jabx Skrevet 19. januar 2015 #7381 Del Skrevet 19. januar 2015 Mener ikke være uhøflig her, men lest gjennom tråden fra start til nå. Mange av dere som går igjen, dag etter dag. Hvordan har dere tid??? Har dere ikke jobb/skole, mann/kjæreste, barn, husarbeid, venner, hobby??? Hvilken glede får dere av å finne feil? På CBE blogg, aviser, kommentatorfelt osv... Hva gir det dere?? Er genuint intressert i dette, trenger å forstå, kunne noe pleas svare, på en konstruktiv måte?? De fleste har tid noen minutter en og annen dag i uken. Du må være mentalt forstyrret hvis du tror det er samme person som skriver alle kommentarene i alle medier. At person A skirver noe den ene dagen på KG og person B den andre dagen på DN betyr ikke at begge personene kommenterer begge dagene. Glede av å finne feil? Det er noen få som har stått for avsløringene. De andre bare baserer seg på dette. Skjerp deg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 19. januar 2015 #7382 Del Skrevet 19. januar 2015 Tusen takk for svar, ser årsaken. Ser også gleden av en diskusjon, men..... Hva vil dere det skal ende med, når blir dere fornøy?? Ang bloggen til CBE, vil dere at hun skal slutte blogge? Hva kan hun gjøre for at dere skal bli fornøyd??? Tråden heter tross alt Kritikk av fotballfrue, man vil jo alltid finne noe man kan kritisere???? Når blir CBE-forsvarerne fornøyd da? Når ingen kommer med kritikk lenger? Hvorfor er det greit for CBE-forsvarerne å lire av seg pisspreik, men ikke for kritikerne å komme med kritiske bemerkninger? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 19. januar 2015 #7383 Del Skrevet 19. januar 2015 Kanskje hvis de donerer bort de uærlig tjente pengene sine til et verdig veldedig formål? Ja, og kutter ut bortforklaringene og forsøkene på å dekke ræva si selvsagt. Hvordan skulle de beregne hvor mye som var "uærlig tjent"...? Det virker jo bare helt koko å foreslå.. CBE AS hadde tjent akkurat like mye uten å ha utført redigeringene og kommentarene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 19. januar 2015 #7384 Del Skrevet 19. januar 2015 Dersom vi, som sporadisk motsier dere her på forumet, "forguder en rosablogger av hele vårt hjerte", som du skriver, må det bety at dere andre hater en rosablogger av hele deres hjerte slik som dere holder på. Nei, for de som kommer med saklig, velbegrunnet kritikk er i en helt annen situasjon enn slike som deg, som kommer med utbrudd mot de som våger å ikke tilbe CBE. Du forgurder fordi du møter saklig kritikk med tullprat. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 19. januar 2015 #7385 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Virker jo som om alle her inne leser både blogg og følger henne på div. sosiale medier. Jeg er heller ingen fan av dama, derfor gidder jeg heller ikke å bruke tid på henne Så det er derfor nesten alle innleggende dine (16 av 17) handler om FF, alle skrevet den siste tiden? Det ene som ikke handler om FF skrev du 19. oktober 2014 i tråden frkgamstpedersen: "Vet bare at hun bruker myyyyye parfyme på trening :/" Joda... Endret 19. januar 2015 av jabx 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 19. januar 2015 #7386 Del Skrevet 19. januar 2015 Du må ikke undervurdere fellesskapsfølelsen. Det samholdet som kjennes her føles trygt og godt. Her er det mange som liker å finne på ugagn. Å plage fotballfrue er jo selvfølgelig veldig rettferdig. Mennesker har det med å bli veldig oppfinnsomme og kreative dersom det gjelder å finne på straffelyst eller å motivere seg selv til å rettferdiggjøre for seg selv at man kommer med alle slags mulige variasjoner av anklageleser og alle slags mulige forklaringer på hvorfor man ønsker denne fotballfrue fordervet. Man har som regel god grunn, "niesen min på åtte har lyst til å slanke seg", - "venninnen min er tjukk og det er dårlig at fotballfrue er tynn", - "fotballfrue er sykelig tynn, men da det viste seg å være photoshoppet ble jeg sint og ikke glad", - "jeg føler meg bedratt",- "jeg elsker å ha destruktive idoler jeg kan trakassere". Og til slutt, - den samme forakten fotballfrue har til blogglesere har jeg til fotballfrue, - det er derfor jeg oppsøker henne. Tenk så heldig man kan være her å treffe på likesinnete! Her kan alle slags ulike kvinner fra hele norge som har opplevd traumer etter at det ble oppdaget at selveste fotballfrue jukser med sine egne innlegg! For en flaks! Her kan vi dyktige kvinner sammensverge oss og gå sammen om å ta noe større! For en visjon. Denne gleden over å skade mennesker som tilsynelatende har bedre enn seg selv er misunnelsens iboende jag etter rettferdighet. Hva om det skjer noe fælt med fotballfrue? At hun henger seg eller blir lagt inn på dikemark? Da vil de samme folkene som forfulgte henne bare si til hverandre, - var det ikke det vi sa? Som vanlig klarer ikke CBEs fanatiske forsvarer å svare på den saklige kritikken som har kommet frem mot bloggen. I stedet er strategien å prøve å sverte de som har saklig kritikk å komme med. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 19. januar 2015 #7387 Del Skrevet 19. januar 2015 Venter spent på bedre argumenter mot "waco's" utmerkede innlegg enn dette du kommer med her. Ordlegging? Kom igjen, dere kan bedre :-) Det er ikke noe å argumentere mot. Hele innlegget er et patetisk forsøk på å unnvike kritikken ved å sverte de som kommer med argumenter han ikke klarer å svare på. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 19. januar 2015 #7388 Del Skrevet 19. januar 2015 NÅR er vi fornøyd og HVA skal til før vi blir fornøyd? Jeg spurte tidligere, men fikk ikke svar. Jo, det gjorde du. Opptil flere personer forklarte hva problemet er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 19. januar 2015 #7389 Del Skrevet 19. januar 2015 Kom de seg aldri til Milano? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 19. januar 2015 #7390 Del Skrevet 19. januar 2015 De fleste har akseptert unnskyldningen hennes og er ferdig med saken. De av dere som fortsatt terper på dette, fortsatt finleser kommentarer og fortsatt etterspør mer unnskyldninger virker litt besatt ja. Rett og slett. Saken er faktisk ikke så alvorlig at man ikke kan gå videre nå. Dere har skvist ut alt som er igjen. Tror det er få bedrifter som har så mange kritiske øyne rettet mot seg til enhver tid. Et godt eksempel på en "saklig" kommentar fra en CBE-støttespiller. Synes du ikke det, siebaeo? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Triangel Skrevet 19. januar 2015 #7391 Del Skrevet 19. januar 2015 Hvordan skulle de beregne hvor mye som var "uærlig tjent"...? Det virker jo bare helt koko å foreslå.. CBE AS hadde tjent akkurat like mye uten å ha utført redigeringene og kommentarene. Helt enig. Caroline hadde tjent akkurat like mye på bloggen sin uten redigeringen og kommentarene. De har ingenting å si for hennes inntjening. Hun tjener penger på bloggen sin fordi den er gjennomført og kvalitetsmessig langt over blogger i samme kategori. At hun har redigert noen bilder noen millimeter har ingenting med det å gjøre ... ei heller de falske kommentarene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 19. januar 2015 #7392 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Caroline hadde tjent akkurat like mye på bloggen sin uten redigeringen og kommentarene. En påstand du har tatt ut av løse luften. CBE lever av å selge et image. Dette imaget har vist seg å være manipulert, og hun løy om det. I tillegg har de skrevet kommentarer i egen blogg for å forsvare seg og bygge opp under dette image som de har jobbet hardt for å opprettholde. Du kan ikke bare påstå uten videre argumentasjon at bloggen hadde tjent like mye uten en viktig del av det som er dens formål. Endret 19. januar 2015 av jabx 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Triangel Skrevet 19. januar 2015 #7393 Del Skrevet 19. januar 2015 En påstand du har tatt ut av løse luften. CBE lever av å selge et image. Dette imaget har vist seg å være manipulert, og hun løy om det. I tillegg har de skrevet kommentarer i egen blogg for å forsvare seg og bygge opp under dette image som de har jobbet hardt for å opprettholde. Du kan ikke bare påstå uten videre argumentasjon at bloggen hadde tjent like mye uten en viktig del av det som er dens formål. Du må vel tro at de sakene har fått henne til å øke inntjeningen - mens endel av oss ser at redigeringen har vært så minimal at man såvidt har vært istand til å se det med det blotte øyet. Og kommentarene? Jaja, dersom du tror at hun har tjent mer penger på at mannen hennes har kverulert mot noen kritikere så får du vel tro det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Moon Skrevet 19. januar 2015 #7394 Del Skrevet 19. januar 2015 endel av oss ser at redigeringen har vært så minimal at man såvidt har vært istand til å se det med det blotte øyet. Jeg har ikke peiling på hvor stort omfanget av redigeringene er, eller hvor store endringer som har blitt gjort på bildene, men hvis det er som du sier at forskjellen er så liten at man såvidt har vært i stand til å se det med det blotte øyet, da må man jo spørre seg selv om hensikten med å redigere bildet i utgangspunktet. Hvis det er slik at leserne knapt kan se forskjellen må redigeringen være for egen del, at hun er ekstremt selvbevisst og selvkritisk når det kommer til utseendet? I så fall er det i alle fall galt å si at hun gjorde det på grunn av lesernes kommentarer. (Jeg snakker da ikke om å justere lys og kontrast) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 19. januar 2015 #7395 Del Skrevet 19. januar 2015 Nå synes jeg at begge fronter - hvis dere vil ha meg tilgitt for å sette det slik på spissen - for holde seg for god til å komme med ufordelaktige beskrivelser av andre debattanters mentale helsetilstand. For det første så er det vel ingen her som har faktisk grunnlag nok til å bedømme en persons mentale helse ut ifra ytringene i denne tråden. For det andre er det i særdeleshet lite sannsynlig at en fagperson ville komme med slike utsagn. Og for det tredje - det gagner ingen, uavhengig om man er "for" eller "imot" FF/CBE/LKE. På de siste sidene har det vært en overvekt i "å ta mannen og ikke ballen". Og det finner jeg personlig synd, da det ødelegger en ellers velfungerende tråd. Min henstilling er altså: Slutt med drittkastinga mot hverandre, la oss heller diskutere sivilisert og voksent. Dette har vi vist at vi kan, og dette kan vi fortsette med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prettybetty Skrevet 19. januar 2015 #7396 Del Skrevet 19. januar 2015 Helt enig. Caroline hadde tjent akkurat like mye på bloggen sin uten redigeringen og kommentarene. De har ingenting å si for hennes inntjening. Hun tjener penger på bloggen sin fordi den er gjennomført og kvalitetsmessig langt over blogger i samme kategori. At hun har redigert noen bilder noen millimeter har ingenting med det å gjøre ... ei heller de falske kommentarene. Noen millimeter? Hallo... Legger ved et bevis. https://mobile.twitter.com/bevisbilder/status/548954879658848258 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndelag84 Skrevet 19. januar 2015 #7397 Del Skrevet 19. januar 2015 Noen millimeter? Hallo... Legger ved et bevis. https://mobile.twitter.com/bevisbilder/status/548954879658848258 Det er kun ett bilde! Hvor er de andre som er redigert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 19. januar 2015 #7398 Del Skrevet 19. januar 2015 Det er kun ett bilde! Hvor er de andre som er redigert? Ligger en hel del på samme Twitterprofil som den prettybetty lenket til. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndelag84 Skrevet 19. januar 2015 #7399 Del Skrevet 19. januar 2015 Ligger en hel del på samme Twitterprofil som den prettybetty lenket til. Det er jo bare det ene bildet som er betydelig redigert? På de andre er det jo bare rettet opp i noen "skjønnehetsfeil".. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 19. januar 2015 #7400 Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg hadde skjønt påstanden om at hele produktet er falsk hvis brorparten av bildene og innleggene var manipulert. Men nå er det så vidt jeg kan forstå noen få av de hundrevis (tusenvis?) av bildene og innleggene på bloggen som er berørt. Derfor virker det utrolig overdrevet. Og jabx, jeg syntes ikke innlegget du refererte til var usaklig. Hvordan var det det..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg