bordogstol Skrevet 9. januar 2015 #4321 Del Skrevet 9. januar 2015 Fikk tilbakemelding fra getinspired. De hadde visst signert ny kontrakt med henne, men skulle følge bedre med henne i fremtiden. Da mistet de iallfall meg som kunde. Jeg må bare anbefale flere å sende mail til sponsorene hennes. Regelverket skal følges! Skal sende dem en mail og informere om at jeg avslutter kundeforholdet mitt med dem så lenge de samarbeider med CBE 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NumberSix Skrevet 9. januar 2015 #4322 Del Skrevet 9. januar 2015 Har ikke deltatt i denne diskusjonen, men har fulgt med lenge, samt at jeg ut fra et medievitenskapelig ståsted har vært kritisk til begges blogger, samt hvordan de har oppført seg. Det føles godt at disse nå er avslørt, og forhåpentligvis blir stilt til veggs for måten de har bedrevet sin forretningsvirksomhet. Tenker for meg selv at det er utrolig at to voksne mennesker har oppført seg sånn, og jeg klarer nesten ikke å tro at de kan være så...inni granskauen dumme. Lurer nesten egentlig på om dette er orkestrert av Eriksens selv, at de selv lekker dette på nett, bruker det som bakgrunn for å legge ned bloggen, tar med seg millionutbyttet sitt og flytter til Cayman-øyene? Har de ikke selv sagt at de har tjent nok til å slippe å jobbe resten av livet? Ingen av dem har vel noen særlig oppløftende karrierer foran seg etter at alt dette er kjent. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kate* Skrevet 9. januar 2015 #4323 Del Skrevet 9. januar 2015 Jeg kjøper ikke unnskyldningen om kontrakt med henne. Hun har (forhåpentligvis) ført dem bak lyset, og da skal det være mulig å avslutte kontrakten. Det sier jo litt når de avviser dette mest sannsynlig uten å gå i forhandlinger en gang. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottah Skrevet 9. januar 2015 #4324 Del Skrevet 9. januar 2015 Jøss! Jaggu meg, bra jobba damer! Makan til oppførsel, og fra to voksne mennesker. Jeg er iallefall glad for at dette også har skjedd etter at CBE ble mor, så kan hun iallefall ikke gjemme seg bak at hun ble mer voksen og moden og blabla etter at hun fikk barn Aldri fulgt noe særlig med på Fotballfrue, men tittet innom nå og da. Hun har lagt ut noen oppskrifter og sånn jeg syntes har vært bra. Men irritasjonen min startet da jeg oppdaget alle innlegg som ikke er merket, og nå har jeg mistet absolutt all respekt. Jeg kommenterte også på det "Get-Inspired" innlegget på instagram, noe ala "Du har visst glemt å merke med reklame ". En FF-fanatiker svarte at "alle skjønner jo at det er reklame", og jeg svarte tilbake at FF må følge markedsføringsloven uansett. Nå er jeg ialelfall blokkert. Men jeg tok Screen-shot av det innleget og skal også sende en mail til getinspired. Har dessuten tatt screenshot av et tidligere innlegg på bloggen som heller ikke ble merked med reklame, og tenkte å sende begge deler til forbrukerrådet. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kate* Skrevet 9. januar 2015 #4325 Del Skrevet 9. januar 2015 Svaret jeg fikk fra Get Inspired nå. Forkastelig. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest auroravictoria Skrevet 9. januar 2015 #4326 Del Skrevet 9. januar 2015 Svaret jeg fikk fra Get Inspired nå. Forkastelig. penger, penger, penger 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kate* Skrevet 9. januar 2015 #4327 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Kan ikke tro at Get Inspired forsvarer henne??? Endret 9. januar 2015 av Kate* 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 9. januar 2015 #4328 Del Skrevet 9. januar 2015 Svaret jeg fikk fra Get Inspired nå. Forkastelig. Jeg skal aldri handle hos dem igjen, og kommer til å sende dem en e-post hvor jeg forteller hvorfor (at min kommentar på Instagram om at innlegget ikke var merket ble slettet, og at jeg umiddelbart ble blokkert. Ser ut som om det samme skjedde en anne over her). En glipp kan det ikke være, innlegget om Black Friday-salget det står om i e-posten Kate har lagt inn er ikke det samme som det jeg kommenterte på. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottah Skrevet 9. januar 2015 #4329 Del Skrevet 9. januar 2015 Svaret jeg fikk fra Get Inspired nå. Forkastelig. Kanskje det hjelper å heller henvise til at hun ikke merker innleggene som omhandler Getinspired? Det skal iallefall jeg legge ved dokumentasjon på 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 9. januar 2015 #4330 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Jeg kjøper ikke unnskyldningen om kontrakt med henne. Hun har (forhåpentligvis) ført dem bak lyset, og da skal det være mulig å avslutte kontrakten. Det sier jo litt når de avviser dette mest sannsynlig uten å gå i forhandlinger en gang. Kjenner til den ene av eierne av firmaet. Ikke særlig sympatisk person. så det er riktig som en skriver over her, penger er hovedfokuset. Ikke gode verdier. Null til overs for getinspired.no, så jeg er langt i fra overrasket over svaret de gir. Står jo indirekte -Hun har gitt oss masse penger i kassa så dette er vi villig til å gi en lang faen i. Endret 9. januar 2015 av Tjukk Norris 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 9. januar 2015 #4331 Del Skrevet 9. januar 2015 Når jeg tenker på getinspired så ser jeg for meg dette; Hyll hyll hyyyyyyll! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 9. januar 2015 #4332 Del Skrevet 9. januar 2015 Hva med å kontakte Gunnar Tjomlid, tipse han, når det gjelder misbruk av beskytta tittler. Han har gått henne i sømmene før, og han er en fyr som blir mye lest. Han har skrevet denne: http://tjomlid.com/2013/05/03/fotballfrue-aksepterer-ikke-evolusjonsteorien/ Skal vi se...ærlighet, markedsføringsloven, seg selv og evolusjonsteorien. Listen over hva ekteparet Eriksen ikke tror på begynner å bli latterlig lang. Svaret jeg fikk fra Get Inspired nå. Forkastelig. Kan ikke tro at Get Inspired forsvarer henne??? Hjertene og smileyene er enda to spikere i kisten. Kanskje det burde settes i gang en e-post-aksjon á la den Susanne Kaluza kjørte med politikerne i forbindelse med abortsaken? En standardisert e-post som GetInspired og resten av sponsorene kan pepres med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DitteH Skrevet 9. januar 2015 #4333 Del Skrevet 9. januar 2015 Det er lenge siden jeg har lest og kommentert noe her på kg, men dette her det må jeg si både overrasker meg og egentlig ikke. Nå virker det som om det meste av kaoset disse to har skapt bare blir mer og mer tydelig, med tanke på stjeling av oppskrifter, bilder, bilderedigering, hets mot andre, falske kommentarer, oppsøking av folk på facebook og brutt samarbeid med flere interessenter. Slik jeg ser det har paret tapt ansikt og all troverdighet. For godt. Og det finnes overhodet ikke synd på de, for dette har de valgt selv. Da er det mer synd på barnet som må vokse opp med slike tankeløse foreldre. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kate* Skrevet 9. januar 2015 #4334 Del Skrevet 9. januar 2015 Synes det mest graverende er det siste screenshotet jeg la ut, hvor de (i mine øyne) bagatelliserer hele hendelsen med redigering. De ønsker å inspirere jenter til å bli fit, men annonserer hos en redigerende blogger med ingen troverdighet. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 9. januar 2015 #4335 Del Skrevet 9. januar 2015 Skal vi se...ærlighet, markedsføringsloven, seg selv og evolusjonsteorien. Listen over hva ekteparet Eriksen ikke tror på begynner å bli latterlig lang. Hjertene og smileyene er enda to spikere i kisten. Kanskje det burde settes i gang en e-post-aksjon á la den Susanne Kaluza kjørte med politikerne i forbindelse med abortsaken? En standardisert e-post som GetInspired og resten av sponsorene kan pepres med? God ide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 9. januar 2015 #4336 Del Skrevet 9. januar 2015 Getinspired er og blir en jallabedrift. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmileAtMeBaby Skrevet 9. januar 2015 #4337 Del Skrevet 9. januar 2015 Svaret jeg fikk fra Get Inspired nå. Forkastelig. Jeg fikk nøyaktig samme svar. Copy+paste der altså. Har vel fått en strøm av henvendelser, så de har vel sett seg lei av å svare på hver enkelt mail. Blir kvalm av denne bedriften også. Tenker jo kun penger!! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 9. januar 2015 #4338 Del Skrevet 9. januar 2015 Kanskje det hjelper å heller henvise til at hun ikke merker innleggene som omhandler Getinspired? Det skal iallefall jeg legge ved dokumentasjon på Vi ble blokkert i samme innlegg på Instagram, ser det ut som. Jeg tok aldri noe screenchot, men jeg kommer til å maile dem og fortelle hva som skjedde, og innlegget ligger fortsatt ute umerket. Flott om du sender over screenshot! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 9. januar 2015 #4339 Del Skrevet 9. januar 2015 Hei, LKE hadde kraftige personangrep mot meg på bloggen sin, mitt navn er Bekkevold og jeg driver facebooksiden "mat er min medisin".https://www.facebook.com/pages/Mat-er-min-medisin/101285086597054?ref=hl Hans oppførsel skulle man ikke forvente av et voksent menneske, men jeg valgte å ignorere personangrepene så godt jeg kunne, da jeg forsto det slik at dette var innenfor loven. Jeg fikk iallefall fjernet et bilde av min 4 år gamle sønn fra bloggen hans. Slik jeg tolker denne tråden er tydeligvis flere av "støttespillerene" til LKE hans egen konto, dvs falske. Dette gjør at jeg føler personagrepet på meg blir så graverende at jeg kunne tenkt meg å anmelde han. Er det noen med kjenskap til jus som kan si om det er grunnlag for det? mvh Øystein Bekkevold Du fortjente det. Neppe om du får noe medhold. Eneste triste med sånne avsløringer som dette er at sånne som deg tar det som bekreftelse på at dere har rett i deres retorikk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uranus Skrevet 9. januar 2015 #4340 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Kan ikke tro at Get Inspired forsvarer henne??? For et utrolig useriøst svar fra dem, smiletegn og hjerter. De svarte jo bare på redigeringen og ikke det siste med at de skriver nedlatende kommentarer under andre navn og yrker... Skriv dette til dem og gjerne link til Kvinneguiden! Og boikott getinspired, hele selskapet er tydeligvis bare tull. Get inspired av sterkt redigerte bilder!! Litt av et konsept Endret 9. januar 2015 av uranus 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg