Gjest GlutenBlaster Skrevet 20. januar 2015 #7501 Del Skrevet 20. januar 2015 Og så er det merkelig at han følger Nora Nordbo på Twitter. Lol, er det merkelig at man gjør research? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glædelig Skrevet 20. januar 2015 #7502 Del Skrevet 20. januar 2015 Angående det Ørjan Burøe la ut på instagram: Jeg fikk ikke med meg det første bildet han la ut, men jeg ser noen har skrevet noe om det under det andre bildet hans. At han hadde lagt ut et bilde av blogglisten med toppbloggerne, og skrevet noe i duren: Det eneste Marna mangler nå for å nå toppen er silikon. Så har han lagt ut et nytt bilde der han skriver at han angrer på at han postet det, og at han legger seg flat. Så kommenterer han lengre ned at poenget med det nye bildet var å vise at man kan be om unnskyldning uten å skylde på andre 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GlutenBlaster Skrevet 20. januar 2015 #7503 Del Skrevet 20. januar 2015 Angående det Ørjan Burøe la ut på instagram: Jeg fikk ikke med meg det første bildet han la ut, men jeg ser noen har skrevet noe om det under det andre bildet hans. At han hadde lagt ut et bilde av blogglisten med toppbloggerne, og skrevet noe i duren: Det eneste Marna mangler nå for å nå toppen er silikon. Så har han lagt ut et nytt bilde der han skriver at han angrer på at han postet det, og at han legger seg flat. Så kommenterer han lengre ned at poenget med det nye bildet var å vise at man kan be om unnskyldning uten å skylde på andre I call bullshit. De to der er verste sort av folk som prøver å slå seg selv opp ved å rakke ned på andre. Det eneste som skiller komikerfruen og fotballfruen er ganske masse penger, og bedre bilder. Zzzzzzzzz 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glædelig Skrevet 20. januar 2015 #7504 Del Skrevet 20. januar 2015 I call bullshit. De to der er verste sort av folk som prøver å slå seg selv opp ved å rakke ned på andre. Det eneste som skiller komikerfruen og fotballfruen er ganske masse penger, og bedre bilder. Zzzzzzzzz Pluss en god del selvinnsikt, humor og ydmykhet 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GlutenBlaster Skrevet 20. januar 2015 #7505 Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg scannet meg for moro skyld gjennom førstesiden på komikerfruen. 4-5 innlegg med obvious reklame som overhodet ikke er merket. Dette blir en epost 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GlutenBlaster Skrevet 20. januar 2015 #7506 Del Skrevet 20. januar 2015 Pluss en god del selvinnsikt, humor og ydmykhet At en som har en blogg som tjener penger på snikreklame henger ut en annen blogger som tjener penger på snikreklame men er bedre på det vitner ikke om mye selvinnsikt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 20. januar 2015 #7507 Del Skrevet 20. januar 2015 Lol, er det merkelig at man gjør research? :D Når man har skrevet navnet hennes under Hatet i artikkelen, og man har så mange koblinger til Fotballfrue, ja. Da virker det såkalte " researchet " som å " holde et øye med ". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest:) Skrevet 20. januar 2015 #7508 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Du må kunne skille mellom spørsmål og kritikk. Vedkommende stilte kun et spørsmål, og dette kritiserte du. Det må også være rom for å stille spørsmål, eller mener du at vi kun skal kritisere frua di?Så om jeg sier til deg, "Er det bare meg, eller lukter du vondt?", så er det bare et spørsmål og ikke mobbing? Endret 20. januar 2015 av gjest:) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 20. januar 2015 #7509 Del Skrevet 20. januar 2015 Er det bare meg, eller lukter du vondt? Det er nok du. Som lukter vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glædelig Skrevet 20. januar 2015 #7510 Del Skrevet 20. januar 2015 At en som har en blogg som tjener penger på snikreklame henger ut en annen blogger som tjener penger på snikreklame men er bedre på det vitner ikke om mye selvinnsikt Hm. Jeg følger bare Komikerparet på instagram, så jeg er ikke så oppdatert på det med snikreklame i den gården:) Men dette blir litt utenfor trådens tema. Komikerparets IG-profiler får meg i hvert fall til å le! Fotballfrue sin fikk meg til å gjespe. Men nå har jeg jo blitt blokkert der, så da dukker ikke hennes innlegg opp lenger 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest:) Skrevet 20. januar 2015 #7511 Del Skrevet 20. januar 2015 Det er nok du. Som lukter vondt.Nå kritiserer du meg uten grunn. Jeg stilte bare et spørsmål. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GlutenBlaster Skrevet 20. januar 2015 #7512 Del Skrevet 20. januar 2015 Når man har skrevet navnet hennes under Hatet i artikkelen, og man har så mange koblinger til Fotballfrue, ja. Da virker det såkalte " researchet " som å " holde et øye med ". Okei når en journalist følger med twitterkontoen til en som er kanskje den mest siterte kilden på alt fotballfruegreiene når han skal skrive en artikkel om det så er det å "holde et øye med"? På verdens mest åpne nettsted der alle kan lese uten å følge og alle kan se at du står som følger? Halla, paranoia. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 20. januar 2015 #7513 Del Skrevet 20. januar 2015 Nå kritiserer du meg uten grunn. Jeg stilte bare et spørsmål. Jeg svarte på ditt spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GlutenBlaster Skrevet 20. januar 2015 #7514 Del Skrevet 20. januar 2015 Hm. Jeg følger bare Komikerparet på instagram, så jeg er ikke så oppdatert på det med snikreklame i den gården:) Men dette blir litt utenfor trådens tema. Komikerparets IG-profiler får meg i hvert fall til å le! Fotballfrue sin fikk meg til å gjespe. Men nå har jeg jo blitt blokkert der, så da dukker ikke hennes innlegg opp lenger En ærlig sak. Jeg bare synes dobbeltmoralen og hykleriet blant alle snikreklame-bilderedigerende bloggene var til å ta og føle på når de kollektivt gikk inn for å ta hun ene som tilfeldigvis ble tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glædelig Skrevet 20. januar 2015 #7515 Del Skrevet 20. januar 2015 En ærlig sak. Jeg bare synes dobbeltmoralen og hykleriet blant alle snikreklame-bilderedigerende bloggene var til å ta og føle på når de kollektivt gikk inn for å ta hun ene som tilfeldigvis ble tatt Det er nok uten tvil mye snikreklame blant mange bloggere! Jeg synes det er litt artig at han la ut et bilde der intensjonen var å vise at man kan be om unnskyldning uten å skylde på andre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest:) Skrevet 20. januar 2015 #7516 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Jeg svarte på ditt spørsmål Forsøkte å vise et poeng. Lykkes ikke sånn veldig bra. Legger meg flat. Forøvrig hva angår denne tråden, og spørsmålet som inspirerte min avsporing, så var ikke spørsmålet i seg selv så ille. Det er mer summen av alle innleggene i tråden som fremstår som mobbing, enn enkeltinnlegg. Jeg skjønner godt at Caroline har opplevd det som om noen her leter med lupe for å finne noe å kritisere henne for. Endret 20. januar 2015 av gjest:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 20. januar 2015 #7517 Del Skrevet 20. januar 2015 Forsøkte å vise et poeng. Lykkes ikke sånn veldig bra. Legger meg flat. Forøvrig hva angår denne tråden, og spørsmålet som inspirerte min avsporing, så var ikke spørsmålet i seg selv så ille. Det er mer summen av alle innleggene i tråden som fremstår som mobbing, enn enkeltinnlegg. Jeg skjønner godt at Caroline har opplevd det som om noen her leter med lupe for å finne noe å kritisere henne for. Jeg snakket ut fordi jeg så at noen ble angrepet uten grunn. Jeg er den aller første som bryter inn ved mobbing, hets, når noen blir slått..alle fremmede...Jeg har såpass mye samvittighet som observatør at når sånne ting skjer kan jeg ikke la det passere uten å bryte inn. Så henvis deg til noen andre når det gjelder dine leksjoner om mobbing, dine forsøk for å vise et poeng eller hva det måtte være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 20. januar 2015 #7518 Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg snakket ut fordi jeg så at noen ble angrepet uten grunn. Jeg er den aller første som bryter inn ved mobbing, hets, når noen blir slått..alle fremmede...Jeg har såpass mye samvittighet som observatør at når sånne ting skjer kan jeg ikke la det passere uten å bryte inn. Så henvis deg til noen andre når det gjelder dine leksjoner om mobbing, dine forsøk for å vise et poeng eller hva det måtte være. Kremt.. Det var jo nøyaktig det samme jeg gjorde (og som du reagerte på). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 20. januar 2015 #7519 Del Skrevet 20. januar 2015 Hun har IKKE 100.000 lesere pr dag. Stemmer det. Lesertallene er i fritt fall: http://www.nettavisen.no/na24/leserne-rmmer-fotballfrue/8530465.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 20. januar 2015 #7520 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Forsøkte å vise et poeng. Lykkes ikke sånn veldig bra. Legger meg flat. Forøvrig hva angår denne tråden, og spørsmålet som inspirerte min avsporing, så var ikke spørsmålet i seg selv så ille. Det er mer summen av alle innleggene i tråden som fremstår som mobbing, enn enkeltinnlegg. Jeg skjønner godt at Caroline har opplevd det som om noen her leter med lupe for å finne noe å kritisere henne for. Det var derfor jeg også reagerte. Og så ble det nok litt direkte på denne ene, men så overtydelig usaklige, kommentaren. Endret 20. januar 2015 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg