Gjest Hold the door Skrevet 14. januar 2015 #6641 Del Skrevet 14. januar 2015 De har i alle fall ikke redigert andres innlegg på bloggen sin. Det er mulig å gjøre gjennom Wordpress, selv om jeg aldri har gjort det før selvfølgelig. Hva mener du her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esk1 Skrevet 14. januar 2015 #6642 Del Skrevet 14. januar 2015 For dere som leser bloggen: Se kommentaren på det siste innlegget skrevet av "Linn" kl 18.47. Det er det beste innlegget jeg har lest på bloggen. Skulle ønske at fruen kunne svart på det... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Temperance Skrevet 14. januar 2015 #6643 Del Skrevet 14. januar 2015 Hvis man skal sammenlikne med Northug så er jo herr og fru fotball nå på det stadiet i prosessen som Petter var da han skyldte på kameraten sin og ikke innrømmet at han hadde kjørt bilen - eller egentlig på et stadium hvor han hevdet at "det var ikke meg - og jeg kjørte i hvertfall ikke hele veien" samtidig som han (fiktivt!) skyldte på fansen sin - "de plaget meg så fælt at jeg hadde ikke noe annet valg enn å drikke og kjøre!". Da han innrømmet at det faktisk var han som hadde kjørt, roet saken seg ned. Det samme vil garantert skje med herr og fru også. At de velger å ikke ta ansvaret for det de har gjort og i stedet skylder på hets og nettroll og spiller på snørr og tårer, er ikke særlig klokt, tenker jeg. En ting er at de unge fansene er villige til å tilgi - problemet er vel at proffe samarbeidspartnere ser at dette er en stygg ripe i lakken for dem. Det kan du godt si, men Northug var på det stadiet når han ble avhørt i beruset - og mest sannsynlig sjokktilstand. Det var også rykter som gikk i media - det var aldri Northugs offisielle versjon som tilsa at han la skylden på kompisen. Northug var vel ikke i den situasjonen at media ventet med å lekke saken til han hadde fått avgitt sin forklaring (slik de gjorde med FF?), tvert imot svirret ryktene i et døgn før han tok ordet og kom med sin forklaring (vanskelig å gjøre det fra politistasjonen sikkert). Hvor du har fra at han skyldte på fansen vet jeg ikke, jeg kan ikke huske å ha lest denne forklaringen i det hele tatt. Slik jeg oppfattet Northug la han ikke skylden på noen andre enn seg selv. Har du kilder på denne uttalelsen? Jeg må også si at jeg ikke sammenligner hendelsene i seg selv, men mediehåndteringen og oppfattelsen man sitter igjen med av Northug vs Fotballfrue i etterkant av en avsløring. Bare til opplysning til de som tror jeg sidestiller fyllekjøring og å skrive falske kommentarer på en blogg. Det gjør jeg altså ikke. Som du sier mener jeg bare at Fotballfrue burde tatt ansvar for det som har skjedd og stått for det, istedet for å legge skylden på leserne. Da tror jeg hun - i likhet med Northug - hadde vunnet på i ettertid, spesielt med tanke på de som allerede er skeptiske til henne. Fansen vil jo forgude henne uansett - hun har nok ikke tapt seg så mye i deres øyne uansett, men det er klart at sånne blemmer koster med tanke på ryktet hennes ellers også. Jeg mener damagecontrol i forhold til det har stått til stryk fra CBE-teamet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 14. januar 2015 #6644 Del Skrevet 14. januar 2015 Det kan du godt si, men Northug var på det stadiet når han ble avhørt i beruset - og mest sannsynlig sjokktilstand. Det var også rykter som gikk i media - det var aldri Northugs offisielle versjon som tilsa at han la skylden på kompisen. Northug var vel ikke i den situasjonen at media ventet med å lekke saken til han hadde fått avgitt sin forklaring (slik de gjorde med FF?), tvert imot svirret ryktene i et døgn før han tok ordet og kom med sin forklaring (vanskelig å gjøre det fra politistasjonen sikkert). Hvor du har fra at han skyldte på fansen vet jeg ikke, jeg kan ikke huske å ha lest denne forklaringen i det hele tatt. Slik jeg oppfattet Northug la han ikke skylden på noen andre enn seg selv. Har du kilder på denne uttalelsen? Jeg må også si at jeg ikke sammenligner hendelsene i seg selv, men mediehåndteringen og oppfattelsen man sitter igjen med av Northug vs Fotballfrue i etterkant av en avsløring. Bare til opplysning til de som tror jeg sidestiller fyllekjøring og å skrive falske kommentarer på en blogg. Det gjør jeg altså ikke. Som du sier mener jeg bare at Fotballfrue burde tatt ansvar for det som har skjedd og stått for det, istedet for å legge skylden på leserne. Da tror jeg hun - i likhet med Northug - hadde vunnet på i ettertid, spesielt med tanke på de som allerede er skeptiske til henne. Fansen vil jo forgude henne uansett - hun har nok ikke tapt seg så mye i deres øyne uansett, men det er klart at sånne blemmer koster med tanke på ryktet hennes ellers også. Jeg mener damagecontrol i forhold til det har stått til stryk fra CBE-teamet. Du og hun du siterer er jo helt enige? Og angående å skylde på fansen, så skriver da pøbelsara i sitt innlegg en parentes bak setningen med fiktivt. Det vil si det har ikke skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 14. januar 2015 #6645 Del Skrevet 14. januar 2015 For dere som leser bloggen: Se kommentaren på det siste innlegget skrevet av "Linn" kl 18.47. Det er det beste innlegget jeg har lest på bloggen. Skulle ønske at fruen kunne svart på det... Dette er typisk taktikk for CBE nå; slipper igjennom en litt skarp, men forklarende kommentar og så kan du banne på at "troppene" kommer til å ha hudflettet Linn i morgen med kommentarer under med hvor sjalu, patetisk, ekkel, stakkarslig og teit hun er. Hun fyrer bevisst opp under de ganske hissige damene på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 14. januar 2015 #6646 Del Skrevet 14. januar 2015 Ryddet for sitering av innlegg fra blogg + svar. irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 14. januar 2015 #6647 Del Skrevet 14. januar 2015 Dette er typisk taktikk for CBE nå; slipper igjennom en litt skarp, men forklarende kommentar og så kan du banne på at "troppene" kommer til å ha hudflettet Linn i morgen med kommentarer under med hvor sjalu, patetisk, ekkel, stakkarslig og teit hun er. Hun fyrer bevisst opp under de ganske hissige damene på den måten. La henne nå være! Hun er jo bare et menneske. Alle gjør feil. Hun har sagt unnskyld. Jeg er rystet over denne mobbingen og hetsingen av Caroline. Syns hun er tøff, sterk og modig! Hvem ville ikke gjort det samme om det var en av sine kjære? Stå på Caroline, ikke la de som bare fokuserer på det negative vinne! Ikke la mobberne ødelegge deg, Caroline! Du er et stort forbilde! 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 14. januar 2015 #6648 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg har lagt inn en kommentar hvor jeg har skrevet at jeg savner en forklaring på hva de tre tilfellene jeg har sett hvor de har undertegnet som lege, har å gjøre med å beskytte familien sin. De tre innleggene dreide seg alle tre om å bruke en beskyttet tittel for å fremme sitt syn på kosthold, eller argumentere for ting som at fettprosent ikke har noen sammenheng med graviditet. Og det var ikk eantydning til hets i noen av diskusjonene der de la inn kommentarene som lege, så det argumentet faller bort. Jeg får se om det går igjennom. La inn linken til artikkelen om at Rådet for legeetikk var helt enig med meg: http://www.nrk.no/kultur/radet-for-legeetikk-raser-mot-_fotballfrue_-1.12146400 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 14. januar 2015 #6649 Del Skrevet 14. januar 2015 Hva mener du her? Altså, jeg er glad de ikke har redigert noen innlegg skrevet av andre. De har sensurert i den forstand så klart at de har nektet innlegg og forfalsket, men det ville gjort det enda verre for meg dersom de i tillegg la ut innlegg fra andre de hadde redigert. Om det ble klarere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 14. januar 2015 #6650 Del Skrevet 14. januar 2015 For dere som leser bloggen: Se kommentaren på det siste innlegget skrevet av "Linn" kl 18.47. Det er det beste innlegget jeg har lest på bloggen. Skulle ønske at fruen kunne svart på det... det var veldig bra, men lenger nede var det et som fikk meg til å brøle av latter. Det var en som hadde et spørsmål om makspuls under trening i svangerskapet, og fikk svar fra en annen leser "hun burde hør med legen sin, fordi " Ville ikke stolt på svar jeg fikk her, hvertfall, for alt du vet sitter det noen som bare utgir seg for å sitte på medisinsk kompetanse." 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 14. januar 2015 #6651 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Dette er typisk taktikk for CBE nå; slipper igjennom en litt skarp, men forklarende kommentar og så kan du banne på at "troppene" kommer til å ha hudflettet Linn i morgen med kommentarer under med hvor sjalu, patetisk, ekkel, stakkarslig og teit hun er. Hun fyrer bevisst opp under de ganske hissige damene på den måten. Derfor det er viktig at de av dere som går inn på bloggen viser støtte til dem som våger å tale Rom (bedriften fotballfrue) i mot. Endret 14. januar 2015 av Vind 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 14. januar 2015 #6652 Del Skrevet 14. januar 2015 Er det ikke bare å gjøre så man må være logget inn via Facebook for å kommentere? Det måtte vel løst mye. Så kunne kanskje han mannen hennes brukt tiden sin på noe annet enn å skåne henne for den store stygge verden. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 14. januar 2015 #6653 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Jeg har lagt inn en kommentar hvor jeg har skrevet at jeg savner en forklaring på hva de tre tilfellene jeg har sett hvor de har undertegnet som lege, har å gjøre med å beskytte familien sin. De tre innleggene dreide seg alle tre om å bruke en beskyttet tittel for å fremme sitt syn på kosthold, eller argumentere for ting som at fettprosent ikke har noen sammenheng med graviditet. Og det var ikk eantydning til hets i noen av diskusjonene der de la inn kommentarene som lege, så det argumentet faller bort. Jeg får se om det går igjennom. La inn linken til artikkelen om at Rådet for legeetikk var helt enig med meg: http://www.nrk.no/kultur/radet-for-legeetikk-raser-mot-_fotballfrue_-1.12146400 Her er innleggene jeg snakket om: http://postimg.org/image/mvnlz11uh/full/ http://postimg.org/image/g1jkzqml1/full/ http://postimg.org/image/6d6hynxa9/full/ Jeg har aldri kommentert der noen gang, kan man se om den ligger til godkjenning, f.eks.? Min ble bare borte rett etter at jeg la den inn. Edit: skrivefeil Endret 14. januar 2015 av 9na 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 14. januar 2015 #6654 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Dette er typisk taktikk for CBE nå; slipper igjennom en litt skarp, men forklarende kommentar og så kan du banne på at "troppene" kommer til å ha hudflettet Linn i morgen med kommentarer under med hvor sjalu, patetisk, ekkel, stakkarslig og teit hun er. Hun fyrer bevisst opp under de ganske hissige damene på den måten.Edit: jeg blir nødt til å spise ordene mine; de fleste kommentarene hun har sluppet igjennom støtter Linn!😉 DET hadde jeg ikke trodd! Endret 14. januar 2015 av Bergensia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 14. januar 2015 #6655 Del Skrevet 14. januar 2015 Edit: jeg blir nødt til å spise ordene mine; de fleste kommentarene støtter Linn! Det er jo fantastisk. Edit: Linn var den som våget å være kritisk, ikke sant? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 14. januar 2015 #6656 Del Skrevet 14. januar 2015 Ryddet for svar til moderering, da dette blir en avsporing. Er det spørsmål tas dette på PM eller på Ris, ros og spørsmål. irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. januar 2015 #6657 Del Skrevet 14. januar 2015 Iflg. instagram koser de seg med vin og indisk mat i kveld. Hun fikk jo fort tilbake matlysten.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 14. januar 2015 #6658 Del Skrevet 14. januar 2015 Altså, jeg er glad de ikke har redigert noen innlegg skrevet av andre. De har sensurert i den forstand så klart at de har nektet innlegg og forfalsket, men det ville gjort det enda verre for meg dersom de i tillegg la ut innlegg fra andre de hadde redigert. Om det ble klarere. Åja, da skjønner jeg hva du mente. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 14. januar 2015 #6659 Del Skrevet 14. januar 2015 Mitt nye nyttårsforsett: Ikke gi gå inn på bloggen til CBE en eneste gang. Det er ekstra vanskelig nå som jeg har lyst til se hvordan hun fortsetter å tabbe seg ut med å poste tårevåte innlegg og støttende kommentarer.... I feel your pain! Jeg klør i fingrene etter å gå inn for litt selvpining... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 14. januar 2015 #6660 Del Skrevet 14. januar 2015 Åja, da skjønner jeg hva du mente. Takk Bare hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg