Gjest Bergensia Skrevet 12. januar 2015 #5841 Del Skrevet 12. januar 2015 VG har forsøkt å komme i kontakt med Berg Eriksen gjennom hele helgen og i dag, men uten hell. God dialog, var det ikke det vi sa nettopp? Naturligvis, med så mange alteregoer er de ikke rart man går i surr om hvem som har pratet med hvem🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 12. januar 2015 #5842 Del Skrevet 12. januar 2015 At hun selv har svart på Lars-Kristians kommentarer som hun vet er falske? Det ser man i kildekodene. Hvis du ikke tror på skjermdumpene så gå selv inn på bufrede sider så kan du se det med egne øyne. Type "Ja da har vi svaret på det. " under innlegg fra lege e.l. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annepannesjoko Skrevet 12. januar 2015 #5843 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) VG har forsøkt å komme i kontakt med Berg Eriksen gjennom hele helgen og i dag, men uten hell. God dialog, var det ikke det vi sa nettopp? VG skriver i dag: "VG har forsøkt å komme i kontakt med Berg Eriksen gjennom hele helgen og i dag, men uten hell." - http://www.vg.no/rampelys/fotballfrue-jeg-er-saa-utrolig-lei-meg/a/23372374/ CBE skriver i dag: "Vi har hatt en fin dialog med VG siden fredag, og ble enig om når det skulle publiseres" - http://carolinebergeriksen.no/2015/01/11/10-ryggsekker-under-500/ Det CBE skriver har jeg sluttet å tro på.... Endret 12. januar 2015 av annepannesjoko 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veientilpsykolog Skrevet 12. januar 2015 #5844 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Sitter å graver dere inn i en annens person liv for å trekke det verste ut av dem, på et forum av alle ting. Hvis dere har så mye på hjerte, ring en venn, snakk med mannen din/konen deres.. Endret 12. januar 2015 av ninuska_ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 12. januar 2015 #5845 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Dere er motbydelige mennesker hele gjengen. Sitter å graver dere inn i en annens person liv for å trekke det verste ut av dem, på et forum av alle ting. Hvis dere har så mye på hjerte, ring en venn, snakk med mannen din/konen deres.. Det som er motbydelig er å skylde på leserne sine...de som faktisk bidrar til inntekten i heimen!! Og når man blir avslørt..da inntar offerrollen... Endret 12. januar 2015 av gundagrynte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvm Skrevet 12. januar 2015 #5846 Del Skrevet 12. januar 2015 Det ser man i kildekodene. Hvis du ikke tror på skjermdumpene så gå selv inn på bufrede sider så kan du se det med egne øyne. Type "Ja da har vi svaret på det. " under innlegg fra lege e.l. Ja, jeg har sett det. Har vært med i diskusjonen fra starten av så tror på skjermdumpene og har sett det med egne øyne på bloggen hennes. Men sa de ikke at det er Lars-Kristian som har skrevet ALLE kommentarer? Da kan det jo være at det er han som har skrevet både lege-kommentaren undertegnet Morten OG en påfølgende kommentar undertegnet Caroline med "Ja da har vi svaret på det". Men jeg stiller meg fremdeles undrende til at Caroline ikke har gått inn og slettet kommentarer hvis hun vet at Lars-Kristian har skrevet falske kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 12. januar 2015 #5847 Del Skrevet 12. januar 2015 Nå får jeg sikkert mange på nakken, men: er det ingen som i det hele tatt har vurdert at forklaringen deres kan være sann? At det er Lars-Kristians skyld hele greia, dette med forfalsking av kommentarer. CBE og LKE har så ulik skrivestil at jeg holder det for svært usannsynlig. Men jeg tipper LKE-står for flesteparten av de falske kommentarene, spesielt de som påberoper seg en falsk yrkestittel. Imidlertid nekter jeg å tro at han skriver som falsk bruker at Caroline gløder som gravid, og noen av de faste vendingene til Caroline går også igjen i de falske kommentarene, for eksempel "én ting er sikkert..." (når hun skal understreke at hun ikke har lagt på seg et gram siden hun var 16) og en del kraftuttrykk fra Østfold. Kan ikke sitere for mye her, for da blir kommentaren min dessverre slettet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 12. januar 2015 #5848 Del Skrevet 12. januar 2015 Det mest skremmende med denne saken er faktisk hvordan enkelte av dere her inne har viet hele helgen deres til å konstant følge og oppdatere denne tråden, og ikke minst hvordan enkelte her inne fryder seg over andres nederlag. Jeg forsvarer på ingen måte det hun har gjort, men noen av dere bør virkelig stoppe opp og tenke over egen oppførsel. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 12. januar 2015 #5849 Del Skrevet 12. januar 2015 VG har endelig kommet med litt kritisk blikk på dette. Så da tror jeg resten kommer av seg selv. http://imgur.com/TKNUkXT 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 12. januar 2015 #5850 Del Skrevet 12. januar 2015 Det mest skremmende med denne saken er faktisk hvordan enkelte av dere her inne har viet hele helgen deres til å konstant følge og oppdatere denne tråden, og ikke minst hvordan enkelte her inne fryder seg over andres nederlag. Jeg forsvarer på ingen måte det hun har gjort, men noen av dere bør virkelig stoppe opp og tenke over egen oppførsel. Men hva med oss som faktisk er interessert i blogging som fenomen? Jeg er faktisk genuint opptatt av det, særlig sammenblandingen av privatliv med business, og hvordan det stiller oss alle overfor utfordringer om hvordan vi tar til oss informasjon fra dette mediet. Et veldig godt eksempel er det som diskuteres i denne tråden akkurat nå, nemlig hva slags kritikk er det legitimt å rette mot en blogger. Som Satyr påpeker er det kanskje riktig at man skal være litt mer forsiktig med å kritisere et bloggfirma enn en klesbutikk fordi direktøren for førstnevnte kanskje tar kritikk mer personlig. På den annen side må vi ikke komme dithen at all kritikk av Treasures AS kan avfeies med "stakkars Caroline". Jeg ser det er flere her som skriver at denne tråden er helt ubetydelig og burde slettes, og det er helt legitimt å mene det. Men hvis man er interessert i sosiale media og fremveksten av kommersiell blogging, er ikke tråden helt ubetydelig. Og hvis det ikke hadde vært for denne tråden, ville verken saken om bilderedigeringen eller kommentarforfalskningen blitt publisert i landsdekkende media. Det kan hende enkelte mener det hadde vært til det beste, men jeg mener det er både interessant og viktig at dette kommer frem, og det må også være greit å mene. Å kalle dette hets vitner bare om at man ikke greier å holde forretningsdriften fra privatpersonen, og dét er også interessant. Foreslår at de som ikke er opptatt av kommersiell blogging og redaksjonsansvar, i stedet lar være å følge denne tråden. Men å kalle det som foregår her for hets (til den som skrev det), synes jeg blir usaklig. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 12. januar 2015 #5851 Del Skrevet 12. januar 2015 Ja, jeg har sett det. Har vært med i diskusjonen fra starten av så tror på skjermdumpene og har sett det med egne øyne på bloggen hennes. Men sa de ikke at det er Lars-Kristian som har skrevet ALLE kommentarer? Da kan det jo være at det er han som har skrevet både lege-kommentaren undertegnet Morten OG en påfølgende kommentar undertegnet Caroline med "Ja da har vi svaret på det". Men jeg stiller meg fremdeles undrende til at Caroline ikke har gått inn og slettet kommentarer hvis hun vet at Lars-Kristian har skrevet falske kommentarer. Det er to innlogginger som administrator under falsk navn: 1 - Caroline Berg Eriksen 2 - Lars Kristian Eriksen Det er ingen tvil om at begge har gjort dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
csb Skrevet 12. januar 2015 #5852 Del Skrevet 12. januar 2015 Dersom vi slutter å skrive CBE Og LK og bare holder oss til Treasures AS vil ikke dette rammes av modereringen all den tid det ikke strider mot reglene å kritisere juridiske personer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 12. januar 2015 #5853 Del Skrevet 12. januar 2015 VG har endelig kommet med litt kritisk blikk på dette. Så da tror jeg resten kommer av seg selv. http://imgur.com/TKNUkXT Videre skriver CBE i samme kommentarfelt: "et er flere av kommentarene som sirkulerer på nett som ikke er skrevet av Lars-Kristian. VG kan bekrefte dette med stor sansynlighet, og de har hatt en IT-ekspert på saken siden torsdag.", jfr. http://carolinebergeriksen.no/2015/01/11/10-ryggsekker-under-500/ Er det slik at CBE lyger i dag i kommentarfeltet? Har hun i tilfelle ikke lært.... Dette sier vel alt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Squill Skrevet 12. januar 2015 #5854 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg begynner nesten å bli imponert over frua, jeg, for hun vet så til de grader hva hun gjør! På ett innlegg klarer hun å høste sympati og forståelse, uten å i noen grad legge seg flat eller vise ydmykhet! - Jeg er utrolig lei meg (ikke for at vi lyver, hersker og jukser, men for at dere er SLEMME mot meg!) Og i stedet for å møte den reelle, saklige kritikken som 90% av kommentarene her går på, velger hun å skrive som om alt hun får av nettets er ekstreme påstander om utroskap, falske søstre og trusler. Jeeeez, ikke rart at alle de som leser det innlegget, og ikke vet noe mer om saken, tenker "ja, stakkars henne, de på KG er jamen kjempeslemme og onde"! HVER gang det stormer inntar hun offerrollen og skriver at vi ødelegger henne med diverse helt absurde eksempler, hvorfor kan hun ikke ÉN gang reise seg opp og oppføre seg saklig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 12. januar 2015 #5855 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg begynner nesten å bli imponert over frua, jeg, for hun vet så til de grader hva hun gjør! På ett innlegg klarer hun å høste sympati og forståelse, uten å i noen grad legge seg flat eller vise ydmykhet! - Jeg er utrolig lei meg (ikke for at vi lyver, hersker og jukser, men for at dere er SLEMME mot meg!) Og i stedet for å møte den reelle, saklige kritikken som 90% av kommentarene her går på, velger hun å skrive som om alt hun får av nettets er ekstreme påstander om utroskap, falske søstre og trusler. Jeeeez, ikke rart at alle de som leser det innlegget, og ikke vet noe mer om saken, tenker "ja, stakkars henne, de på KG er jamen kjempeslemme og onde"! HVER gang det stormer inntar hun offerrollen og skriver at vi ødelegger henne med diverse helt absurde eksempler, hvorfor kan hun ikke ÉN gang reise seg opp og oppføre seg saklig? Hun kunne nok blitt brukt som pr-rådgiver til mange andre som sliter med omdømme ja. Klart hun er smart når hun klarer å dreie dette over til sympati. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 12. januar 2015 #5856 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg har holdt meg unna diskusjonen, siden avsløringene om bildemanipulering. Ble bare veldig irritert da hun gav leserne skylden. Nå gjør hun det igjen. Trist at ekteparet ikke har lært, men tror nok de ikke kommer til å lære. Ta ansvar over eget liv, stå for det du gjør. Hvis du ikke klarer det, finn på noe annet. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 12. januar 2015 #5857 Del Skrevet 12. januar 2015 Det mest skremmende med denne saken er faktisk hvordan enkelte av dere her inne har viet hele helgen deres til å konstant følge og oppdatere denne tråden, og ikke minst hvordan enkelte her inne fryder seg over andres nederlag. Jeg forsvarer på ingen måte det hun har gjort, men noen av dere bør virkelig stoppe opp og tenke over egen oppførsel. Jeg er helt enig. Sjokkerende å se. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nettopp Skrevet 12. januar 2015 #5858 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg registerer firmaet gjør det som alltid har fungert for de, visker ut skillet mellom det private og det offentlige, og kjører på med "stakkars lille pene pike". Hadde dette fungert om frontfigur denne bedriften hadde vært sterkt overvektig, mindre heldig med utseende og i 50-åra? Neppe. Ikke glem at denne dama er 27 år gammel, er mor og har utdannelse i det hun driver med og mange års erfaring. Dette er ren og skjer manipulering. Kynisk er det. Ferdig snakka! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
csb Skrevet 12. januar 2015 #5859 Del Skrevet 12. januar 2015 Det er dette man ikke må glemme, det er ikke snakk om Caroline, det er et aksjeselskap! http://www.dn.no/talent/2013/10/18/blogget-for-28-millioner-i-fjor 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bnanny Skrevet 12. januar 2015 #5860 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg kjøper ikke Carolines tåredryppende innlegg på bloggen (og nei, jeg går ikke innom bloggen, men ser på det VG har sitert). Ekteparet Eriksen har null troverdighet hos meg, hun har allerede blitt tatt i å lyve i en årrekke om bilderedigering (eller var det kanskje også han som gjorde????), så hvorfor skal man tro på henne nå. Klart det er vanskelig å sove når man blir tatt med buksene nede, så til de grader! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg