Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest Bergensia

De har ikke godkjent absolutt alt den siste tiden. Kommentarer med spørsmål (de ikke liker) blir fortsatt ikke godkjent på bloggen.

Og som om hun ikke visste noe før LSK fortalte at han hadde vært i dialog med VG??

De slettet og blokket jo alt under den berømmelige lutefiskmiddagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg synes skurrer litt med dette Senkveld-intervjuet er at hun sier "Lars Kristian har flere ganger sagt til meg at han blir irritert og har så lyst til å svare på kommentarene med et annet navn for å vise at andre støtter meg.... Jeg har alltid sagt til ham at jeg ikke synes han skal gjøre det".

Jeg vet ikke, kan hende jeg har blitt litt for skeptisk til Caroline, det virker bare som en litt for arrangert kommentar.
Men likevel, jeg synes det er fint at hun stilte opp på tv, hun har jo vært mer enn bare litt folkesky den siste tiden.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun snakket som om det med kommentarene hadde skjedd nå - ikke pågått i åresvis. Oh, the lies! Finnes det en oppkast-emoji?

Edit: Printscreenene viste at de hadde kommentert til hverandre med kun minutters eller sekunders mellomrom. Sier jo seg selv at hun har visst om det. Begge brukerne (f.eks både "Caroline" og "Hilsen Lege" var innlogget med adminrettigheter. Klart at de har brukt hver sin og ikke logget på med en admin-bruker for så å logge på med en ny adminbruker etterpå

Nå hadde hun sjansen til å legge seg flat, ta på seg skyld, ikke komme med unnskyldninger eller kaste ansvaret over på leserne ("hets) eller Lars-K. Hadde jeg vært manageren hennes ville jeg blitt LITT oppgitt av at hun misbruker en sånn sjanse..men det er klart det er regissert fra ende til annen

Endret av Nana
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Sier velkommen til konstruktive kritiske kommentarer. Ja særlig...

Også interessant hvordan LK må opptre som lege osv for å kommentere hennes rumpe og spørsmål om menstruasjon. Har mye med hets og trusler å gjøre. NOT.

Can I ass you something? Konstruktivt rumpespørsmål.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke godkjent absolutt alt den siste tiden. Kommentarer med spørsmål (de ikke liker) blir fortsatt ikke godkjent på bloggen.

Hun sa da vitterlig at de har godkjent ABSOLUTT ALT i det siste? Kanskje de bare ligger litt etter?

De av dere som leser bloggen, er det veldig mye stygge kommentarer, slik hun beskriver, om drapstrusler, stygge kommentarer på henne som person/utseende og andre medlemmer av familien hennes, eller har de som kommenterer sluttet med sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sa da vitterlig at de har godkjent ABSOLUTT ALT i det siste? Kanskje de bare ligger litt etter?

De av dere som leser bloggen, er det veldig mye stygge kommentarer, slik hun beskriver, om drapstrusler, stygge kommentarer på henne som person/utseende og andre medlemmer av familien hennes, eller har de som kommenterer sluttet med sånt?

Nope. Hovedsakelig positivt som før. Litt mer negativt, men mest konstruktive negative kommentarer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoveddelen av CBE-bloggens lesere er veldig unge, og dertil naive. Dessverre er de et lett bytte for det kyniske triangelet CBE, LKE og management som står bak bloggen.

Men, man ser allerede på det dalende antall Facebook-følgere og på bloggstatistikken at fokus på kynismen triangelet ligger bak fungerer.

CBE-bloggen driftes av kroniske lovbrytere. Heldigvis er det flere her på KG som ser viktigheten av å avdekke CBE og den lettere komiske ektemannen hennes forsøk på å omgå landets markedsføringslover.

Kodeord: Bermuda triangelet..... Der alt forsvinner som om det aldri har eksistert......

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger litt etter? Det har vært mange eksempler her på kg på fullstendig konstruktive kommentarer som ikke har sluppet gjennom siden det smalt. Og da mener jeg ekte konstruktive - ikke sånne som egentlig er tildekket kritikk eller stikk. Jeg skiftet over til NRK når hun sa det.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg bare antar nå - utifra min egen lille bloggleser-erfaring:

Caroline Berg Eriksen sin blogg fremstår profesjonell, innbydende og hun selv utstråler positivitet, stå-på-vilje og glede.

Idag er det så utrolig mye negativitet der ute. Se her på KG - og hvor mange som fremstår negative og depressive. Hvem ønsker å ha negativitet som noe å strekke seg etter?

Jeg for min del har opplevd så mange tragiske ting i livet mitt at jeg elsker positive mennesker som drar meg opp istedet for å dra meg ned.

Folk som sitter her i disse Fotballfrue-trådene og skriver side opp og side ned med negative innlegg og leter med lupe etter neste feiltrinn. Er det ikke noe negativt ved første øyekast så diskuteres det i det vide og det breie om hvordan man kan finne feilen. Det brukes ingeniør-beregninger for å se om det er noen millimeter regissering på et av bildene.

Hjelpe trøste så tragiske endel her fremstår ...

Åh, jeg er så enig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Når en kommentar ikke blir godkjent etter flere runder med godkjenning i samme innlegg, og etterhvert blir slettet, for deretter å bli slettet ti minutter etter den er lagt inn på nytt (i en snillere tone, for å unngå at den fremstår som ute etter å "ta" henne, noe den ikke var), da er det med vilje og ikke fordi de ligger etter. Og egentlig skulle ikke innholdet i kommentaren ha noe si i og med at hun påstår de godkjenner ALT nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sa hun virkelig det?? Løgn!! jeg fikk en kommentar slettet så sent som idag formiddag. Og den er slettet, den ligger IKKE til moderering.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

sa hun virkelig det?? Løgn!! jeg fikk en kommentar slettet så sent som idag formiddag. Og den er slettet, den ligger IKKE til moderering.

Samme her, og flere med oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Folk blir fæle som anonyme"? Som om det bare var drapstrusler og usannheter LK hadde svart på. Nei vet du hva, dette blir for dumt. De trekker kun frem sidene som stiller henne i et fordelaktig lys, der hun fremstår som om det er synd på henne.

Fin kjole på en fin jente da☺

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Det jeg synes skurrer litt med dette Senkveld-intervjuet er at hun sier "Lars Kristian har flere ganger sagt til meg at han blir irritert og har så lyst til å svare på kommentarene med et annet navn for å vise at andre støtter meg.... Jeg har alltid sagt til ham at jeg ikke synes han skal gjøre det".

Jeg vet ikke, kan hende jeg har blitt litt for skeptisk til Caroline, det virker bare som en litt for arrangert kommentar.

Men likevel, jeg synes det er fint at hun stilte opp på tv, hun har jo vært mer enn bare litt folkesky den siste tiden.

Nå har ikke jeg sett intervjuet grunnet all utlendighet, så jeg bare lener meg til det du sier her.

Hun har jo stått frem og sagt at hun visste om at LKE skrev kommentarer på bloggen. Altså, hun visste om at han gjorde det, unnlot å gjøre noe med det, og nå hevder hun at hun alltid har sagt til ham at hun ikke synes at han skal gjøre det?!?

Arrrgh, kan det være så forb***a vanskelig å for en gangs skyld være ærlig?!? Jeg blir så oppgitt over en løgnhistorie etter den andre. Skammelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en kommentar ikke blir godkjent etter flere runder med godkjenning i samme innlegg, og etterhvert blir slettet, for deretter å bli slettet ti minutter etter den er lagt inn på nytt (i en snillere tone, for å unngå at den fremstår som ute etter å "ta" henne, noe den ikke var), da er det med vilje og ikke fordi de ligger etter. Og egentlig skulle ikke innholdet i kommentaren ha noe si i og med at hun påstår de godkjenner ALT nå.

Det er da litt dumt å sitte å lyve om at de godkjenner alt, absolutt alt, når det ikke er slik..

Hun sa da også at det var slutt med å lyve?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Hvis det er hets og mobbing de sletter bør de la det stå så folk ser det, så jeg tviler på at det er denne type kommentarer. Så det er mest sannsynlig konstruktivt kritikk de ikke vi svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...