Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan være at hun kun har lest begynnelsen av tråden, der forsvant innholdet. Det er lagt ut igjen på nytt.
Bevis fra carolinebergeriksen.no:

Bevis fra bloggen til LKE:

Her er det forklart hvordan man ser at en med adm.-tilgang har skrevet disse kommentarene:

Bevis på at LKE fjernet kommentarene sine i går - etter det ble skrevet om her inne:

+

Edit: For dere som har vansker med å forstå hvilke koder en skal se etter, har

jeg lagt til et lite eksempel som viser både kommentarfelt og kildekode fra http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:SCEeKMINZhQJ:suntvett.no/2013/11/en-tur-innom-det-alternative/+&cd=1&hl=no&ct=clnk&gl=no

Der kode (som viser at det er LKE som har svart seg selv som leser), lesernavn og kommentar er markert med farge: http://postimg.org/image/6bqyjdv4h/(ikke lagret, så den forsvinner om en stund).

Og her ser man koden (også markert med farge), når en leser svarte (hentet fra samme kommentarfelt): http://postimg.org/image/6w5egker7/

Og her har de forklaring og bevis samlet på ett sted :-)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

De spør meg om jeg har kjennskap til disse kodene, og det har jeg jo ikke. Kan dere som har det ta kontakt med de?

Kan du ikke bare be de lese tråden, eller be dem gi infoen videre til noen som kan basic IT? Alt står jo her og vi kan ikke forklare en journalist hva kildekode er hvis hun ikke kan det fra før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De spør meg om jeg har kjennskap til disse kodene, og det har jeg jo ikke. Kan dere som har det ta kontakt med de?

Kan hun ikke kontakte oss via KG hvis hun ønsker mer forklart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Haaploes

Trodde at en del av jobben til en journalist var å samle informasjon. Her får de, opptil flere ganger, servert informasjon på sølvfat med klikkbare lenker, også klarer de ikke å nøste opp i dette selv? Vil tro at i en så stor så avis er det en som har peiling på bloggformat og kodene knyttet til dette.

Det er det helt sikkert, samtidig er det krevende tider i avisbransjen, og det kuttes ressurser til høyre og venstre. Tipper en stakkars kjendis-journalist blir nødt til å lese seg opp for å kunne forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke igjen kilden hvor "Henriette" kaller en mentalt tilbakestående. Det ligger ikke riktig i innlegget lenger opp her. Noen som har den? Skal sende til Dagbladet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annepannesjoko

Jeg finner ikke igjen kilden hvor "Henriette" kaller en mentalt tilbakestående. Det ligger ikke riktig i innlegget lenger opp her. Noen som har den? Skal sende til Dagbladet.

Var visstnok feil i innlegget, men rettet på her:

Kilde til Henriette og kilde til Thea x 2 ble feil i forrige post, så her er de riktige (forhåpentligvis.)

Edit:

Legger også ved bilde fra kommentarfeltet: http://postimg.org/image/71xiepyb3/

Endret av annepannesjoko
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mere tegnet og fortalt.

http://postimg.org/image/jf0jukdzp/full/

Flott forklart, Nora Nordbo :-)

Uff, det er jo nesten trist at man har behov for å fabrikkere en "PT-Åge" som skal støtte henne i at "joda, selvsagt har du helt korrekt teknikk på planken, flinka".

Edit: skrivefeil

Endret av 9na
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Overraskende få kommentarer på de siste innleggene hennes.. ;)

Hun er vel opptatt med å skrive innlegg om hvor knust hun er etter å ha blitt hetset på KG og finne en kreativ forklaring på kommenteringen :-)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cement

Flott jobb av dere som har brukt tid og klokskap på å finne ut av dette. Godt observert, også.

Det er ikke uskyldig morro som her er utført av millionforetaket til Lars Kristian Eriksen og Caroline Berg Eriksen aka fotballfrue, det er grov manipulering av lesere og annonsører. Jeg tror mindre og mindre på at det er en stor fanskare som støtter allskens juks og bedrag, og mer og mer på at paret selv, for å berolige annonsører og beholde annonseinntekter, øser ut sk støtteerklæringer som bagatelliserer løgnene. Løse spekulasjoner er dette ikke, gitt de nyeste avsløringer om denne uredelige forretningsvirksomheten.

Jeg får vondt smak i munnen ved tanken på at slike tildels ondskapsfulle "kommentarer" er utført av voksne personer, og håper folk nå klarer å holde seg unna blogg, instagram og facebook, av åpenbare årsaker. Det er sikkert fristende å kjøre flere debatter på KG, men det kan man vel gjøre uten at alle driver og niklikker på daglig basis?

Dette er i realiteten ikke et glanset magasin, veldig lite glans er det over dette foretaket. Caroline Berg Eriksen er ikke journalist, oppfører seg ikke som journalister skal, og kommer forhåpentlig aldri til å bli journalist heller - med sitt ukritiske syn på kilder, troverdighet og etterrettelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tanke at såkalte leger og ernæringsfysiologer skulle slått seg sammen om å skrive en kommentar på en rosablogg. Er vel bare Eriksen sin verden at det ville vært naturlig:-)

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...