hippyskippy Skrevet 9. januar 2015 #4341 Del Skrevet 9. januar 2015 Sier seg selv at det er en noldusbedrift når de sender reklamemail med overskrift "Hyyyl - De vakreste skoene EVER har kommet ♥". Ærlig talt. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kate* Skrevet 9. januar 2015 #4342 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Håper flere tar seg tid til å maile dem, kanskje de revurderer moralen da,selv om jeg tviler sterkt. Endret 9. januar 2015 av Kate* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nettopp Skrevet 9. januar 2015 #4343 Del Skrevet 9. januar 2015 Skal vi se...ærlighet, markedsføringsloven, seg selv og evolusjonsteorien. Listen over hva ekteparet Eriksen ikke tror på begynner å bli latterlig lang. Hjertene og smileyene er enda to spikere i kisten. Kanskje det burde settes i gang en e-post-aksjon á la den Susanne Kaluza kjørte med politikerne i forbindelse med abortsaken? En standardisert e-post som GetInspired og resten av sponsorene kan pepres med? Dette er et meget godt forslag, og jeg har tenkt tanken selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 9. januar 2015 #4344 Del Skrevet 9. januar 2015 Dette er et meget godt forslag, og jeg har tenkt tanken selv. Skal én av oss finne e-postadresser, og den andre forfatte et utkast? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrig336 Skrevet 9. januar 2015 #4345 Del Skrevet 9. januar 2015 Jeg fikk samme svar fra GI som alle andre her inne selv om jeg presiserte at hun slettet kommentarer om at innleggene ikke var merket. Da er det jo ingen "glipp". Men det er jo som de skriver, de når mange "jenter" gjennom fotballfruen.... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmileAtMeBaby Skrevet 9. januar 2015 #4346 Del Skrevet 9. januar 2015 Jeg fikk samme svar fra GI som alle andre her inne selv om jeg presiserte at hun slettet kommentarer om at innleggene ikke var merket. Da er det jo ingen "glipp". Men det er jo som de skriver, de når mange "jenter" gjennom fotballfruen.... Jeg opplyste dem om at bloggeren blokkerer/ kaller folk tilbakestående dersom de korrigerer henne. Glipp dette også eller? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kate* Skrevet 9. januar 2015 #4347 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Get Inspired (og andre) hadde tjent så mye mer på å gjøre som Aschehoug gjorde da Caroline tilbød dem å kjøpe bokanmeldelser. Å ta klart avstand fra slik forretningsetikk skaper troverdighet. Useriøse svar som bygger opp under hennes egen sprikende forklaring gjør det motsatte. Endret 9. januar 2015 av Kate* 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottah Skrevet 9. januar 2015 #4348 Del Skrevet 9. januar 2015 Vi ble blokkert i samme innlegg på Instagram, ser det ut som. Jeg tok aldri noe screenchot, men jeg kommer til å maile dem og fortelle hva som skjedde, og innlegget ligger fortsatt ute umerket. Flott om du sender over screenshot! Det tviler jeg ikke et sekund på. Får ikke fulgt henne, eller sett bildene hennes nå, men skal absolutt legge ved screenshot. Før jeg kommenterte sjekket jeg faktisk om CBE rettet opp med hastag nedi kommentarene (selv om heller ikke dette er god nok merking), det hadde hun ikke gjort. For en måte å drive forretning på! Hadde jeg skrevet et kritisk kommentar til f.eks. Telenor på f.eks. deres facebook-side, og de hadde blokkert meg på den måten, hadde det vært helt uaktseptabelt. Det samme burde gjelde for bloggere, spesielt når de ikke bare tjener småpenger. Dette er et meget godt forslag, og jeg har tenkt tanken selv. Jeg støtter denne! Kan også hjelpe til med noe om det trengs. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nettopp Skrevet 9. januar 2015 #4349 Del Skrevet 9. januar 2015 Skal én av oss finne e-postadresser, og den andre forfatte et utkast? Jeg kan godt gjøre et forsøk på å forfatte et utkast. Hvilken vinkling vil man ha? Hva skal nevnes? Ta en grundig diskusjon på hva man vil si, så lager jeg et i morgen og legger inn her for diskusjon. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bordogstol Skrevet 9. januar 2015 #4350 Del Skrevet 9. januar 2015 Jeg fikk også det samme copy og paste svaret fra getinspired. For en useriøs butikk! Hva med x-life, samarbeider de også med henne, eller? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 9. januar 2015 #4351 Del Skrevet 9. januar 2015 Jeg kan godt gjøre et forsøk på å forfatte et utkast. Hvilken vinkling vil man ha? Hva skal nevnes? Ta en grundig diskusjon på hva man vil si, så lager jeg et i morgen og legger inn her for diskusjon. Kan hende jeg bare gjorde det... Tenker at det må være kort for å bli lest, samtidig må det være sånn cirka saklig. Til den det måtte angå, Bedriften deres har en samarbeidsavtale med bloggeren Caroline «Fotballfrue» Berg Eriksen. Tidligere har det blitt gjort klart at Berg Eriksen har brutt markedsføringsloven, og hun har flere ganger vært undersøkt av myndighetene – sist angående mulig alkoholreklame på bloggen. De siste ukene har det kommet for en dag at Berg Eriksen har bedrevet omfattende bilderedigering på sin blogg, samtidig som hun hardnakket har benektet dette overfor leserne sine. På denne måten er bloggeren med på å fronte et både usunt og usant kroppsideal for et publikum primært bestående av unge jenter. Nå har det i tillegg kommet frem at Berg Eriksen, sammen med sin ektemann Lars-Kristian Eriksen, har lagt igjen kommentarer under falskt navn i sine blogginnlegg. Under alias har ekteparet hengt ut, hetset og slengt karakteristikker som «mentalt tilbakestående» til kritiske lesere. Igjen, et leserpublikum primært bestående av unge jenter, noen av dem helt ned i tidlig tenåringsalder. De har også utgitt seg for å være blant annet leger og jurister. Bevis finnes i følgende forum, med link her. Det ligger også bevis i sidene før og etter. Ved å samarbeide med Caroline «Fotballfrue» Berg Eriksen er deres bedrift med andre ord med på å støtte en blogger som lyver, trakasserer og går bak ryggen til leserne sine. Dersom dette er nytt for dere håper jeg som kunde at dere revurderer samarbeidsavtalen dere har med henne. Skulle dere velge å fortsette samarbeidet mister dere meg som kunde. Med vennlig hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 9. januar 2015 #4352 Del Skrevet 9. januar 2015 Det tviler jeg ikke et sekund på. Får ikke fulgt henne, eller sett bildene hennes nå, men skal absolutt legge ved screenshot. Før jeg kommenterte sjekket jeg faktisk om CBE rettet opp med hastag nedi kommentarene (selv om heller ikke dette er god nok merking), det hadde hun ikke gjort. For en måte å drive forretning på! Hadde jeg skrevet et kritisk kommentar til f.eks. Telenor på f.eks. deres facebook-side, og de hadde blokkert meg på den måten, hadde det vært helt uaktseptabelt. Det samme burde gjelde for bloggere, spesielt når de ikke bare tjener småpenger. Jeg støtter denne! Kan også hjelpe til med noe om det trengs. Hun har ikke rettet opp eller merket, men sletter alle kommentarer som påpeker dette (jeg sjekker gjennom mannens IG). 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kate* Skrevet 9. januar 2015 #4353 Del Skrevet 9. januar 2015 Jeg tenker at det beste kanskje er å lage en tekst e.l som man legger ut på en underskrift-side (det florerte jo av slike en periode). Vi framstår nok som litt mer seriøse da, og lenken kan deles på andre fora. Så kan en person maile dette til samarbeidspartnerene til slutt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 9. januar 2015 #4354 Del Skrevet 9. januar 2015 Det burde kanskje også nevnes at hun driter i å merke reklamen sin på Instagram... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 9. januar 2015 #4355 Del Skrevet 9. januar 2015 Jeg skal aldri handle hos dem igjen, og kommer til å sende dem en e-post hvor jeg forteller hvorfor (at min kommentar på Instagram om at innlegget ikke var merket ble slettet, og at jeg umiddelbart ble blokkert. Ser ut som om det samme skjedde en anne over her). En glipp kan det ikke være, innlegget om Black Friday-salget det står om i e-posten Kate har lagt inn er ikke det samme som det jeg kommenterte på. De prøver med vilje å ikke svare. De vil jo fortsette samarbeidet. Hvordan skal de svare? Det er jo direkte pinlig for dem også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottah Skrevet 9. januar 2015 #4356 Del Skrevet 9. januar 2015 Kan hende jeg bare gjorde det... Tenker at det må være kort for å bli lest, samtidig må det være sånn cirka saklig. Til den det måtte angå, Bedriften deres har en samarbeidsavtale med bloggeren Caroline «Fotballfrue» Berg Eriksen. Tidligere har det blitt gjort klart at Berg Eriksen har brutt markedsføringsloven, og hun har flere ganger vært undersøkt av myndighetene – sist angående mulig alkoholreklame på bloggen. De siste ukene har det kommet for en dag at Berg Eriksen har bedrevet omfattende bilderedigering på sin blogg, samtidig som hun hardnakket har benektet dette overfor leserne sine. På denne måten er bloggeren med på å fronte et både usunt og usant kroppsideal for et publikum primært bestående av unge jenter. Nå har det i tillegg kommet frem at Berg Eriksen, sammen med sin ektemann Lars-Kristian Eriksen, har lagt igjen kommentarer under falskt navn i sine blogginnlegg. Under alias har ekteparet hengt ut, hetset og slengt karakteristikker som «mentalt tilbakestående» til kritiske lesere. Igjen, et leserpublikum primært bestående av unge jenter, noen av dem helt ned i tidlig tenåringsalder. De har også utgitt seg for å være blant annet leger og jurister. Bevis finnes i følgende forum, med link her. Det ligger også bevis i sidene før og etter. Ved å samarbeide med Caroline «Fotballfrue» Berg Eriksen er deres bedrift med andre ord med på å støtte en blogger som lyver, trakasserer og går bak ryggen til leserne sine. Dersom dette er nytt for dere håper jeg som kunde at dere revurderer samarbeidsavtalen dere har med henne. Skulle dere velge å fortsette samarbeidet mister dere meg som kunde. Med vennlig hilsen Bra utkast! Synes også det burde nevnes at hun støtt og stadig "glemmer" å merke sponsede innlegg. Spesielt ille er på instagram. Dersom hun merker, skjer det støtt og stadig at "#Sponset" kommer langt nedi kommentarfeltet, eller at det står "#ad" midt i mange andre hasjtagger. Dette er ikke lov 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nettopp Skrevet 9. januar 2015 #4357 Del Skrevet 9. januar 2015 Kan hende jeg bare gjorde det... Tenker at det må være kort for å bli lest, samtidig må det være sånn cirka saklig. Til den det måtte angå, Bedriften deres har en samarbeidsavtale med bloggeren Caroline «Fotballfrue» Berg Eriksen. Tidligere har det blitt gjort klart at Berg Eriksen har brutt markedsføringsloven, og hun har flere ganger vært undersøkt av myndighetene – sist angående mulig alkoholreklame på bloggen. De siste ukene har det kommet for en dag at Berg Eriksen har bedrevet omfattende bilderedigering på sin blogg, samtidig som hun hardnakket har benektet dette overfor leserne sine. På denne måten er bloggeren med på å fronte et både usunt og usant kroppsideal for et publikum primært bestående av unge jenter. Nå har det i tillegg kommet frem at Berg Eriksen, sammen med sin ektemann Lars-Kristian Eriksen, har lagt igjen kommentarer under falskt navn i sine blogginnlegg. Under alias har ekteparet hengt ut, hetset og slengt karakteristikker som «mentalt tilbakestående» til kritiske lesere. Igjen, et leserpublikum primært bestående av unge jenter, noen av dem helt ned i tidlig tenåringsalder. De har også utgitt seg for å være blant annet leger og jurister. Bevis finnes i følgende forum, med link her. Det ligger også bevis i sidene før og etter. Ved å samarbeide med Caroline «Fotballfrue» Berg Eriksen er deres bedrift med andre ord med på å støtte en blogger som lyver, trakasserer og går bak ryggen til leserne sine. Dersom dette er nytt for dere håper jeg som kunde at dere revurderer samarbeidsavtalen dere har med henne. Skulle dere velge å fortsette samarbeidet mister dere meg som kunde. Med vennlig hilsen Dette er knallbra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 9. januar 2015 #4358 Del Skrevet 9. januar 2015 Kan hende jeg bare gjorde det... Tenker at det må være kort for å bli lest, samtidig må det være sånn cirka saklig. Til den det måtte angå, Bedriften deres har en samarbeidsavtale med bloggeren Caroline «Fotballfrue» Berg Eriksen. Tidligere har det blitt gjort klart at Berg Eriksen har brutt markedsføringsloven, og hun har flere ganger vært undersøkt av myndighetene – sist angående mulig alkoholreklame på bloggen. De siste ukene har det kommet for en dag at Berg Eriksen har bedrevet omfattende bilderedigering på sin blogg, samtidig som hun hardnakket har benektet dette overfor leserne sine. På denne måten er bloggeren med på å fronte et både usunt og usant kroppsideal for et publikum primært bestående av unge jenter. Nå har det i tillegg kommet frem at Berg Eriksen, sammen med sin ektemann Lars-Kristian Eriksen, har lagt igjen kommentarer under falskt navn i sine blogginnlegg. Under alias har ekteparet hengt ut, hetset og slengt karakteristikker som «mentalt tilbakestående» til kritiske lesere. Igjen, et leserpublikum primært bestående av unge jenter, noen av dem helt ned i tidlig tenåringsalder. De har også utgitt seg for å være blant annet leger og jurister. Bevis finnes i følgende forum, med link her. Det ligger også bevis i sidene før og etter. Ved å samarbeide med Caroline «Fotballfrue» Berg Eriksen er deres bedrift med andre ord med på å støtte en blogger som lyver, trakasserer og går bak ryggen til leserne sine. Dersom dette er nytt for dere håper jeg som kunde at dere revurderer samarbeidsavtalen dere har med henne. Skulle dere velge å fortsette samarbeidet mister dere meg som kunde. Med vennlig hilsen Veldig bra og presist skrevet, godt jobba! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DitteH Skrevet 9. januar 2015 #4359 Del Skrevet 9. januar 2015 Det tviler jeg ikke et sekund på. Får ikke fulgt henne, eller sett bildene hennes nå, men skal absolutt legge ved screenshot. Før jeg kommenterte sjekket jeg faktisk om CBE rettet opp med hastag nedi kommentarene (selv om heller ikke dette er god nok merking), det hadde hun ikke gjort. Instagram har oppdatert slik at innlegg kan redigeres. Det burde være en smal sak for CBE å redigere innlegget med teksten "reklame". Om hun ikke gjør det, er innlegget lovbrudd. Og det er enkelt å se instabildene på ink361. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 9. januar 2015 #4360 Del Skrevet 9. januar 2015 Hva tar hun for et innlegg nå? 50 000? "Prislisten" hennes bør vel ikke være så vanskelig å få tak i heller. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg