad i gull generelt, det kan være medvirkende, og heller aldri hatt behov for ei annaslampe,

Endret av Vind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Er ananaslampe den nye bloggdilla? Men CBE har da aldri eid en interiørgjenstand som de andre bloggerne liker? Stilmessig er hun vel litt alene på jordet i Siljan?

Kanskje hun har blitt sponsa?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE dilter etter andre. Nette Nestea feks? Hun har det speilbordet som CBE nå har som arbeidsbord. Chanel bøker? Gjett hvilke andre bloggere som har hatt den. Nevner Ulrikke Lund, Nette Nestea, Oslo In Chanel (?), CP og flere andre.

Fint om hun virkelig liker det, for all del. Men så er spesielt CP og Nette Nestea krampaktig opptatt av å være spesielle interiørmessig, der de nevner at de kjøper alt interiør på nett i utlandet...... Fordi de ikke vil ha det samme som naboen.

Kanskje bloggere burde la vær å kopiere hverandre?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taylor Swift er da bare to år eldre enn Fotballfrue...

Og strengt tatt er det vel praktisk umulig å finne ut hvordan aldersfordelingen blant leserene faktisk ligger an.

Taylor Swift er vel yngre ? Ikke mye, men litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...