Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Skal si det går kjapt fra kommentarer tikker inn, til LK rekker å sile ut de vonde og frua så svarer på kommentarer. Ai, så flaut å bli tatt i alle disse løgnene.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner egentlig lite av disse forklaringene deres. Har man ikke noe fornuftig å si er det greit å holde kjeft. Det de holder på med nå er jo krise. Nesten sånn at jeg lurer på om de spekulerer i suksessen bak å skape forvirring og rykter...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lallana

Jeg skjønner egentlig lite av disse forklaringene deres. Har man ikke noe fornuftig å si er det greit å holde kjeft. Det de holder på med nå er jo krise. Nesten sånn at jeg lurer på om de spekulerer i suksessen bak å skape forvirring og rykter...

Det er ikke noe å lure på engang, selvfølgelig gjør de det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue har falt fra 1. plass til 3. plass på blogglisten. Spennende å følge utviklingen på den fronten etter at "sannheten kom frem" i går, men foreløpig er det visst ikke alle som kjøper den.

Whatthehell ligger på 10. plass.

Endret av linkan
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Håper Whatthehell-bloggen lager oppfølgingsinnlegg og punkterer ekteparets "sannhet", løgn for løgn. :-P

Endret av hulderjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns artikkelen på Nordlys var bedre enn den i VG. VG forutsetter jo nesten at du har lest hele tråden på KG

Uansett: godt de forstod at det ikke gikk an å fortsette å påstå seg hacket eller at bevisene var fabrikerte. Men leit at det alltid er inntektskilden deres (leserne) som får skylden.

Støtter den. Artikkelen fra Nordlys er den som burde deles og spres.

Men man skal ikke utelukke at Herr Fotballfrue kun ville komme med en innrømmelse til landets største avis om de utelot å trykke det verste - for eksempel at en meningsmotstander fortjente ei kule og hvordan de i tospann hyllet sine kropper, sine liv og egentlig alt ved seg selv.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det var noen negative kommentarer på Facebook siden hennes som har ligget i natt som nå er slettet!

I stedet har hun svart takk til en som skriver at hun riktignok ikke forsvarer LKE, men at hun er sjokkert over alle stygge kommentarer, og da svarer Caroline også at hun må huske alle de stygge kommentarene som ikke vises.

For det første rettferdiggjør det og svare som lege etc?

For det andre hvorfor i all verden fortsette denne jobben hvis det er så ille for dem?

Jeg synes det er så utrolig trist at de fortsetter og lyve...

Synes forresten VG artikkelen var mer nyansert i dag!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg vi kan ta igjen med beste hevn; fullstendig boikott. Færre lesere betyr dalende popularitet som igjen påvirker profitten til dette mennesket. Vi vet at hun lyver opp og ned i mente. Mest sannsynlig følger vi ønsket hennes ved å klikke på bloggen.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med at de har blitt "netthetset" er det ingen som kjenner noen som har blitt hetset av LK og tatt vare på korrespondansen? Hadde vært fint og latt media se hvem som faktisk netthetser!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha.. Har dere lest siste svar til "isabell". VG har visst en it-ekspert på saken som kan bekrefte at LK ikke har skrevet mange av kommentarene.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en unnskyldning de har kommet med??!! Han sier han har forsvart henne? Altså, jeg skulle forstått det dersom det var stygge kommentarer han/hun har svart på som andre, men det er jo ikke der de har holdt på i kommentarfeltene, de har jo brukt det som en metode for å vinne diskusjoner. Om noen påpeker noe de mener er feil med noe ang. trening eller helse så er jo leger og what not på pletten tvert, er dét å beskytte sin kone mot nett-troll?? Tror de vi er dumme eller? Jeg er helt sjokkert og veldig flau på deres vegne, jeg skjønner jo at de har litt for store årer og må ro skikkelig fort nå, men har de brukt hele helgen på å finne ut at unnskyldningen skulle bli en beskyttende ektemann og en stakkars husfrue som er uskyldig og intetanende?

"De kom under huden på meg" sier han til VG. Ja, jeg skjønner der LKE, ingenting er mer irriterende enn når noen kommer å stiller ens meninger til veggs meg vettuge argumenter, da skulle vi alle hatt både leger, astrofysikere og marinbiologer som kunne poppet opp bak oss og fortelle massene at vi har rett, eller hva?? Hersketeknikk er hva dette er, en måte å kneble debatter, lyve om viktige helsespørsmål, livsfarlig er det. Jeg reagerte ikke på bilderedigeringen, selvsagt redigeres det, og forandringene var minimale! Men dette er så flaut at jeg bare må si noe, særlig etter jeg leste VG unnskyldningen og satt med en irritert følelse etterpå av at min intelligens ble undervurdert. Innrøm det, dere har konsekvent gjort dette for at dere vil ha rett, når noen påstår noe annet enn hva dere selv mener så har dere ridd dette stakkars mennesket som en mare, som Tom, Hanne og Muhammed, legen, fysiologen og treneren, det er INTET annet enn umoden hersketeknikk pga. dårlig debattstil og en følelse av at dere selv er så innmari viktige at dere er berettiget. Spar oss for tullet, når man blir ferska med hånda i kakeboksen er det eneste man kan gjøre å si man likte kakene - ærlig talt.

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha.. Ba henne komme med beviser siden hun er så opptatt av sannhet. Noen som vil kontakte VG angående påstanden om at It-ekspert mener at LK ikke er skyldig?

Og dette med ip-adresse ; er ikke det lett å manipulere?

Endret av SmileAtMeBaby
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest juvelia

Vi er jo garantert alle nyskjerrige på neste blogginnlegg, kan 1 ta på seg ansvaret og screenshotte og poste link her? Så unngår vi noen ekstra klikk.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste på "Stort og smått ..."-forumet på FB at det visstnok skal være en smal sak å sjekke IP-adressene til de som er logget inn, deriblant de som er logget inn som administrator.

Er det noen som kan bekrefte dette?

Det er lett å sjekke ip-adressene til hver kommentar, det står under kommentarene. Dette fordi man kan blokkere faste ip-adresser om man vil.

Hvorfor sier alle at bevisene er borte? Ligger de ikke på google et sted en god stund til som det stod litt bak her, og at man må eie google for å få slettet det?

Joda, alle bevisene ligger ute. Det er avisene her (og først og fremst Nordlys), som ikke gjorde en god nok jobb med å sjekke bevisene selv. Artikkelen gav uttrykk for at skjermdumpene var bevisene, noe som er feil.

Og der godkjente hun en kommentar på bloggen om temaet. Blir vel den eneste. Hun stadfester selvsagt at hun IKKE har skrevet noen av kommentarene selv. Haha, jeg ler.

Jeg kjenner jeg blir forbanna over ansvarsfraskrivelsen fra de begge. Kommentarene hun har tillatt der svarer hun på som om det er en liten filleting, og ikke minst står fast ved at bare noen av kommentarene er fra LKE. Jeg vil tro de ikke har flere admin-kontoer på bloggen, isåfall er det enkelt å finne ut hvem som har skrevet og logget inn når.

Det Lk sier henger jo ikke på greip.

Hvis han ikke vedkjenner seg alle kommentarer, hvem har da skrevet de andre?

Visste cbe om det eller ikke?

Hvis hun visste: Hvorfor lot hun kommentarene stå som godkjente?

Hvem er nett-trollet sa han??!

Det er bare ansvarsfraskrivelse alt sammen. Og selvfølgelig kommer fansen med støttende kommentarer. Dette blir bare glemt av de som gir henne penger i banken dessverre.

Hahahaha.. Ba henne komme med beviser siden hun er så opptatt av sannhet. Noen som vil kontakte VG angående påstanden om at It-ekspert mener at LK ikke er skyldig?

Og dette med ip-adresse ; er ikke det lett å manipulere?

IP-adresser kan manipuleres, og man kan feks. sette statiske ip-adresser om man ønsker det. IP-adresser endres kontinuerlig hver gang man kobler seg til og fra nettet. Man har feks. forskjellig ip-adresse på en mobil med mobilnett enn hvis man er koblet til med wifi.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg aldri, ALDRI får så god tro på meg selv at jeg kan legge innpå med lutefisk, spille "Ryktet går" og drikke øl mens jeg vet at jeg er avslørt i en forferdelig pinlig sak.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...