Gjest Blue Moon Skrevet 14. januar 2015 #6561 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg har jo tro på menneskeheten sånn alt i alt og tenker at denne saken kanskje kan gi et større fokus på nettopp markedsføring i via bloggmediet og mangelen på retningslinjer. Også tenker jeg at det at markedsførere er villige til å betale mer for reklame uten merking selvsagt er en grunn til at det virker som om mange blogger har så himla tungt for det når det gjelder riktig merking av bloggene. Men jeg leste et sted at det kommer et økende fokus på nettopp dette fremover, så da kan det jo hende at det blir litt mindre vill vest der ute. Det er jo nettopp derfor det er tette skott mellom redaksjon og markedsavdelingen i mediehusene - for at de ikke skal mistenkes for å blande kortene. Og hvis avisene ikke skal skrive om konkurrerende medier, blir det jo ingen som kan gjøre det? Jeg håper du har rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 14. januar 2015 #6562 Del Skrevet 14. januar 2015 Det å sammenligne disse sakene viser bare det rene vanviddet dette har blitt. Petter Northug må prise seg lykkelig for at han ikke ble drapsmann den natten - lykken var bedre enn forstanden for å si det sånn. I tillegg forlot at en kamerat, alvorlig skadet og i hjelpeløs tilstand ... allikevel ble tilgitt av det norske folk. Da har jeg ikke engang nevnt alle de som han skuffet dypt ved sin handling, familie, venner, unge norske idrettsutøvere, skiientusiaster, TV-tittere, sponsorer mm. Vær grei å kutt ut denne sammenligningen! Det du skriver der er ikke sant. Han var hverken alvorlig skadet eller i hjelpeløs tilstand. Spiller ingen rolle om det er du eller CBE som lyver, det er ikke greit uansett. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 14. januar 2015 #6563 Del Skrevet 14. januar 2015 Legge seg helt flat, tenker jeg hadde hjulpet mye!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 14. januar 2015 #6564 Del Skrevet 14. januar 2015 La nå dama få fred! Vi snakker om en forretningskvinne og en millionbedrift som har drevet med løgn og bedrageri. Hva snakker du om, Tissefant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kili Skrevet 14. januar 2015 #6565 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Vi snakker om en forretningskvinne og en millionbedrift som har drevet med løgn og bedrageri. Hva snakker du om, Tissefant? Jeg trodde dere hakket på henne, og snakket dritt om henne. Synes jeg så noen sånne kommentarer her Endret 14. januar 2015 av Tissefant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 14. januar 2015 #6566 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg trodde dere hakket på henne, og snakket dritt om henne. Synes jeg så noen sånne kommentarer her Vi gjorde ikke det tenk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kili Skrevet 14. januar 2015 #6567 Del Skrevet 14. januar 2015 Vi gjorde ikke det tenk Haha ok bra da Jeg som missforsto! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottah Skrevet 14. januar 2015 #6568 Del Skrevet 14. januar 2015 Den unnskyldningen til "Mat er min medisin" var absolutt på sin plass, og bra at LK gjorde. Er likevel redd for at den kom mest fordi Øystein skrev på FB at han nå har tenkt til å anmelde forholdet. Dette er den eneste uttalsen jeg har lest hittil der LK/CBE har lagt seg flate. Hvorfor ikke bare legge seg flate for alt? Mange som er nysgjerrige på CBE/LK nå og klikker seg inn på bloggen, men jeg håper at hele hendelsen har gjort til at flere blir kritiske og slutter å se så mye på bloggen hennes 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Triangel Skrevet 14. januar 2015 #6569 Del Skrevet 14. januar 2015 Vil bare rette litt på deg, Northug har et enkeltpersonforetak og så finnes det et Petter Northug Holding AS. Her har ikke Petter noen juridiske roller, kun hans mor og far. I tillegg til to firmaer som relaterer seg til forvaltning og utleie av eiendommer. http://w2.brreg.no/enhet/sok/treffliste.jsp?navn=Petter+Northug&orgform=0&fylke=0&kommune=0 http://www.proff.no/rolle/petter-northug/mosvik/1027397/ Det er Northug Holding hvor Petter Northug henter ut utbytte hvert år - bortsett fra det året hvor botens størrelse skulle fastsettes. Petter Northug er eneaksjonær i selskapet. Saken stod beskrevet i flere store aviser på slutten av fjoråret - da det ble antydet at Northug sparte oppimot 600.000 på å ikke ta ut utbytte det året. Slike bøter regnes nemlig ut fra den straffedømtes inntekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månespeil Skrevet 14. januar 2015 #6570 Del Skrevet 14. januar 2015 Vi gjorde ikke det tenk Det er bra du setter tissefanter på plass. Knis. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Triangel Skrevet 14. januar 2015 #6571 Del Skrevet 14. januar 2015 Det du skriver der er ikke sant. Han var hverken alvorlig skadet eller i hjelpeløs tilstand. Spiller ingen rolle om det er du eller CBE som lyver, det er ikke greit uansett. Å sitte i et bilvrak med brukket kragebein regnes som hjelpeløs tilstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 14. januar 2015 #6572 Del Skrevet 14. januar 2015 Den unnskyldningen til "Mat er min medisin" var absolutt på sin plass, og bra at LK gjorde. Er likevel redd for at den kom mest fordi Øystein skrev på FB at han nå har tenkt til å anmelde forholdet. Dette er den eneste uttalsen jeg har lest hittil der LK/CBE har lagt seg flate. Hvorfor ikke bare legge seg flate for alt? Mange som er nysgjerrige på CBE/LK nå og klikker seg inn på bloggen, men jeg håper at hele hendelsen har gjort til at flere blir kritiske og slutter å se så mye på bloggen hennes Jeg synes LK skulle bedt ham om unnskyldning først, før han gikk ut i media og innrømmet alt. Han er tross alt det største offeret i alt dette. Men dette er jo en gjennomgående vane: Dette paret innrømmer ting først etter at de blir tatt i noe, eller personer som han her gjør seg til kjenne og står frem med sin sak. Hvilket gjør deres troverdighet i forhold til beklagelser, tilståelser som alltid må komme i ettertid verd: NULL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 14. januar 2015 #6573 Del Skrevet 14. januar 2015 Det er bra du setter tissefanter på plass. Knis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PT-Åge Skrevet 14. januar 2015 #6574 Del Skrevet 14. januar 2015 Je suis KG-kjerring! 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottah Skrevet 14. januar 2015 #6575 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg synes LK skulle bedt ham om unnskyldning først, før han gikk ut i media og innrømmet alt. Han er tross alt det største offeret i alt dette. Men dette er jo en gjennomgående vane: Dette paret innrømmer ting først etter at de blir tatt i noe, eller personer som han her gjør seg til kjenne og står frem med sin sak. Hvilket gjør deres troverdighet i forhold til beklagelser, tilståelser som alltid må komme i ettertid verd: NULL. Joda, sant nok det Gjestvang. Men synes han skal få litt, bare bittelitt, "skryt" eller cred eller whatever. Det er iallefall et skritt i riktig retning, når man tenker på tåredryppende "stakkars meg" innlegget, og emailen til VG. Nå tar iallefall LK litt ansvar for en konkret melding 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 14. januar 2015 #6576 Del Skrevet 14. januar 2015 Å sitte i et bilvrak med brukket kragebein regnes som hjelpeløs tilstand. Ifølge hvilken domstol? Ifølge vitnene sa også passasjeren at Northug skulle dra, og begge antok at de ikke var skadet. Skal du påstå noe som ingen andre vet utfra hva som har stått i dommen, så må du legge ved link eller dokumentasjon som viser at din tolkning er noe annet enn kun en tolkning. Forøvrig er vel poenget med Northug at alle kan gjøre feil, og man sparker ikke noen som ligger nede. CBE ligger ikke nede, det gjorde Northug der han gråt og ba om unnskyldning på landsdekkende tv. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 14. januar 2015 #6577 Del Skrevet 14. januar 2015 http://www.turbokommunikasjon.no/eriksen-dette-var-klonete/#.VLaCY01OVaR Lesbart! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glædelig Skrevet 14. januar 2015 #6578 Del Skrevet 14. januar 2015 Mitt nyttårsforsett var egentlig å slutte med snusen. Etter alt snusket rundt CBE som har blitt avslørt den siste tiden, så har jeg funnet ut at jeg må prioritere. Mitt nye nyttårsforsett: Ikke gi gå inn på bloggen til CBE en eneste gang. Det er ekstra vanskelig nå som jeg har lyst til se hvordan hun fortsetter å tabbe seg ut med å poste tårevåte innlegg og støttende kommentarer.... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 14. januar 2015 #6579 Del Skrevet 14. januar 2015 Mitt nyttårsforsett var egentlig å slutte med snusen. Etter alt snusket rundt CBE som har blitt avslørt den siste tiden, så har jeg funnet ut at jeg må prioritere. Mitt nye nyttårsforsett: Ikke gi gå inn på bloggen til CBE en eneste gang. Det er ekstra vanskelig nå som jeg har lyst til se hvordan hun fortsetter å tabbe seg ut med å poste tårevåte innlegg og støttende kommentarer.... Mitt nyttårsforsett også, og jeg har greid å stå han av, enn så lenge. Stå på videre glædelig, sammen er vi sterke, så dette skal vi klare! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 14. januar 2015 #6580 Del Skrevet 14. januar 2015 http://www.turbokommunikasjon.no/eriksen-dette-var-klonete/#.VLaCY01OVaR Lesbart! Det der følte jeg bare ble kopi av artikkelen fra Aftenposten, forskjellen var at Cecilie Asker sin var mer velskrevet. Bloggplakaten var forøvrig et talentløst forslag, startet av bl.a. Thomas Moen. Jeg deltok i diskusjonen den gang, og reagerte på at det var dårlige og vage regler, ingenting konkret og alt handlet om godtroende, naive og godhjertede bloggere og lesere. Å i det hele tatt foreslå at bloggplakaten skal på banen igjen etter disse avsløringene er jo helt på jordet. Det må strengere regelverk til enn en rosa plakat for småjenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg