Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Hun liker jo å si at folk ikke MÅ lese bloggen hennes om de ikke liker henne. Hun MÅ jo ikke manisk lese alle tråder på alle norske nettforum for å vite hva folk sier om henne. Hun kan jo bare la være. Hun har jo tydeligvis ikke følt på noe nettets på bloggen da det er LKE som har silt ut kommentarene for å skåne Caroline jf deres egne uttalelser. Han har jo bare lest høyt de fine kommentarene. Er det VM i selvmotsigelser?

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestvest

Smart trekk. Mannen tok på seg hele skylda, så hun skulle få offerrollen og redde millionbedriften.

Og VG falt rett for det. Er de så dumme? Med aller bevisene vi sendte inn der man kunne se at Caroline også var logget inn som administrator og hadde laget fiktive navn og kommentert?

Kanskje de måtte skrive under på en slags avtale med ekteparet for å ikke nevne slike ting før de fikk denne såkalte innrømmelsen fra LK og fikk skrive en artikkel om det. Jeg mener: all bevis var jo der. Vi sendte inn haugevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdalene

Jeg forstår behovet for å forsvare seg mot all den negative hetsen. For det er garantert ikke lite de får.

MEN å utgi seg for å være lege, jurist etc for å underbygge seg selv, det syns jeg er ille, og at det er det de har gjort syns jeg ikke har kommer godt frem noe sted...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun gjør alt for å få sympati. Dette hadde vært en ikke-sak om de hadde lagt seg flat og ferdig med det!

Men gang på gang lyver de og skylder på leserne. Nå er det vi som har ødelagt alt.

Jeg synes det er på tide å besinne seg og sette dette i perspektiv. Spesielt det som skjer på KG fremstår som et kollektiv som jakter på to enkeltpersoner. Det minner om stalking og mobbing. Mobbing er et passende begrep fordi man som anonym massebevegelse fremstår med makt ovenfor navngitte enkeltpersoner som er eksponerte gjennom bloggingen.

Det finnes andre bloggere som gjør langt mer alvorlige ting enn CBE og som slipper billigere unna. Et eksempel er Gry Sinding, som selger sitt mastermindbullshit for 100 000 kroner pr. person. Jeg ser ikke samme engasjement mot henne.

For øvrig synes jeg mannen hennes stort sett fremstår som en fornuftig person rent faglig, med sine synspunkter på kosthold og trening. Det han har gjort her (muligens begge), er ikke bra, men det er heller ikke noen svær forbrytelse. Jeg ser på det som bagateller som mest av alt er pinlige. På tide å roe ned.

S

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Jeg blir faen meg så provosert. Her har det kommet opp bevis på at LKE & CBE selv driver netthets, og så sitter hun der og syter over at HUN opplever netthets? Altså, hva faen?

Jeg kunne muligens skjønt det om saken var at de var tatt i å skrive støttende kommentarer til seg selv, da hadde det bare vært pinlig. Men de har sittet der og kalt leserne tilbakestående, påstått at leserne burde hatt en kule i pannen etc - og så syter DE over netthets?

Og fansen går fem på.

Vel, bloggen kan faktisk ikke synke lavere for min del. Har aldri lest bloggen noe særlig, så det er ikke så mye å boikotte, men nå skal jeg slutte å bry meg. Sannheten er ute for en dag, vi vet hva slags folk dette er, mer kan man ikke gjøre med den saken - annet enn å le. Og dette gidder folk å følge med på?

Andre rosabloggere er hvertfall helt fjerne på en litt morsom måte. Dette er jo bare flaut.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Haaploes

Men jeg vil si at jeg tror det ligger noe i det hun sier at det er vanskelig for henne å bli diskutert og undersøkt med lupe. Jeg har lest flere av trådene om henne tidligere, og det er mye unødvendig pirking som jeg synes man burde holde seg for god for. Det er mye spekulering, og ting hun skriver og gjør blir av mange tolket i værste retning.

Jeg har full forståelse av at det tidvis er vanskelig for henne. Svenskenes Isabella Blondinbella Löwengrip, som ekteparet Eriksen både har samarbeidet med og hetset, har opplevd mye skumlere ting enn fruen, men har i større grad vært åpen om hvordan det har påvirket henne. I svenskens tilfelle har det vært politianmeldelser og beskyttelse inne i bildet. Löwengrip har i tillegg gjort seg tilgjengelig for media og faktisk stilt til intervjuer, ikke bare fyrt avgårde en e-post hvor hun skriver at sånn og sånn er det, men dette er jeg ikke interessert i å diskutere videre.

Ekteparet Eriksen var ikke bloggpionerer, og når de så til de grader legger skylden over på lesere og den fæle bermen på Kvinneguiden, så blir det en ansvarsfraskrivelse uten like. De kunne unngått en del fallgruver ved å se til eksempelvis Löwengrip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår behovet for å forsvare seg mot all den negative hetsen. For det er garantert ikke lite de får.

MEN å utgi seg for å være lege, jurist etc for å underbygge seg selv, det syns jeg er ille, og at det er det de har gjort syns jeg ikke har kommer godt frem noe sted...

Enig! Jeg har full forståelig for at det er vanskelig for henne å være i søkelyset slik hun er, og det er nok vanskelig for oss å sette seg inn i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Nå får jeg sikkert mange på nakken, men: er det ingen som i det hele tatt har vurdert at forklaringen deres kan være sann? At det er Lars-Kristians skyld hele greia, dette med forfalsking av kommentarer.

Hun ble jo avslørt i å lyve mtp sine kommentarer på Blondinebella sitt innlegg så nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble jo avslørt i å lyve mtp sine kommentarer på Blondinebella sitt innlegg så nei....

Kan være du har rett, jeg vet ikke. Men var det ikke slik at LK hadde vært innlogget som Caroline noen ganger når han hadde kommentert? Kan jo faktisk være at det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg er mest skuffet over VG jeg nå, som faktisk er med på å støtte oppom denne måten og drive en bedrift på! Ser de ikke at ofrene her er unge jenter som synes synd på en "venninne" som sier hun har det vanskelig og blir hetset?

De kunne tatt tak i denne sammenblandingen mellom bedrift/privatperson som er meget bekymringsverdig, men valgte heller og være med på offerrollen til to voksne mennesker som nå tydeligvis er privatpersoner og ikke et magasin!

Jeg har selv hatt en pappa som var i medienes søkelys over mange år, mye som ble skrevet, drapstrusler osv, men det var da ingen av oss i familien som hadde tanker om å gjøre det disse to har gjort! Det er visse ting man bare ikke gjør!

Men det var heller ikke aktuelt og selv oppsøke det som ble skrevet og forsvare han overalt, da utsetter man jo bare seg selv for ennå mer omtale? Merkelig strategi!

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å stenge ned denne tråden jenter. Fullstendig usmakelig å lese all usakelig personhets som blir skrevet i denne tråden.

Moderator, nå er det på tide å kjenne sin besøkelsestid.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, dere får kose dere videre i denne tråden ! Nå har jo Sirkus Eriksen "vunnet" offerrollen igjen, så da er det vel bare å legge inn årene... og ALDRI besøke hennes nettsted eller noen av bedriftene hun markedsfører, så skal vi se hvem som har makten til slutt! Over & ut. Ha en fin dag alle KG´er :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG har forsøkt å komme i kontakt med Berg Eriksen gjennom hele helgen og i dag, men uten hell.

God dialog, var det ikke det vi sa nettopp? :klaske:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette viste jeg ikke, så da forandrer det jo saken litt hvis det er sant.

Det står i artikkelen til VG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun har noen stalkers tviler jeg ikke på. Det er bare rart hun ønsker å fortsette å blogge. Tenk bare over hvor sykt bloggkonseptet er? Man skriver på internett, for alle i verden å se, hva man gjør og hva man skal til en hver tid. Det er sinnsykt å sette seg frivillig inn i den situasjonen.

Kunne kjøpt unnskyldningen hennes om man faktisk så at de falske svarene var skrevet til nettets, men det var det vitterlig ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...