Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Tenker jeg når jeg ser hetsen mot henne her og. Og jeg driter i henne og bloggen, syns bare det er unødvendig å lage så stor sak ut av dette. Hvor mange bloggere er det ikke som har gjort akkurat de samme tingene som ingen nevner da?

Les avisen(e).

Når du ser en slik sak om de andre bloggerne kan du komme tilbake.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, da. Er den velskrevet?

Jeg bruker den ofte, min niese med cøliaki elsker lchf-pizzaen hennes. Og knekkebrødene er gode.

Men til tross for at jeg liker maten, og ikke skammer meg over å ha brukt penger på boken, syns jeg siste måneds oppførsel fra det huset er temmelig flau.....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker den ofte, min niese med cøliaki elsker lchf-pizzaen hennes. Og knekkebrødene er gode.

Men til tross for at jeg liker maten, og ikke skammer meg over å ha brukt penger på boken, syns jeg siste måneds oppførsel fra det huset er temmelig flau.....

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser til og med jenter som kommenterer at det var søtt gjort av LK. :rodmer:

Hjernevasket much?

Altså, hva er greia med at enkelte lesere (ikke særlig intelligente derimot) støtter denne dama UANSETT hva hun måtte finne på? Finnes det ingen grense overhodet?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor i alle dager? :sjokkert::glare:

På facebook. Folk som har delt nyheten fra VG på face og der har en del kommentert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjernevasket much?

Altså, hva er greia med at enkelte lesere (ikke særlig intelligente derimot) støtter denne dama UANSETT hva hun måtte finne på? Finnes det ingen grense overhodet?

Det er jo langt færre enn mange trodde da. Det har denne dagen lært oss.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjernevasket much?

Det var noen fans som kommenterte at hun har (hvertfall) ikke drept noen.. Grensen noen?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg når jeg ser hetsen mot henne her og. Og jeg driter i henne og bloggen, syns bare det er unødvendig å lage så stor sak ut av dette. Hvor mange bloggere er det ikke som har gjort akkurat de samme tingene som ingen nevner da?

Så fordi flere mennesker gjør noe ulovlig betyr det at det er ok? Dette er et konkret eksempel fra en av Norges største blogger. Det er sikkert mange som gjør det samme, men det betyr jo ikke at det er greit, syns du? Personlig synes jeg det er flott av noen velger å avsløre ting som dette. Du trekker paralleller til det som hendte i Frankrike, noe som bare er leit. Det er uten tvil en viktig sak som jeg vil tror de fleste av oss har fulgt med på med argusøyne, men at en grusom ting skjer betyr ikke ar vi ikke også kan ha fokus på andre ting.

Jeg er selv mor til en liten datter, og jeg syns det er skremmende med den påvirkningen blogger har på jenter/kvinner i dagens samfunn. Å få satt fokus på at alt ikke bare er rosenrødt og perfekt syns jeg er kjempeviktig. Enda viktigere er det når disse menneskene som fronter "en sund livsstil og kosthold" samtidig konstruerer kommentarer fra leger, ernæringsfysiologer og personlige trenere for å støtte opp om uttalelsene sine. Hva tror du en usikker jente tror på når hun stiller et spørsmål, og forfatteren av bloggen bli backet opp av en "lege" i svaret sitt? Dette er for meg så kritikkverdig som det kan bli.

Edit: skrivefeil

Endret av Lillemini
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine damer og herrer, takk for en uforglemmelig aften i det som for alltid vil stå som KG's mest minneverdige tråd. Det har vært en ære å spille med dere i kveld, mens vi har bevitnet den synkende skuta Treasures AS aka Caroline Berg Eriksens gode navn og rykte.

Men nå MÅ jeg virkelig sove, så om dere hadde ventet med flere lolle oppdateringer til jeg er våken igjen så hadde det vært fint.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som gidder å lage et sammendrag av fotballfrue-tråden? Den er så lang, klarer ikke å lese 150 sider.

Endret av olefinn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaller han virkelig disse menneskene "nett-troll"? En som påpeker at kona hans har flotte former (og som han må forsikre om at nei, hun har IKKE lagt på seg over hoftene, utelukkende bysten)? En som tør sette likhetstegn mellom forkjølelse og kalde føtter (eller hva det var, husker ikke). En som har erfaring med å miste mens som følge av overtrening? (Og som trenger at en "lege" setter dem på plass?)

Dette var da ikke i utgangspunktet frekke kommentarer, det var IKKE personangrep - utelukkende folk som var uenige med ham/dem når det gjelder kosthold osv. Og hva med kommentarene på egen blogg? Var det folk der som gikk til "angrep" på familien hans? Snakk om å gå i offerrolle, det er helt latterlig. Hva skjer nå? Hun blogger so før, fanskaren synes synd på henne, han æres som "tøff og ærlig" som har støttet kona si mot "nett-trolling"? Dette er patetisk.

Disse kommentarene har han jo i tillegg "godkjent" for Caroline å lese..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har oppdatert wikipedia allerede.. men retusjering-saken mangler.

Begynner å bli noen kontroverser nå.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, sitat fra blogg/instagram/kommentarfelt, personangrep, latterliggjøring, innlegg på dialekt, tulleinnlegg, diskusjon av barn, samt svar til alt dette + svar til moderering

irrlys, mod.

Endret av irrlys
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har oppdatert wikipedia allerede.. men retusjering-saken mangler.

Begynner å bli noen kontroverser nå.

Det bør også med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...