Miah Skrevet 12. januar 2015 #6081 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) *blahh* - var allerede svart på, bare jeg som er blind. Endret 12. januar 2015 av Miah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LedigNavn Skrevet 12. januar 2015 #6082 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg testet det på en annen blogg, la inn mailadressen til bloggeren. Sjekket deretter kildekoden, og der viste ikke kommentaren som svar fra admin. Så dette ser ikke ut til å stemme. Var det samme innholdsplattform? Altså wordpress? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 12. januar 2015 #6083 Del Skrevet 12. januar 2015 Hvorfor er det ikke mulig å bruke hennes epostadresse til å kommentere med og dermed blir merket som admin? Dette er ikke noe jeg diskuterer altså, jeg lurer oppriktig på grunnen. Fordi hvis det hadde vært en slik feil i systemet som brukes av millioner over hele verden ville feilen blitt oppdaget etter veldig kort tid og rettet opp i. Dette er en feil som er lett å oppdage, ikke minst hadde CBE og LKE oppdaget det for lenge siden. Blir like dumt som å påstå at man kan få annet navn på facebook av å skrive feil passord. (Hadde noe sånt skjedd så hadde facebook rettet opp i feilen med en eneste gang, og brukerne hadde jo ikke oversett feilen.) 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 12. januar 2015 #6084 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Det er ingen tvil om at Caroline står i en særstilling når det gjelder kritikk her på KG. CBE har også blitt mobbet så til de grader på KG. Det er i alle fall ikke bare litt uskyldig kritikk. Selvsagt ikke greit med drapstrusler og annet tilbake til slike troll, men de fleste kan forstå at man blir lei seg av slike kommentarer tror jeg. Endret 12. januar 2015 av ninuska_ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 12. januar 2015 #6085 Del Skrevet 12. januar 2015 Fordi hvis det hadde vært en slik feil i systemet som brukes av millioner over hele verden ville feilen blitt oppdaget etter veldig kort tid og rettet opp i. Dette er en feil som er lett å oppdage, ikke minst hadde CBE og LKE oppdaget det for lenge siden. Blir like dumt som å påstå at man kan få annet navn på facebook av å skrive feil passord. (Hadde noe sånt skjedd så hadde facebook rettet opp i feilen med en eneste gang, og brukerne hadde jo ikke oversett feilen.) Da forstår jeg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 12. januar 2015 #6086 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Det er ingen tvil om at Caroline står i en særstilling når det gjelder kritikk her på KG. Leste litt på en av de eldre trådene her om henne, og selv om det var noe som var saklig innimellom var det mye som var under enhver kritikk hjelpe meg! Etter denne saken føler jeg at det kanskje har vært litt motsatt, noen utglidninger, men mest saklig! Jeg synes fortsatt det og utgi seg for å være lege og faktisk gi feilinformasjon er det verste her. Det synes jeg til gjengjeld er grovt. Ellers håper jeg diskusjonen fortsetter om blogging generelt knyttet opptil privatperson/bedrift, etisk ifht forbilde osv. Endret 12. januar 2015 av Jobbermedbarn 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maja5701 Skrevet 12. januar 2015 #6087 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Jeg skjønner ikke "forsvarstalen" hennes i det hele tatt. Lars Kristian mener han skrev kommentarene for å beskytte henne. OK, kommentaren hvor LK kaller en leser "mentalt tilbakestående". Hvordan kan de påstå at han beskytter CBE mot hets og stygge kommentarer, ved å kalle en leser som stilller spørsmål ved en MATOPPSKRIFT, for tilbakestående. De fleste av kommentarene skrevet av LK/CBE var jo svar på helt VANLIGE kommentarer. ALtså, ingen hets eller mobbing. Nei.. folk azz. Endret 12. januar 2015 av maja5701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miah Skrevet 12. januar 2015 #6088 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) CBE har også blitt mobbet så til de grader på KG.Til og med babyen har fått gjennomgå. Det er i alle fall ikke bare litt uskyldig kritikk. Selvsagt ikke greit med drapstrusler og annet tilbake til slike troll, men de fleste kan forstå at man blir lei seg av slike kommentarer tror jeg. For min del handler ikke dette så mye om de kommentarene hvor LKE/C har skrevet som anonym for å tilbakevise eller vinne en diskusjon mot en som plager/hetser Caroline. Dette handler i hovedsak om alle de andre kommentarene som ikke har noe med hetsing eller mobbing mot Caroline å gjøre det hele tatt. Legekommentarer, "kule i hodet" osv kan rett og slett ikke knyttes til men-jeg-er-bare-en-lei-ektemann-som-vil-beskytte-konen-min. De er bare pinlige, og har ingen logisk begrunnelse. Endret 12. januar 2015 av ninuska_ 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 12. januar 2015 #6089 Del Skrevet 12. januar 2015 Leste litt på en av de eldre trådene her om henne, og selv om det var noe som var saklig innimellom var det mye som var under enhver kritikk hjelpe meg! Etter denne saken føler jeg at det kanskje har vært litt motsatt, noen utglidninger, men mest saklig! Jeg synes fortsatt det og utgi seg for å være lege og faktisk gi feilinformasjon er det verste her. Det synes jeg til gjengjeld er grovt. Ellers håper jeg diskusjonen fortsetter om blogging generelt knyttet opptil privatperson/media, etisk ifht forbilde osv. Det som står igjen i denne tråden er stort sett saklig ja. mye takket være hyppig og grundig moderering. Men det er en grunn til at tråden overvåkes såpass godt og at det ikke er mulig å opprette flere ulike tråder om henne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lallana Skrevet 12. januar 2015 #6090 Del Skrevet 12. januar 2015 Hvorfor er det ikke mulig å bruke hennes epostadresse til å kommentere med og dermed blir merket som admin? Dette er ikke noe jeg diskuterer altså, jeg lurer oppriktig på grunnen. Du må være logget inn med administrator-brukeren for at kommentaren får den merkingen, og det er du ikke om du bare legger igjen epostadressen i kommentarfelt-boksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BritneyBitch Skrevet 12. januar 2015 #6091 Del Skrevet 12. januar 2015 Ganske tydelig at disse toppbloggerne som slår ring om Fotballfrue (ifølge VG) ikke har satt seg særlig godt inn i saken. Verden vil bedras. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 12. januar 2015 #6092 Del Skrevet 12. januar 2015 For min del handler ikke dette så mye om de kommentarene hvor LKE/C har skrevet som anonym for å tilbakevise eller vinne en diskusjon mot en som plager/hetser Caroline. Dette handler i hovedsak om alle de andre kommentarene som ikke har noe med hetsing eller mobbing mot Caroline å gjøre det hele tatt. Legekommentarer, "kule i hodet" osv kan rett og slett ikke knyttes til men-jeg-er-bare-en-lei-ektemann-som-vil-beskytte-konen-min. De er bare pinlige, og har ingen logisk begrunnelse. Jaja, jeg er helt enig der. Jeg forsvarer som sagt ikke det de har gjort. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HappyBunny Skrevet 12. januar 2015 #6093 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Har fulgt litt med på saken, og har begynt å lure på om det foregår febrilsk aktivitet i bloggsfæren i dag? For jeg tror paret neppe er de eneste som har falt for fristelsen til å jukse litt. Venter bare på neste avsløring, jeg. Og der kom det, flere topp-bloggere innrømmer juks. Tror det er mer utbredt med juks på flere plan enn det som har kommet frem til nå. Og jeg ser at det blir veldig rart å kommentere/ besvare mitt eget innlegg med tanke på hva som har foregått Endret 12. januar 2015 av HappyBunny 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solan123 Skrevet 12. januar 2015 #6094 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) CBE har også blitt mobbet så til de grader på KG. Det er i alle fall ikke bare litt uskyldig kritikk. Selvsagt ikke greit med drapstrusler og annet tilbake til slike troll, men de fleste kan forstå at man blir lei seg av slike kommentarer tror jeg. Jeg tror jeg hadde byttet jobb hvis jeg ikke hadde taklet det, konstruktiv kritikk eller ei. Eventuelt sluttet å lese på Kg rett og slett. Endret 12. januar 2015 av ninuska_ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 12. januar 2015 #6095 Del Skrevet 12. januar 2015 For min del handler ikke dette så mye om de kommentarene hvor LKE/C har skrevet som anonym for å tilbakevise eller vinne en diskusjon mot en som plager/hetser Caroline. Dette handler i hovedsak om alle de andre kommentarene som ikke har noe med hetsing eller mobbing mot Caroline å gjøre det hele tatt. Legekommentarer, "kule i hodet" osv kan rett og slett ikke knyttes til men-jeg-er-bare-en-lei-ektemann-som-vil-beskytte-konen-min. De er bare pinlige, og har ingen logisk begrunnelse. Helt enig med deg og advocadoen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odenator Skrevet 12. januar 2015 #6096 Del Skrevet 12. januar 2015 Kan vi i det minste skille mellom tidligere hets og usaklige kommentarer og denne saken? For faktum er at disse to tingene faktisk ikke har noe med hverandre å gjøre. Advocado og dere andre, hvilken rolle spiller det om det har haglet inn utrivelige kommentarer om ekteparet tidligere, eller for den saks skyld nå, når de falske kommentarene fra ekteparet UTELUKKENDE er til helt vanlige, saklige eller konstruktive kommentarer på bloggen? Det virker som dere konstant er ute etter å spore av denne diskusjonen... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 12. januar 2015 #6097 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) . Endret 12. januar 2015 av Olivia Benson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 12. januar 2015 #6098 Del Skrevet 12. januar 2015 Kan vi i det minste skille mellom tidligere hets og usaklige kommentarer og denne saken? For faktum er at disse to tingene faktisk ikke har noe med hverandre å gjøre. Advocado og dere andre, hvilken rolle spiller det om det har haglet inn utrivelige kommentarer om ekteparet tidligere, eller for den saks skyld nå, når de falske kommentarene fra ekteparet UTELUKKENDE er til helt vanlige, saklige eller konstruktive kommentarer på bloggen? Det virker som dere konstant er ute etter å spore av denne diskusjonen... Det er relevant fordi det er den forklaringen de kommer med, selvfølgelig. Og overhodet ikke en avsporing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 12. januar 2015 #6099 Del Skrevet 12. januar 2015 Kan vi i det minste skille mellom tidligere hets og usaklige kommentarer og denne saken? For faktum er at disse to tingene faktisk ikke har noe med hverandre å gjøre. Advocado og dere andre, hvilken rolle spiller det om det har haglet inn utrivelige kommentarer om ekteparet tidligere, eller for den saks skyld nå, når de falske kommentarene fra ekteparet UTELUKKENDE er til helt vanlige, saklige eller konstruktive kommentarer på bloggen? Det virker som dere konstant er ute etter å spore av denne diskusjonen... Tidligere mobbing har svært mye med saken å gjøre fordi de hevder at mobbingen er grunnen til at de skrev de kommentarene de gjorde. Hadde du lest nyhetssakene så hadde du visst dette og du hadde ikke trengt å skrive dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whatevz Skrevet 12. januar 2015 #6100 Del Skrevet 12. januar 2015 hei! Jeg måtte teste min wordpress nettside nå. Først kommenterte jeg uten å være logget inn, men skrev likevel emailen min i email feltet. da kom følgende kode: <li class="comment når jeg logget meg inn på nettsiden og deretter skrev en kommentar, kom følgende kode: <li class="comment byuser comment-author-admin bypostauthor da er dette fra samme pc, samme ip adresse. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg