Treningsjunkie1 Skrevet 9. januar 2015 #4421 Del Skrevet 9. januar 2015 Ikke noe medier som har gitt de som har tipset respons? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoyrepikenxo Skrevet 9. januar 2015 #4422 Del Skrevet 9. januar 2015 Og der var kommentaren på ig slettet. Vurderer faktisk å kommentere igjen. Men vet ikke om det blir for barnslig... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Treningsjunkie1 Skrevet 9. januar 2015 #4423 Del Skrevet 9. januar 2015 Vurderer faktisk å kommentere igjen. Men vet ikke om det blir for barnslig... go for it, men kan være du har blitt blokkert. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 9. januar 2015 #4424 Del Skrevet 9. januar 2015 Hehe. Hun har lutefisklag men sitter med instagram under bordet? Tok ca fem min. Stakkars dame (og gjester ...). Det vel Lars-Kristian som holder på, tipper jeg. Han er jo kjent for å sitte med nesa nedi telefonen hele tiden. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 9. januar 2015 #4425 Del Skrevet 9. januar 2015 Hehe. Hun har lutefisklag men sitter med instagram under bordet? Tok ca fem min. Stakkars dame (og gjester ...). Dæven! Tenk å vært flue på veggen i kveld!😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 9. januar 2015 #4426 Del Skrevet 9. januar 2015 Vurderer faktisk å kommentere igjen. Men vet ikke om det blir for barnslig... Kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 9. januar 2015 #4427 Del Skrevet 9. januar 2015 go for it, men kan være du har blitt blokkert. Jeg ble blokkert da jeg skrev at det betaler seg å være ydmyk (det gjaldt verken denne saken eller redigering - men noe annet jeg ikke husker hva var ). Vips ble jeg blokkert gitt. Ska'kke så mye til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 9. januar 2015 #4428 Del Skrevet 9. januar 2015 For et liv... Hvordan kan man leve i villlfarelsen om at ingenting kan komme ut og ingenting SKAL komme ut når man til stadighet driter seg så loddrett ut som de gjør? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kate* Skrevet 9. januar 2015 #4429 Del Skrevet 9. januar 2015 Har lyst å kommentere på FB, men når man vet hvordan ekteparet stalker kritikere så frister det ikke akkurat. Håper, håper, håper at mediene tar tak i dette. Synes faktisk de har et ansvar når de skriver så mye om henne ellers. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 9. januar 2015 #4430 Del Skrevet 9. januar 2015 Rar ting på hennes instagram. Hun redigerer bort negative kommentarer, men ikke tilsvar på dette fra andre følgere... ser helt snodig ut. 10 kommentarer, hvor tre er tilsvar på slettede kommentarer.... Og det er stakkars en jente som heter det samme som ff. Hun har nå gjort sin profil privat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glædelig Skrevet 9. januar 2015 #4431 Del Skrevet 9. januar 2015 Hvorfor i ALL VERDEN sletter hun negative kommentarer om denne saken på instagram? Hvorfor graver hun sin grav ENDA dypere??? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kate* Skrevet 9. januar 2015 #4432 Del Skrevet 9. januar 2015 Hun tror vel saken 'forsvinner' snart... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 9. januar 2015 #4433 Del Skrevet 9. januar 2015 Hvorfor i ALL VERDEN sletter hun negative kommentarer om denne saken på instagram? Hvorfor graver hun sin grav ENDA dypere??? Fordi det ikke får noen konsekvenser. Hun kommer seg jo elegant ut av alt med den strutsemetoden, dødsirriterende 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoyrepikenxo Skrevet 9. januar 2015 #4434 Del Skrevet 9. januar 2015 DA har jeg kommentert på IG. Spennende å se hvor lenge den får stå... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny2 Skrevet 9. januar 2015 #4435 Del Skrevet 9. januar 2015 Blir flau av sånne som hu. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magdalene Skrevet 9. januar 2015 #4436 Del Skrevet 9. januar 2015 Hvorfor i ALL VERDEN sletter hun negative kommentarer om denne saken på instagram? Hvorfor graver hun sin grav ENDA dypere??? Hvor ser dere alle disse kommentarene da? Er det på dagens ig innlegg de slettes? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 9. januar 2015 #4437 Del Skrevet 9. januar 2015 Jeg kommenterte på instagram. Er blokkert nå.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 9. januar 2015 #4438 Del Skrevet 9. januar 2015 På siste innlegg ja. Står en nå, fra en Gjertrud. Tok skjermdump. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kate* Skrevet 9. januar 2015 #4439 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Nå har noen kommentert på FB, hvor mange sekunder blir den stående? Endret 9. januar 2015 av Kate* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoyrepikenxo Skrevet 9. januar 2015 #4440 Del Skrevet 9. januar 2015 På siste innlegg ja. Står en nå, fra en Gjertrud. Tok skjermdump. Er det den eneste som står? Vel, da er min fjernet... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg