A.s Skrevet 11. januar 2015 #5401 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Tar fremdeles gjerne imot oppsummeringsinnlegg med bevis av noen av de første som fant ut dette, slik at tråden kan oppdateres kontinuerlig for nye lesere! Takk! Red; spesielt for at nye folk i tråden skal få med seg alt og få se bevis med egne øyne. Nei, dette er ikke falske rykter. Endret 11. januar 2015 av A.s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoyrepikenxo Skrevet 11. januar 2015 #5402 Del Skrevet 11. januar 2015 Er faktisk utrolig imponert over sakligheten i diskusjonen. Har blitt mye bedre enn der var. At for eksempel ingen kommenterte at hun spiste "takeout" mat i går og ikke take away, vitner jo nettopp om at folk ønsker å diskutere saklig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 11. januar 2015 #5403 Del Skrevet 11. januar 2015 Dette begynner virkelig å gå over stokk og stein. Jeg gleder meg til "unnskyldningen" deres angående kommentarene. Til de som tror de er uskyldige, syns de ikke det er påfallende mange leger og andre fagfolk som kommenterer på bloggen hennes, og som kun støtter henne? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAlba Skrevet 11. januar 2015 #5404 Del Skrevet 11. januar 2015 Er faktisk utrolig imponert over sakligheten i diskusjonen. Har blitt mye bedre enn der var. At for eksempel ingen kommenterte at hun spiste "takeout" mat i går og ikke take away, vitner jo nettopp om at folk ønsker å diskutere saklig. Det heter jo take out 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 11. januar 2015 #5405 Del Skrevet 11. januar 2015 Tror hun har gitt opp å slette inne på IG 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #5406 Del Skrevet 11. januar 2015 Hvilken side2 sak snakker dere om? http://www.side2.no/knallharde-anklager-mot-fotballfrue/8529317.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 11. januar 2015 #5407 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Og der var Rolf-Ørjan på plass i kommentarfeltet på side2.no "seriøs" lettkledd-fotograf som også sist gang forsvarte CBE, selv om hun innrømmet hva hun hadde gjort fordi det fantes bevis. De har jo jobbet sammen, så han er jo en av de allierte paret har. Han sikter til klassikeren "sjalusi" og sier dette skal få konsekvenser for andre enn Caroline selv. Skulle jeg tippe så kommer han til å være en av de som liksom skal tale parets sak når "sannheten" skal ut. Blir rett og slett tom for ord. Endret 11. januar 2015 av Tjukk Norris 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoyrepikenxo Skrevet 11. januar 2015 #5408 Del Skrevet 11. januar 2015 Det heter jo take out Da tror jeg man sier forskjellig. Starter en egen tråd om dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoyrepikenxo Skrevet 11. januar 2015 #5409 Del Skrevet 11. januar 2015 Og der var Rolf-Ørjan på plass i kommentarfeltet på side2.no "seriøs" lettkledd-fotograf som også sist gang forsvarte CBE, selv om hun innrømmet hva hun hadde gjort fordi det fantes bevis. De har jo jobbet sammen, så han er jo en av de allierte paret har. Han sikter til klassikeren "sjalusi" og sier dette skal få konsekvenser for andre enn Caroline selv. Skulle jeg tippe så kommer han til å være en av de som liksom skal tale parets sak når "sannheten" skal ut. Blir rett og slett tom for ord. Kan du kopiere det han skrev? Jeg får ikke sett kommentarfeltet, vet ikke hvorfor:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 11. januar 2015 #5410 Del Skrevet 11. januar 2015 Til etteretning så hørte jeg ikke om ham før jeg leste anathemas bloggpost om Caroline, så jeg kan ikke gå god for at han tar fine bilder. Går helt fint. Motefotografer er ikke min "tekopp" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 11. januar 2015 #5411 Del Skrevet 11. januar 2015 En moroklump som har fotografert henne tidligere og støttet henne i den forrige "skandalen". Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sacred Skrevet 11. januar 2015 #5412 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) view-source:http://web.archive.org/web/20130123073130/http://fotballfrue.no/2013/01/15/15-steg-til-treningsglede/#comments Her ser man det enda. Søk på "admin" også ser man alle kommentarene, støttende, fra "Hanne E", "Maren", "Henriette", "Morten" osv osv. (Må trykke så man ser source/kildevisning) Endret 11. januar 2015 av sacred 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 11. januar 2015 #5413 Del Skrevet 11. januar 2015 http://www.side2.no/knallharde-anklager-mot-fotballfrue/8529317.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 11. januar 2015 #5414 Del Skrevet 11. januar 2015 Det leste jeg også, og lurer på det samme. Er det mulig selv om de har slettet kommentarene? Blir ikke slik lagret i lokalt minne? Jeg vet ikke - min styrke ligger i krangling og skriving av fiktive historier om livet på Siljan Hadde vært fint om noen med kjennskap til data/Wordpress kunne komme med en forklaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 11. januar 2015 #5415 Del Skrevet 11. januar 2015 view-source:http://web.archive.org/web/20130123073130/http://fotballfrue.no/2013/01/15/15-steg-til-treningsglede/#comments Her ser man det enda. Søk på "admin" også ser man alle kommentarene, støttende, fra "Hanne E", "Maren", "Henriette", "Morten" osv osv. Kanskje dette viser at det er flere som drifter bloggen i firmaet fotballfrue? Slik at flere i teamet har hatt adminspakene og lekt seg for å få feltet aktivt. Fortsatt uærlig, jeg tror ikke på det, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angstkvinnen Skrevet 11. januar 2015 #5416 Del Skrevet 11. januar 2015 Paret venter vel til det ikke lenger går an å få opp en catchversjon av google. Deretter sier de at bildene er manipulerte. Bare synd at Grung var ute å ropte "hacking" for flere timer siden da. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odenator Skrevet 11. januar 2015 #5417 Del Skrevet 11. januar 2015 Nå har kommentarene på instagram og linkene lagt ut stått leeenge. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 11. januar 2015 #5418 Del Skrevet 11. januar 2015 Sjalusikortet blir dratt frem ja.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #5419 Del Skrevet 11. januar 2015 Paret venter vel til det ikke lenger går an å få opp en catchversjon av google. Deretter sier de at bildene er manipulerte. Bare synd at Grung var ute å ropte "hacking" for flere timer siden da. Vel, men skjermbilder kan ikke takes for ingenting... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 11. januar 2015 #5420 Del Skrevet 11. januar 2015 For å svar deg på tidligere spørsmål. Konflikt med en av dem som sitter i styret til Kostreform. Jeg er dypt sjokkert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg