Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De har i alle fall ikke redigert andres innlegg på bloggen sin. Det er mulig å gjøre gjennom Wordpress, selv om jeg aldri har gjort det før selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Å sitte i et bilvrak med brukket kragebein regnes som hjelpeløs tilstand.

Nå stakk han jo fra åstedet så sååå hjelpeløs tilstand kan han umulig ha vært i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drar ikke på sydenferier, men heia dere som gjør og velger bort slike.[/q

Enkelte av disse sponsorene fremholder vel også at de er stolt over samarbeidet med cbe... Sier i grunn sitt!!Det blir reiser fra andre selskap enn ving og treningsklær fra andre enn get inspired!!!

Denne saken er i mine øyne virkelig drøy! Særlig provoserer det hvordan hun retter dette utover og plasserer skyld. Å si at hun ikke skal la seg knekke når hun i bunn og grunn har iscenesatt dette selv..

Skjønner virkelig ikke at seriøse firmaer ønsker å assosiere seg med dette..

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, ei jente har skrevet en lang og svært personlig detaljert kommentar som hun ber om at ikke skal bli publisert, men det ble ikke respektert!

Kommentarfeltet er jo for kommentarer. Er ikke sikkert de har orket å lese igjennom alle kommentarene de siste dagene. Så jeg forstår egentlig godt at det kunne skje. Hvis hun ikke ville ha innlegget publisert kunne hun jo sendt mail eller meld på face..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Kommentarfeltet er jo for kommentarer. Er ikke sikkert de har orket å lese igjennom alle kommentarene de siste dagene. Så jeg forstår egentlig godt at det kunne skje. Hvis hun ikke ville ha innlegget publisert kunne hun jo sendt mail eller meld på face..

Samtidig slettet hun min kommentarer som omhandlet hva KG-kritikken egentlig bunner i og hvordan fansen ikke er noe bedre i sin hets tilbake.

Tro meg, hun/de finleser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig slettet hun min kommentarer som omhandlet hva KG-kritikken egentlig bunner i og hvordan fansen ikke er noe bedre i sin hets tilbake.

Tro meg, hun/de finleser!

Da er det jo bare dårlig gjort :(

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, ei jente har skrevet en lang og svært personlig detaljert kommentar som hun ber om at ikke skal bli publisert, men det ble ikke respektert!

Hvor da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart de finleser! Ellers ville kommentarfeltet vært fullt av spamkommentarer fra østeuropeiske sexspammere osv, og det er jo noe som ikke passer inn på bloggen til et kristent ektepar med dobbelmoralisme vet du.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hulderjenta

Selv om ekteparet ikke har vist at de har så mye teknisk bloggkompetanse tidligere, så regner jeg med at de har en plug-in installert som tar seg av rene spamkommentarer. :-P

Men finlesing av resten; absolutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kommerntar på innlegget som heter ❤️

Jeg får ikke lest det da jeg har sluttet å gå inn på bloggen hennes :( Så nysgjerrig nå...
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Olivia Benson

Slutt å klikke inn på bloggen hennes :frustrert:

Det må vel være opp til hver enkelt om de fortsatt vil lese vel?

Og så lenge denne tråden er såpass aktiv vil det alltid være noen som klikker seg inn.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart de finleser! Ellers ville kommentarfeltet vært fullt av spamkommentarer fra østeuropeiske sexspammere osv, og det er jo noe som ikke passer inn på bloggen til et kristent ektepar med dobbelmoralisme vet du.

Wordpress har automatisk spamfilter som slår inn mot slikt. Dersom det er i tvil legger det ofte spammen som "pending", slik at du kan godkjenne den selv. Derfor er det ikke helt sikkert at det ville slippe gjennom spam, men så klart kan det hende. Spamfilteret til Wordpress er veldig sterkt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...