Gjest annepannesjoko Skrevet 10. januar 2015 #4721 Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) Stemte nettopp på Komikerfrue. Rene motsetningen? Samme her. Var også innom og leste kommentarfeltet http://komikerfrue.blogg.no/1420848354_jeg_er_i_finalen.html#comment .Ser der ligger info. om denne tråden... Endret 10. januar 2015 av annepannesjoko 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrissy22 Skrevet 10. januar 2015 #4722 Del Skrevet 10. januar 2015 Nei, og det i seg selv vitner jo om veldig dårlig foretningsskikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 10. januar 2015 #4723 Del Skrevet 10. januar 2015 Liten morsom notis her; There are a few reasons people pay to boost their follower count, including making people think they’re more popular than they actually are. However, some users pay for fake followers to boost the endorsement deals they get from markets who pay to have their products and services promoted through pictures on Instagram. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 10. januar 2015 #4724 Del Skrevet 10. januar 2015 Finnes det en måte å finne ut av om noen har falske følgere på instagram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
csb Skrevet 10. januar 2015 #4725 Del Skrevet 10. januar 2015 Det er bare SÅ ironisk at de liksom brukte kvelden i går på å spille "ryktet går". Spot on Caroline, ryktet går om hvordan du er tidenes bløff. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linkan Skrevet 10. januar 2015 #4726 Del Skrevet 10. januar 2015 Jeg har aldri brydd meg stort om det som har kommet fram om henne tidligere. Jeg har hatt en Who the f cares holdning, men dette blir jeg skikkelig dårlig av! Jeg er så forbanna provosert at jeg kjenner det i hele kroppen. Ikke for det de har gjort forsåvidt, men nettopp det som skjer nå! De stenger kommentarfelt på fb , stenger instagram kontoen, sletter alle kommentarer som handler om temaet, gjør om kildekoder og sletter alle bevis. Eier de ikke skam?? Er ikke dette voksne mennesker? Hva med å stå for det de har gjort istedet for å slette alt. Beviser er jo lagret. Er de dumme eller tror leserne er dumme? Hvorfor skal de slette og stenge alt om de mener det er usant? Det står svart på hvitt! Jeg blir helt satt ut.En annen ting er de naive nautene av noen lesere som nekter å tro på beviser. Åpne øynene deres da for svarte! Det er provoserende å se at hun kun slipper gjennom kommentarene til de som nærmest tilber henne. Jeg ser i kommentarfeltet på bloggen at hun nå har fått en lang kommentar fra ei som forsvarer CBEs handlinger med "alle andre gjør det jo". Dette er et strålende eksempel på de leserne som har et venninne-syn på CBE, i stedet for å se henne (og bloggen) som den bedriften hun (og den) er. Ja, folk redigerer kanskje facebook-profilbildet sitt. Eller bildene på en hobbyblogg. Forskjellen er at de ikke tjener penger på det, og de sier svarer ikke "Takk! Jeg bruker produkter fra....., som gjør huden min sååå fin!" og lurer folk til å bruke mye penger på disse produktene, når de egentlig bare har retusjert den glattere. Det er forskjell på forfengelighet på facebook/instagram og svindel. Legger også merke til at Maria, som postet kommentaren jeg nettopp nevnte, bare nevner bilderedigeringen. Hun nevner ikke kommentarforfalskning og netthetsing med et eneste ord, sannsynligvis fordi det ikke er like lett å forsvare. CBE later som at hun er lege og kaller folk mentalt tilbakestående, gjemt bak andre navn. Da kan man ikke si "alle andre gjør....". Hun sitter allerede på et synkende skip, jeg klarer ikke å forestille meg hvor mye av CBE/LKE-parets tid som går med til skadebegrensning i disse dager. Håper de snart skjønner vanviddet i dette og avslutter det, det finnes da bedre ting for småbarnsforeldre å bruke tiden sin på. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmileAtMeBaby Skrevet 10. januar 2015 #4727 Del Skrevet 10. januar 2015 Det er bare SÅ ironisk at de liksom brukte kvelden i går på å spille "ryktet går". Spot on Caroline, ryktet går om hvordan du er tidenes bløff. Klør i fingrene etter å kommentere det på instagram. Men jeg får vel holde meg saklig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottepalme Skrevet 10. januar 2015 #4728 Del Skrevet 10. januar 2015 Du skulle bare vite hva Fotballfruen virkelig tenker om leger! #24 - http://postimg.org/image/yj3o1xy9j/full/ Denne kommentaren må være en av de drøyeste! Har ikke ord. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrybomb Skrevet 10. januar 2015 #4729 Del Skrevet 10. januar 2015 Noen med fantastiske skriveferdigheter her som kan opprette en blogg ene og alene for denne saken, og skrive et langt, utfyllende innlegg om avsløringen(e)? Er vell bare å lage en helt enkel, anonym blogg og henvise til kilder osv, slik at man kan dele det rundt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. januar 2015 #4730 Del Skrevet 10. januar 2015 Jeg lurer på hva Blondinbella mener om dette? Var det ikke hun som var så stolt over å få Fotballfrua inn på samme plattform som henne selv..... Er ikke sikkert hun er like stolt nå Jeg sitter på tlf så jeg får ikke linket man kanskje noen kan gi henne noen hint.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLerke Skrevet 10. januar 2015 #4731 Del Skrevet 10. januar 2015 Jeg forstår at media avventer situasjonen med tanke på hva som skjer ellers i verden. Men dere som har hatt kontakt med de forskjellige, har dere hørt noe mer? Håper også denne saken kommer frem i lyset med tiden! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 10. januar 2015 #4732 Del Skrevet 10. januar 2015 Noen med fantastiske skriveferdigheter her som kan opprette en blogg ene og alene for denne saken, og skrive et langt, utfyllende innlegg om avsløringen(e)? Er vell bare å lage en helt enkel, anonym blogg og henvise til kilder osv, slik at man kan dele det rundt. Jeg kunne gjerne gjort det dersom jeg hadde teknisk kompetanse til å forholde meg anonym. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 10. januar 2015 #4733 Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) Å opprette blogg, spamme ned andre og andre lignende forslag synes jeg helt ærlig begynner å virke manisk, og på grensen til at jeg begynner å bli redd! Massesuggesjonen tar jo helt av! Hele tråden står jo i fare for å bli sett på som en gjeng halvgale kjerringer dersom det fortsetter. Alt kommer for en dag, og man kan bare håpe media tar tak i dette når andre hendelser ute i verden er old news. Endret 10. januar 2015 av LilleSnupp 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 10. januar 2015 #4734 Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) Finnes det en måte å finne ut av om noen har falske følgere på instagram? Følgere kan muligens kjøpes i andre land for småsummer. Dette kan også være en mulighet. Jeg vil tippe at det finnes et marked for alt. Hun solgte et smykke for 249,- her i smykkebutikken hennes. I Kina ble akkurat samme smykket solgt for under kr 2,-. Endret 10. januar 2015 av gjestvest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nettopp Skrevet 10. januar 2015 #4735 Del Skrevet 10. januar 2015 Jeg trur ikke en anonym blogg er veien å gå. Det er alvorlige beskyldninger som kommer frem her, så jeg synes man skal avvente å se hva med media gjør etter helga. I mens kan man tipse andre bloggere, hennes samarbeidspartnere, twitre med lenke hit, eller opprette en hash-tag på IG, f.eks #fotballfruekritikk. Det finnes sikkert grupper på FB som jeg ikke kjenner til der lenken kan legges også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 10. januar 2015 #4736 Del Skrevet 10. januar 2015 Er han der Gunnar Tjomlid tipset? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 10. januar 2015 #4737 Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) Finnes det en måte å finne ut av om noen har falske følgere på instagram? Det vet jeg ikke, men ofte legger disse spøkelses-følgerne seg til selv. Har opplevd det på min egen konto flere ganger. Ofte er det profiler med svært pene damer og rumpebilder, og junkmat Endret 10. januar 2015 av Evans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henc Skrevet 10. januar 2015 #4738 Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) Det er fristende å opprette en egen blogg utelukkende for å få dette frem, spør du meg. Tenk den statistikken man kunne fått da! Opprettet bloggen som avslørte Bloggeren. Brått blitt Norges mest leste blogg vet du🙊 Kunne tjent penger på slikt, hvertfall hvis man tar CBE sine ord om "å tjene så godt om noen år at de ikke trenger jobbe igjen". 😆😂 Endret 10. januar 2015 av Henc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 10. januar 2015 #4739 Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) Jeg forstår at media avventer situasjonen med tanke på hva som skjer ellers i verden. Men dere som har hatt kontakt med de forskjellige, har dere hørt noe mer? Håper også denne saken kommer frem i lyset med tiden! Media skriver ikke bare om en ting. Media skriver om kjente folk selv om det skjer tragiske hendelser ellers i verden. Det vil alltid skje tragiske ting, og media vil alltid skrive om kjente folk. Jeg har tipset media om CBE og LK, men ikke hørt noe enda. Endret 10. januar 2015 av Tjukk Norris 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 10. januar 2015 #4740 Del Skrevet 10. januar 2015 Å opprette blogg, spamme ned andre og andre lignende forslag synes jeg helt ærlig begynner å virke manisk, og på grensen til at jeg begynner å bli redd! Massesuggesjonen tar jo helt av! Hele tråden står jo i fare for å bli sett på som en gjeng halvgale kjerringer dersom det fortsetter. Alt kommer for en dag, og man kan bare håpe media tar tak i dette når andre hendelser ute i verden er old news. Helt enig, best og mer troverdig om det kommer fra "seriøse" media. Men fortsett å skriv på instagram (man må sikkert lage seg nye brukere etterhvert) og legg igjen saklige kommentarer på bloggen. This will not pass!😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg