Gjest Zeitgeist Skrevet 30. januar 2015 #8321 Del Skrevet 30. januar 2015 Her er det LK svarte i mail til vg da kommentarflausen ble kommentert hvor han skriver at Caroline har kjent til kommentarene og har bedt han om å slette de. En eller begge to lyver! Enkelt og greit! Takk LilleSnupp! Så, la meg se om jeg har fått orden i dette nå: 1) LKE sa at hun kjente til kommentarene han skrev jmf.VG 2) CBE sa at hun visste om kommentarene jmf. blogginnlegg/DN-intervju 3) CBE sa i kveld på Senkveld at hun burde ha visst om kommentarene. SKRØNEHØNEPØNE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. januar 2015 #8322 Del Skrevet 30. januar 2015 Jeg fatter og begriper ikke hvorfor hun får lov til å sitte og lyve på tv i beste sendetid! Hva er poenget med å ta inn en slik gjest i Senkveld, når hun kun får bedrive mer løgn? Hvorfor i alle dager gjør ikke programlederne litt research først? INGEN andre bedrifter hadde fått deltatt slik i media uten kritiske spørsmål. Ingen andre bedrifter hadde fått lov til å lyve på tv uten å bli konfrontert med det. Kjenner jeg er skuffet over Senkveld som for det første tar inn en slik gjest for koseprat, og for det andre, ikke sjekker opp hva som er sant først sånn at de faktisk kan avbryte om når hun kommer med løgner. Dette..! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 30. januar 2015 #8323 Del Skrevet 30. januar 2015 Takk LilleSnupp! Så, la meg se om jeg har fått orden i dette nå: 1) LKE sa at hun kjente til kommentarene han skrev jmf.VG 2) CBE sa at hun visste om kommentarene jmf. blogginnlegg/DN-intervju 3) CBE sa i kveld på Senkveld at hun burde ha visst om kommentarene. SKRØNEHØNEPØNE! Er nok en enkel forklaring på det. Med så mange løgner som er servert, så er det nok vanskelig å holde orden. Var jo samme opplegget med bildene. Begynte med mediaeksperten Trine G som kom med lekkasjen om at bloggen var hacket, før nettrollet LK hevdet screenshootene var manipulert. Hvor den offentlige historien ble at det var kun noen få bilder og det var lenge siden det hadde skjedd. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 30. januar 2015 #8324 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Fra tv2 sumo Caroline: Ehh.. jeg merka jo på Lars-Kristian at han.. eh.. var veldig rar og distansert en periode og han satt veldig mye på data´n og han.. eh.. og da hadde akkurat den der stormen med bildene vært og så tenkte jeg gud er det noe nytt, hva er det som har skjedd nå.. øh... og så prøvde jeg å konfrontere han med det da. Hva er det som er skjedd.. er det noe nytt eller hva.. du er så rar og han bare.. neinei det er ikke noe nytt. Det er ingenting det er ingen fare. Det er ingenting nytt som har skjedd. Men så gikk det jo et par dager og så gikk det et par dager og så prøvde jeg å konfrontere han med det igjen og så fortalte han meg jo det at han hadde vært i dialog med vg at det var kommet på banen at han hadde postet kommentarer under andre navn enn seg selv. Programleder: Jamen, du sa det all fall selv at du viste delvis.. du viste om det. Caroline: Ja, det er jo ikke noe vi snakker om daglig. Det har jo aldri vært et tema hjemme, men som jeg nevnte tidligere så er det jo han som har lest alle kommentarene og silt ut de værste sånn fra starten og det har jo hendt at han har sagt til meg at åå jeg blir så irritert og jeg har lyst til å svare som noen andre at det sånn at det sånn at folk kan se at andre støtter deg også og forsvare deg på den måten og da har jeg sagt at det syns jeg ikke du skal gjøre. jeg syns det er en veldig dårlig ide. Programleder: Burde du skjønt da at han kom til likevel? Caroline: Ja, jeg burde selvfølgelig jeg burde jo det. Programleder: Du siler bort det verste. Hva skriver de da? Sånn.. det var det som ble sagt om hva hun visste og ikke visste siden mange ikke har sett innslaget. Tilføyelse: Ser nå at det er postet tidligere. Beklager. Endret 30. januar 2015 av LilleSnupp 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lepus Skrevet 30. januar 2015 #8325 Del Skrevet 30. januar 2015 Hun sa da vitterlig at de har godkjent ABSOLUTT ALT i det siste? Kanskje de bare ligger litt etter? De av dere som leser bloggen, er det veldig mye stygge kommentarer, slik hun beskriver, om drapstrusler, stygge kommentarer på henne som person/utseende og andre medlemmer av familien hennes, eller har de som kommenterer sluttet med sånt? Skummet selv gjennom noen av de innleggene hvor de var så mange kommentarer. Var veldig overrasket over hvor lite netthets det var og at de som var det, ble også ganske bra irrettesatt av andre lesere. Hadde regnet med at kommentarfeltet ville bli fritt vilt for nettroll mtp det som har skjedd. Nå er det jo slik at ingen mennesker fortjener netthets eller drapstrusler og jeg forstår at det bygger seg opp en frustrasjon over flere år. Men det er jo ikke bare handlingen som skaper en situasjon, men også hvordan man selv velger å reagere på den. Har over årene skrevet maks 5 innlegg på bloggen hennes, alle var veldig korte og konstruktive og handlet ikke om henne som person. Tror jeg fikk 1 eller 2 godkjent. Jo mindre som oppleves som konstruktiv kritikk, jo mer blir ansett som ren kritikk og det igjen til hetsing. Jeg tenker det må bli en ganske trist og slitsom verden å leve i. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 30. januar 2015 #8326 Del Skrevet 30. januar 2015 Skummet selv gjennom noen av de innleggene hvor de var så mange kommentarer. Var veldig overrasket over hvor lite netthets det var og at de som var det, ble også ganske bra irrettesatt av andre lesere. Hadde regnet med at kommentarfeltet ville bli fritt vilt for nettroll mtp det som har skjedd. Nå er det jo slik at ingen mennesker fortjener netthets eller drapstrusler og jeg forstår at det bygger seg opp en frustrasjon over flere år. Men det er jo ikke bare handlingen som skaper en situasjon, men også hvordan man selv velger å reagere på den. Har over årene skrevet maks 5 innlegg på bloggen hennes, alle var veldig korte og konstruktive og handlet ikke om henne som person. Tror jeg fikk 1 eller 2 godkjent. Jo mindre som oppleves som konstruktiv kritikk, jo mer blir ansett som ren kritikk og det igjen til hetsing. Jeg tenker det må bli en ganske trist og slitsom verden å leve i. Tror de to der følger Jantelovens punkt 5 og 10 titt og ofte, Du skal ikke tro du vet mere enn oss og Du skal ikke tro du kan lære oss noe. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lepus Skrevet 30. januar 2015 #8327 Del Skrevet 30. januar 2015 Nei, de kommentarene som LK har skrevet om helse og menstruasjon handler ikke om hets og trusler. Ikke i det hele tatt. Det er beviser der ute som viser dette veldig tydelig. Det er forresten ingen som har truet LK om å menstruere over hele han og hele hans familie. Det var et spørsmål fra en leser i bloggen som hadde vært hos sin lege og fått beskjed i forhold til sin helsesituasjon. Hvor han da utgir seg for å være lege og gi et annet svar enn det leseren hadde fått. Usmakelig og alvorlig, ja. DET er kanskje det morsomste jeg lest i denne tråden. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lepus Skrevet 31. januar 2015 #8328 Del Skrevet 31. januar 2015 Tror de to der følger Jantelovens punkt 5 og 10 titt og ofte, Du skal ikke tro du vet mere enn oss og Du skal ikke tro du kan lære oss noe. er det ikke omvendt? jeg trodde jo at grunnen til at jeg kritiserer deres ulovlige bruk av beskyttede titler er fordi jeg innerst inne hater at noen kan være penere og tynnere enn meg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 31. januar 2015 #8329 Del Skrevet 31. januar 2015 er det ikke omvendt? jeg trodde jo at grunnen til at jeg kritiserer deres ulovlige bruk av beskyttede titler er fordi jeg innerst inne hater at noen kan være penere og tynnere enn meg? Nei, det er nr 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skarpsynt;) Skrevet 31. januar 2015 #8330 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) DET er kanskje det morsomste jeg lest i denne tråden. Ha ha! Så bra jeg fikk deg til å le, ved å vise hva de eventuelt kunne ha følt seg truet med i spm. i forb. med mensen / trening og legebesøk : D Det blir fort kjempemorsomt når man tar i mot forklaringer og setter de sammen med fakta og tidligere svar! Endret 31. januar 2015 av Skarpsynt;) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 31. januar 2015 #8331 Del Skrevet 31. januar 2015 Dette er svart på utallige ganger. Folk ønsker å diskutere de kritikkverdige forholdene som har dukket opp i forbindelse med en millionbedrift. Dette er et diskusjonsforum. Her diskuterer man. Jo takk, det er jeg faktisk klar over. Det er virkelig ingen grunn til å ta den tonen der, når jeg har vært tydelig på at jeg kun er nysgjerrig, og at det ikke nødvendigvis er kritisk ment. At jeg ikke klarer å rekke over femti nye sider her i løpet av en dag, må jeg må jeg nesten si at skyldes min arbeidsgiver. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 31. januar 2015 #8332 Del Skrevet 31. januar 2015 Jo takk, det er jeg faktisk klar over. Det er virkelig ingen grunn til å ta den tonen der, når jeg har vært tydelig på at jeg kun er nysgjerrig, og at det ikke nødvendigvis er kritisk ment. At jeg ikke klarer å rekke over femti nye sider her i løpet av en dag, må jeg må jeg nesten si at skyldes min arbeidsgiver. Er Kommissar Beck så streng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 31. januar 2015 #8333 Del Skrevet 31. januar 2015 Hvornår? Det er lenge siden, var når hun annonserte at hhun skulle blogge under dette firmaet eid av blondibella. Noen som kommenterte om de ikke var uvenner etter det caroline hadde sagt om henne, hun sa da at de hadde skværa opp og bedt om unnskyldning. Gidder ikke bruke fritiden min på å lete opp innlegg og kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 31. januar 2015 #8334 Del Skrevet 31. januar 2015 Sammendraget i en artikkel på tv2 tyder på at det er mer og mer surring rundt henne selv som den uskyldige og all skyld på mannen. tviler ikke et sekund, huff, ja noen måtte vel ta skylda. Og hun klarer jo ikke stå for det hun sier eller gjør, så regner ikke med det ble henne. "throwhimunderthebus. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Triangel Skrevet 31. januar 2015 #8335 Del Skrevet 31. januar 2015 Jo takk, det er jeg faktisk klar over. Det er virkelig ingen grunn til å ta den tonen der, når jeg har vært tydelig på at jeg kun er nysgjerrig, og at det ikke nødvendigvis er kritisk ment. At jeg ikke klarer å rekke over femti nye sider her i løpet av en dag, må jeg må jeg nesten si at skyldes min arbeidsgiver. Du kan ikke ha jobb hvis du ønsker å henge med i denne tråden Av alle diskusjoner jeg har deltatt i på KG så er dette den eneste som det ALLTID er nye innlegg (les: sider) hver gang jeg logger meg på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 31. januar 2015 #8336 Del Skrevet 31. januar 2015 Av alle diskusjoner jeg har deltatt i på KG så er dette den eneste som det ALLTID er nye innlegg (les: sider) hver gang jeg logger meg på. Og det vil nok fortsette så lenge lystløgnerne bak CBE-bloggen fortsetter å manipulere unge jenter til fordel for egen vinning. Heldigvis snører nettet seg mer og mer sammen rundt de to kyniske personene bak bedriften, og det er lov å håpe at den klønete oppførselen til ektemann Eriksen får som endelig konsekvens at inntektsstrømmen i 2015 tørker inn. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Triangel Skrevet 31. januar 2015 #8337 Del Skrevet 31. januar 2015 Og det vil nok fortsette så lenge lystløgnerne bak CBE-bloggen fortsetter å manipulere unge jenter til fordel for egen vinning. Heldigvis snører nettet seg mer og mer sammen rundt de to kyniske personene bak bedriften, og det er lov å håpe at den klønete oppførselen til ektemann Eriksen får som endelig konsekvens at inntektsstrømmen i 2015 tørker inn. Det tviler jeg sterkt på, du - det finnes en verden utenfor Kvinneguiden og det er den verden bloggen hennes lever av. For media er ikke dette noen stor sak, det er en bagatell og filleting som det ikke er verd å bruke mer energi på. Du kan jo se på andre som har gjort langt verre feilsteg i sin karriere - allikevel "glemmer" media og det norske folk disse feilene. Det går ikke an å sitte som noen bitre grinebitere og angripe en person for resten av livet ... Ingen mennesker som er utstyrt med litt empati ønsker at noen skal bøte resten av livet for sine feilsteg. Dersom dere fortsetter denne heksejakten så bør dere virkelig tenke over hva dere lærer barn og unge. Det hyles opp om den dårlige påvirkningen Caroline Berg Eriksen har på unge mennesker ... Vel, jeg for min del er langt reddere den påvirkningen tråder som dette har på ungdom. Jeg må virkelig finne ut om det er mulig å slette denne tråden fra "Mine innlegg" så jeg slipper å lese mer i den når jeg forviller meg inn på Kvinneguiden neste gang. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 31. januar 2015 #8338 Del Skrevet 31. januar 2015 Det hyles opp om den dårlige påvirkningen Caroline Berg Eriksen har på unge mennesker ... Vel, jeg for min del er langt reddere den påvirkningen tråder som dette har på ungdom. Om barn og unge lærer noe av denne tråden må det være at løgn og svindel ikke lønner seg. De kyniske menneskene bak CBE-bloggen, med den klumsete ektemannen i spissen, blir avslørt gang etter gang og dersom du tror at dette er begrenset til denne tråden er du i beste fall like naiv som mannen til CBE. Mediahåndteringen til ledelsen i CBE-bedriften står til stryk, og de klønete forsøkene på å ta regien i mediastormen har ikke blitt satt pris på av dagspressen. Dette er på ingen måte en liten sak for media-Norge, og det er utopi å tro at dette bare går over av seg selv. Denne tråden er viktig, da den stadig vekk avdekker lovbrudd og de gjentatte løgnene til miljøet rundt CBE-bloggen. Kudos til alle som holder den i live: løgn og fusk skal ikke lønne seg! 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 31. januar 2015 #8339 Del Skrevet 31. januar 2015 Det er lenge siden, var når hun annonserte at hhun skulle blogge under dette firmaet eid av blondibella. Noen som kommenterte om de ikke var uvenner etter det caroline hadde sagt om henne, hun sa da at de hadde skværa opp og bedt om unnskyldning. Gidder ikke bruke fritiden min på å lete opp innlegg og kommentarer. Jeg skjønner godt at du ikke vil bruke tid på å lete det opp :-) Jeg tipper Nora Nordbo var interessert fordi det viser at Fotballfrue lenge før de nylige avsløringene var klar over at kommentarer ble skrevet på hennes blogg under falskt navn (i denne saken for å rett og slett slenge dritt om en annen blogger og samarbeidspartner). Så nok en LØGN. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 31. januar 2015 #8340 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Endret 3. juni 2015 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg