Mousj Skrevet 14. januar 2015 #6621 Del Skrevet 14. januar 2015 En skvett sarkasme, anyone...? http://tujanka.blogg.no/ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 14. januar 2015 #6622 Del Skrevet 14. januar 2015 En skvett sarkasme, anyone...? http://tujanka.blogg.no/ WHAT?!? Hun har jo basert alt dette på min historie om Lutefisklauget i Siljan som jeg skrev her inne sist fredag! Neida, jeg bare tuller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snow89 Skrevet 14. januar 2015 #6623 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) . Endret 7. mars 2016 av Snow89 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 14. januar 2015 #6624 Del Skrevet 14. januar 2015 En skvett sarkasme, anyone...? http://tujanka.blogg.no/ For et herlig innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 14. januar 2015 #6625 Del Skrevet 14. januar 2015 De har i alle fall ikke redigert andres innlegg på bloggen sin. Det er mulig å gjøre gjennom Wordpress, selv om jeg aldri har gjort det før selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 14. januar 2015 #6626 Del Skrevet 14. januar 2015 Å sitte i et bilvrak med brukket kragebein regnes som hjelpeløs tilstand. Nå stakk han jo fra åstedet så sååå hjelpeløs tilstand kan han umulig ha vært i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
the103 Skrevet 14. januar 2015 #6627 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg drar ikke på sydenferier, men heia dere som gjør og velger bort slike.[/q Enkelte av disse sponsorene fremholder vel også at de er stolt over samarbeidet med cbe... Sier i grunn sitt!!Det blir reiser fra andre selskap enn ving og treningsklær fra andre enn get inspired!!! Denne saken er i mine øyne virkelig drøy! Særlig provoserer det hvordan hun retter dette utover og plasserer skyld. Å si at hun ikke skal la seg knekke når hun i bunn og grunn har iscenesatt dette selv.. Skjønner virkelig ikke at seriøse firmaer ønsker å assosiere seg med dette.. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DitteH Skrevet 14. januar 2015 #6628 Del Skrevet 14. januar 2015 En skvett sarkasme, anyone...? http://tujanka.blogg.no/ Tatt på kornet jo! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 14. januar 2015 #6629 Del Skrevet 14. januar 2015 Stakkars, ei jente har skrevet en lang og svært personlig detaljert kommentar som hun ber om at ikke skal bli publisert, men det ble ikke respektert! Kommentarfeltet er jo for kommentarer. Er ikke sikkert de har orket å lese igjennom alle kommentarene de siste dagene. Så jeg forstår egentlig godt at det kunne skje. Hvis hun ikke ville ha innlegget publisert kunne hun jo sendt mail eller meld på face.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 14. januar 2015 #6630 Del Skrevet 14. januar 2015 Kommentarfeltet er jo for kommentarer. Er ikke sikkert de har orket å lese igjennom alle kommentarene de siste dagene. Så jeg forstår egentlig godt at det kunne skje. Hvis hun ikke ville ha innlegget publisert kunne hun jo sendt mail eller meld på face.. Samtidig slettet hun min kommentarer som omhandlet hva KG-kritikken egentlig bunner i og hvordan fansen ikke er noe bedre i sin hets tilbake. Tro meg, hun/de finleser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 14. januar 2015 #6631 Del Skrevet 14. januar 2015 Samtidig slettet hun min kommentarer som omhandlet hva KG-kritikken egentlig bunner i og hvordan fansen ikke er noe bedre i sin hets tilbake. Tro meg, hun/de finleser! Da er det jo bare dårlig gjort 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 14. januar 2015 #6632 Del Skrevet 14. januar 2015 Stakkars, ei jente har skrevet en lang og svært personlig detaljert kommentar som hun ber om at ikke skal bli publisert, men det ble ikke respektert!Hvor da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DitteH Skrevet 14. januar 2015 #6633 Del Skrevet 14. januar 2015 Klart de finleser! Ellers ville kommentarfeltet vært fullt av spamkommentarer fra østeuropeiske sexspammere osv, og det er jo noe som ikke passer inn på bloggen til et kristent ektepar med dobbelmoralisme vet du. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 14. januar 2015 #6634 Del Skrevet 14. januar 2015 Selv om ekteparet ikke har vist at de har så mye teknisk bloggkompetanse tidligere, så regner jeg med at de har en plug-in installert som tar seg av rene spamkommentarer. :-P Men finlesing av resten; absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 14. januar 2015 #6635 Del Skrevet 14. januar 2015 Hvor da? En kommerntar på innlegget som heter ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 14. januar 2015 #6636 Del Skrevet 14. januar 2015 En kommerntar på innlegget som heter ❤️Jeg får ikke lest det da jeg har sluttet å gå inn på bloggen hennes Så nysgjerrig nå... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dizzy Skrevet 14. januar 2015 #6637 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Slettet Endret 14. januar 2015 av Dizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 14. januar 2015 #6638 Del Skrevet 14. januar 2015 Slutt å klikke inn på bloggen hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 14. januar 2015 #6639 Del Skrevet 14. januar 2015 Slutt å klikke inn på bloggen hennes Det må vel være opp til hver enkelt om de fortsatt vil lese vel? Og så lenge denne tråden er såpass aktiv vil det alltid være noen som klikker seg inn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 14. januar 2015 #6640 Del Skrevet 14. januar 2015 Klart de finleser! Ellers ville kommentarfeltet vært fullt av spamkommentarer fra østeuropeiske sexspammere osv, og det er jo noe som ikke passer inn på bloggen til et kristent ektepar med dobbelmoralisme vet du. Wordpress har automatisk spamfilter som slår inn mot slikt. Dersom det er i tvil legger det ofte spammen som "pending", slik at du kan godkjenne den selv. Derfor er det ikke helt sikkert at det ville slippe gjennom spam, men så klart kan det hende. Spamfilteret til Wordpress er veldig sterkt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg