Odenator Skrevet 11. januar 2015 #5381 Del Skrevet 11. januar 2015 Nå forsvarer fotografen Rolf Ørjan Høgset henne igjen under kommentarene på side2. "Bevisene" er tydeligvis tøys, fotografen har tydeligvis ikke fått med seg at de har blitt HACKET! Ups 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 11. januar 2015 #5382 Del Skrevet 11. januar 2015 Når Caroline åpenbart ikke vet hvor skillet mellom henne og bloggen går, hvordan skal vi kunne? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 11. januar 2015 #5383 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg leste på "Stort og smått ..."-forumet på FB at det visstnok skal være en smal sak å sjekke IP-adressene til de som er logget inn, deriblant de som er logget inn som administrator. Er det noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 11. januar 2015 #5384 Del Skrevet 11. januar 2015 Nå forsvarer fotografen Rolf Ørjan Høgset henne igjen under kommentarene på side2. "Bevisene" er tydeligvis tøys, fotografen har tydeligvis ikke fått med seg at de har blitt HACKET! Ups Hvem er denne fotografen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 11. januar 2015 #5385 Del Skrevet 11. januar 2015 Jo, men det er ikke poenget mitt. Jeg synes også det er helt forkastelig det de har gjort, og synes det er bra at dette har kommet frem. Men synes man kan holde seg for god til å være så veldig skadefro over dette... Debatten blir ikke sånn seriøs når det er så mye "skitkasting". Gjelder ikke alle, men mange skriver ting som tyder på at de fryder seg over at Fotballfrue dummer seg ut, uten en gang å kjenne ho... Folk er glade fordi det har blitt oppdaget at er firma med millionoverskudd har drevet med juks og fanteri, og at media nå tar tak i det. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #5386 Del Skrevet 11. januar 2015 Alle de der som mener vi er personlige å vår kritikk: Bloggen er personlig. Det er intet forretningsmessig over den, og det forklarer bloggeposten her så utrolig godt. Les den!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 11. januar 2015 #5387 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Tja, jeg synes det blir heksejakt når folk bruker så mye tid på å finne feil om ho. Samtidig så er det jo bra at det ble avdekket og veldig veldig flaut for deres del. Så det er jo to sider av en sak her. Drøyt å bruke så mye tid på noen du ikke kjenner en gang, men også bra at fjuskeri blir avslørt. Bra at det blir reagert på, men det er liksom ikke måte på hvor sinnsykt engasjement det skaper heller.. Du sier konstant: " Noen du ikke engang kjenner ". Men det er på nettopp denne fremgangsmåten hun selger produktene: Ved å gi inntrykk av at leserne kjenner henne. ved å invitere lesere inn i sitt hjem, og gi inntrykk av at hun er en slags venninne. Kommentarfeltet spiller en stor rolle her: det er nærkontakten med leserne, som nå har vist seg å være falsk. Om det er noen du skal si det der til er Caroline, og ikke Kvinneguidens brukere. Hun har i årevis brukt og løyet for lesere hun ikke kjenner, for økonomisk gevinst. Endret 11. januar 2015 av gjestvest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #5388 Del Skrevet 11. januar 2015 Hvem er denne fotografen? En motefotograf visstnok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 11. januar 2015 #5389 Del Skrevet 11. januar 2015 En motefotograf visstnok. Ok. Takk. Kan ikke masse om slike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavkarbomat Skrevet 11. januar 2015 #5390 Del Skrevet 11. januar 2015 Noen som har sett den siste kommentaren under artikkelen i Nordlys? Hva mener han med at en ekspert "Stian Andreassen" har kommet med uttalelser? Hvor er disse? I artikkelen. "Programmerer Stian Andreassen i Gnist Design jobber til daglig med Wordpress, som er samme innholdsplattform som Caroline Berg Eriksen bruker på bloggen sin. Han bekrefter at skjermdumpene indikerer at innleggene er skrevet av bloggens administrator". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 11. januar 2015 #5391 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg leste på "Stort og smått ..."-forumet på FB at det visstnok skal være en smal sak å sjekke IP-adressene til de som er logget inn, deriblant de som er logget inn som administrator. Er det noen som kan bekrefte dette? Det leste jeg også, og lurer på det samme. Er det mulig selv om de har slettet kommentarene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2015 #5392 Del Skrevet 11. januar 2015 Ok. Takk. Kan ikke masse om slike. Til etteretning så hørte jeg ikke om ham før jeg leste anathemas bloggpost om Caroline, så jeg kan ikke gå god for at han tar fine bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoyrepikenxo Skrevet 11. januar 2015 #5393 Del Skrevet 11. januar 2015 Hvordan får man sett kommentarfeltet på side2?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nora Nordbo Skrevet 11. januar 2015 #5394 Del Skrevet 11. januar 2015 Hvordan får man sett kommentarfeltet på side2?? Scroll!? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsier Skrevet 11. januar 2015 #5395 Del Skrevet 11. januar 2015 Dette blir et sånt KG-moment: "Hvor var du da CBE ble avslørt i å fake kommentarer?" 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 11. januar 2015 #5396 Del Skrevet 11. januar 2015 Bare et spm til disse som har klart å finne fram til noen av disse kildekodene.. Finnes noen av de fortsatt der ute ? Regner egentlig med at dette er noe de har holdt på med ganske aktivt i maaange år, så det vil jo ta tid å slette alle bevis. ( noe jeg kom til å tenke på at kanskje nettopp er det de driver med nå, før de kommer med sin "sannhet" som mye mulig kan være at KG og denne "anonyme" personen som har sett alt dette rett og slett er ute etter å ta henne, og at alt er manipulert. ) Dette er jo noe de kan komme unna med i media dersom alt bevis er slettet. Det blir ord mot ord liksom. Men dersom man kan finne fram til disse bevisene fra fra 5 år tilbake så vil hun jo umulig ha tid til å slette alt før denne "sannheten" kommer ut? Bare en liten kuriositet fra min side.. Håper fortsatt på at hun kommer ut med sannheten og ikke "sannheten" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odenator Skrevet 11. januar 2015 #5397 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Hvem er denne fotografen? En moroklump som har fotografert henne tidligere og støttet henne i den forrige "skandalen". Endret 11. januar 2015 av Odenator 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 11. januar 2015 #5398 Del Skrevet 11. januar 2015 Hvilken side2 sak snakker dere om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GlutenBlaster Skrevet 11. januar 2015 #5399 Del Skrevet 11. januar 2015 Dette blir et sånt KG-moment: "Hvor var du da CBE ble avslørt i å fake kommentarer?" Blir større enn dokurvgate dette. Eller eventuelt "hvor var du da du innså at kjøttdeig var laget av muskler" 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 11. januar 2015 #5400 Del Skrevet 11. januar 2015 noen på kommentarfeltet på side 2 som påstår at bevisene (skjermdumpene) er fabrikkerte av sjalue mennesker. Har de ikke fått med seg dette med cache-versjonen av bloggen? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg