Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest BonBon

Jeg vett ikke hva jeg skal si. På msnge måter har jeg likt fasaden og har forsvart henne i flere sammenhenger. Jeg er en blanding av skuffet og sint, både på de og på meg selv. Har ikke lest bloggen siden bildene av redigeringen kom ut, og kjenner at akkurat nå så vil jeg bare blokke hele siden slik at de aldri får muligheten til å tjene penger mer på meg. Dritt oppførsel

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tar nok ikke mer enn 2 minutter før en eller annen har lagt igjen en kommentar i kommentarfeltet etter at de har lest noe her.

Jeg skrev en kommentar til henne om saken, men hun valgte å ikke publisere den - rart det der..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Jeg har alltid syntes det har vært snodig hvordan hver gang det har vært litt minikritiske kommentarer, det plutselig alltid har vært noen der som har kommentert vedkommende raskt tilbake.

De minikritiske kommentarene har mest sannsynlig kommet fra dem selv, med et raskt svar lagt klar ( som liksom skal være fra lesere som også er dem selv ) slik at kun snille kommentarer som blir sluppet gjennom ikke skal se altfor mistenkelig ut.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skarpsynt;)

Ikke rart at hun sier bloggen er en fulldagsjobb! De bruker vel timesvis her inne hver dag for å finne ut hvilke spor de nå må slette ;-)

Ja, det er i hvertfall det signalet de sender ut.

Ligger mye taktikk og uærlighet bak jobbingen til L-K og C, og jeg synes det også som sagt tidligere her, at det må være utrolig slitsomt å holde på sånn. Trist også.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev en kommentar til henne om saken, men hun valgte å ikke publisere den - rart det der..

.. og der har dere svaret på hvorfor slettingen kom så kjapt i gang.

Personlig syns jeg at slike kommentarer bør holdes borte fra bloggen nå, slik at flest mulig får anledning til å se jukset før paret begynner med slettingen.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg synes det er så flaut på Caroline og Lars-Kristians vegne. Det er ikke bare her på kvinneguiden det kommer frem slike bevis, men hos flere privatpersoner og andre div. fora Det er nok en del som vil komme enda mer frem i tiden fremmover. Det sier vel seg også selv at når man har holdt på slik de har gjort i skjult, så ligger det som regel mye mer under overflaten.

Jeg får faktisk nesten litt vondt i magen av det. Samtidig er det veldig bra at flere sier i fra om ting som faktisk ikke er greit. Å drive business på et så uetisk vis som de har gjort, kommer heldigvis frem. Det de ikke forstår, er at mennesker er litt mer bevisste i dag, og faktisk er ganske oppegående, og mer klar på hva de tolererer, og at det igjen er en sunn kritisk sans. Ting kommer frem ; )

Det er bare så synd at L-K (og C) synes det har vært en altfor alternativ sannhet. (haha)

Det pinligste synes jeg da er kommentarfeltene og argumentene både Caroline og L-K bruker. Caroline har kommet med flere av disse når det har vært noen som har vært kritiske "Men sender du mail til magasiner når de gjør noe galt da?" Og argumenter som "det har ikke vært noe problem før, så hvorfor skal det være noe problem å gjøre det nå..."

Forandring, nei takk...... er et tydelig budskap de gir. Hvordan bidrar det forresten til utvikling og mer kunnskap ved å kritisere de som kommenterer en trend, en diskurs/"sannhet", eller kommer med en kritisk refleksjon/spm. Skjønner dem, de vil jo holde på et image de selv ikke kan stå for, og det må være jævlig hardt.

Hvilke andre fora?

Endret av 9na
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig syns jeg at slike kommentarer bør holdes borte fra bloggen nå, slik at flest mulig får anledning til å se jukset før paret begynner med slettingen.

mjoa, jeg kommenterte ganske mange timer senere - kommenterte etter at hun begynte med sletterunden sin, men hun slettet kommentaren min slik at den ikke står "pending" lenger heller. Så jeg var i hvertfall ikke grunnen til at hun begynte på denne sletterunden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Dumt når de får sjanse til å slette sporene så fort! Og det at de frenetisk sletter kommentarene beviser jo at det er riktig at de har kommentert selv. Fatter ikke at det er mulig å ta en blogg og seg selv så god damn alvorlig som de gjør.

De hadde tjent mye på å være litt mindre selvhøytidlige og stuck up.. Litt mer som komikerfrue. Ville vært mye lettere å like de, da :-)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Hun har mange fans som tilber henne. En kan gå ut fra at hun også mest sannsynlig har et par stk som også spionerer for henne her og rapporterer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

De har endret det nå.

Her ses forskjellen på kildekoden før (i eftermiddags) og nu.

http://i62.tinypic.com/vcsbah.jpg

Når jeg trykker på den linken og de andre tinypic-linkene i tråden så er bildene borte. Er det noe som skjer etter en stund hvis man laster opp bilder der uten å være registrert bruker, eller er det noen som har rapportert og det er grunnen til at de er blitt fjernet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Jeg synes hele dette er ganske så festlig :P Hva blir neste? :fnise:

Det neste er nok et beklagelsesinnlegg à la CBE. Det vil i klartekst si at hun ikke beklager seg eller legger seg flat og innrømmer dette fanteriet. I stedet blir det bortforklaringer om at de kommentarene de har skrevet var ment for å illustrere hvor grusomt forferdelig de "faktiske" kommentarene var, men som CBE & Co. ikke valgte å publisere fordi hun ville skåne sin unge leserskare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neh det var sikkert bare en feil på serveren deres....... Eller de ble hacket slik de ble den gangen onde hackere redigerte gravidmagen hennes.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mjoa, jeg kommenterte ganske mange timer senere - kommenterte etter at hun begynte med sletterunden sin, men hun slettet kommentaren min slik at den ikke står "pending" lenger heller. Så jeg var i hvertfall ikke grunnen til at hun begynte på denne sletterunden

Beklager om du oppfattet at jeg mente at det var deg som tipset henne. Mer scenarioet jeg ville ha frem.

Hun har mange fans som tilber henne. En kan gå ut fra at hun også mest sannsynlig har et par stk som også spionerer for henne her og rapporterer tilbake.

Se ovenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er fra LKE sin blogg. De 4 artiklene er fra november 2013 til februar 2014, og kommentarene fra de ble fjernet i dag... LKE er såvidt jeg kjenner til med på driften av CBE sin blogg, og dermed er hva han har gjort på egen blogg relevant.

De fra CBE sin blogg har jeg ikke oversikt over (andre som la ut). Det må evt. noen andre svare på.

Please, si at noen fikk lagret bevis for at mitt favorittalias "jurist med spesialisering i opphavsrett" var lagt ut av Fotballfrua selv?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg trykker på den linken og de andre tinypic-linkene i tråden så er bildene borte. Er det noe som skjer etter en stund hvis man laster opp bilder der uten å være registrert bruker, eller er det noen som har rapportert og det er grunnen til at de er blitt fjernet?

Er det borte!? Vet ikke hva som skjer.

Har lastet opp på nytt ....

http://postimg.org/image/res816sk9/

https://twitter.com/noranordbo/status/553296097742188545/photo/1

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...