Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Hadde hun vært likandes så hadde hun aldri laget en blogg med et slikt narsisstiskt konsept.

De flotteste mennesker kan forandre seg helt når de blir involvert med de "gale" menneskene...

Har fulgt et tilfelle på veldig nært hold og det er ingenting vi rundt får gjort, ufattelig trist....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hun postet verre innlegg i dag, enn hun pleier å gjøre? Har sluttet å gå inn på bloggen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GlutenBlaster

Jeg tror de, som vg, stenger kommentarfelt om natten. Kommentarfeltet forsvant på sekundet klokken slo 23.00

Hah, der kan du se. Alt jeg ikke vet når jeg ikke er toppkommentator :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De flotteste mennesker kan forandre seg helt når de blir involvert med de "gale" menneskene...

Har fulgt et tilfelle på veldig nært hold og det er ingenting vi rundt får gjort, ufattelig trist....

Slik jeg ser det må man regne med noe svinn, slik som med CBE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Har hun postet verre innlegg i dag, enn hun pleier å gjøre? Har sluttet å gå inn på bloggen hennes.

Neida, var bare et innlegg om 10 ryggsekker du kan kjøpe. Med annonselenker nederst - i svak gråfarge. Og innlegget var selvsagt ikke merket som reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ikke opp noe kommentarfelt på side2:/ er det andre artikkler en side2 ute nå?

De stenger om nettene fordi ingen modererer da, åpner imorgen tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine Grung forsvarte Ff skråsikkert. Nå har pipen fått en ny lyd ; kanskje hun brukte feil ord, men dømmer ikke.

Har paret bedt henne moderere seg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Og da har Camilla Pihl slettet min kommentar på svaret hun gav en leser som skrev hun sluttet som leser pga hennes samarbeid med CBE.

Det var saklig og jeg skrev at jeg forstod det var vanskelig å svare siden hun har en profesjonell relasjon til CBE men at denne mediestrategien til Fotballfrue AS har gjorde det verre for dem

Men hey, greit å vite hvor hun står!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaah, rakk akkurat ikke svare før de stengte kommentarfeltet. Nå kommer det til å klø i fingrene til jeg står opp. :grine:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

O store KG-søstre og brøde: Tusen takk for dagens underholdning. Har brukt de siste timene av søndagen til å lese HELE tråden, og jeg må dessverre si at jeg fryder meg. Jeg er en av de som unner bloggerne penger, men som samtidig mener at andre mennesker i viktige (!) yrker bør tjene mer. Jeg unner derimot ikke FF den inntekten hun har nå, på bakgrunn av det hun og hennes mann har gjort. Redigering av bilder (utenom bilder direkte knyttet til sponsede innlegg) har jeg ikke brydd meg noe særlig om, men jeg syns måten de har svart lesere på under falskt navn og tittel er forkastelig. Jeg har alltid synes at C er i overkant krass når hun svarer på kritikk under eget navn, men dette tar kaka. TAKK til dere som fant ut dette, nå krysser jeg fingrene for at de største avisene skriver om det også, når dette i Frankrike har kommet litt på avstand, for det ER faktisk viktigere. Jeg må også si at jeg dessverre kommer til å generere en del klikk på hennes sider, for jeg er jævlig spent på svaret.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at bevisene finnes der, men jeg mener å ha lest at den oppdateres stadig vekk og at etter en viss tid vil bevisene bli borte.

Vet ikke helt med det, men jeg tror altså ikke "bevisene" forsvinner bare sånt. Ikke i nær fremtid, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:blomst: Takk!

slik jeg har fortstått det har de fjernet muligheten til å vise admin kommentarer?

lurer litt på hvor mye mer enn disse som har kommet er det av falske kommentarer? har du en mening om dette?

og- lurer; kan man skifte tilbake koding for å se admin? dersom de mener de er utsatt for manipulering e.l kan man da oppfordre til å skifte tilbake for å bevise sin uskyld. du blir jo indirekte beskyldt for dette.

og- bra jobbet :danse:

hilsen html-amøbe

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. dagens innlegg tipper jeg det er noe hun har skrevet tidligere. Tviler egentlig på at hun har brukt noe særlig tid på å den slags i dag.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Inatt drømte jeg at jeg så spygrønn maling tørke. Våkna og tråden var satt til moderering. Har vel ikke samme flaksen imårra. Blir sikkert 50 sider å lese. sukk :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...