Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest Zeitgeist

De må vel snart ha norgesrekorden i å drite seg ut? Jeg tør ikke gjette på hvem som er verst av de to.

Krake søker jo som kjent make ...

Snakk om å skjemme seg så grådig ut. Og denne plutselige slettingen av ymse kommentarer tjener beklageligvis Sirkus Eriksen kun en ting: Å bekrefte det som er blitt postulert her inne. Hadde det nemlig ikke vært slik at det var de selv som stod bak enkelte kommentarer under alias, så hadde det heller ikke vært en nødvendighet for å slette.

Jeg har i det lengste opprettholdt et skille mellom firmaet CBE og privatpersonen CBE i mine innlegg. Men nå er det nok! Den ene er like ille som den andre. Og de har begge visst hva den andre holdt på med. Det samme gjelder for LKE. Sirkus Eriksen er ikke annet enn hykleri av ufordragelig sort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestvest

Google mat er min medisin+suntvett. Det kommer opp en liten trekant ved siden av linken som du kan trykke på, der står det "bufret". Trykk på den, så får du cache-versjonen. Er amatør selv, men dette har jeg lært på kvinneguiden :laugh:

Hvilken link hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

comment [1] => odd [2] => alt [3] => thread-even [4] => depth-1 [5] => parent ) class="comment" id="comment-">

og

comment [1] => byuser [2] => comment-author-caroline [3] => bypostauthor [4] => even [5] => depth-2 ) class="comment" id="comment-">

vises over hver kommentar nå, prøver de å bevise noe, eller er det en feil som oppsto under den iherdige slettingen?

Herregud, de to der, altså! :klaske:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glædelig

:skratte::popcorn:

Nå skjønner jeg også at det er hold i påstanden til FF om at hun kan bruke 12 timer på bloggen daglig.

-1/2 time til tekstskriving

-1 time til bildetaking

-1 time til å plukke ut bilder

-2 timer til redigering

-3 timer til trening, sminking, dolling, frisørbesøk, negltimer you name it

-1 time til planlegging rundt middagsbordet i Siljan om hvem som skal leke lege, og hvem som skal leke advokat

-3 timer til dobbeltspill i kommentarfeltet

-1/2 til besvarelse av e-mail

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tjufsa

:skratte::popcorn:

Nå skjønner jeg også at det er hold i påstanden til FF om at hun kan bruke 12 timer på bloggen daglig.

-1/2 time til tekstskriving

-1 time til bildetaking

-1 time til å plukke ut bilder

-2 timer til redigering

-3 timer til trening, sminking, dolling, frisørbesøk, negltimer you name it

-1 time til planlegging rundt middagsbordet i Siljan om hvem som skal leke lege, og hvem som skal leke advokat

-3 timer til dobbeltspill i kommentarfeltet

-1/2 til besvarelse av e-mail

Ikke glem at man ikke kan dra på helgetur over fjorden uten å ha med alt av stasjonært datautstyr, man klarer nemlig ikke bruke de kraftigste redigeringsprogrammene med en vanlig laptop

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ninja:

Nå skal jeg prøve å la dette bli en post uten spekulasjoner, men jeg kan ikke skjønne noe annet enn at de faktisk har postet en del kommentarer selv under andre navn. Dette er hvorfor jeg tror det:

Hver gang Caroline eller Lars-Kristian er logget inn og skriver en kommentar på bloggen, står det i kildekoden: "comment byuser comment-author-admin bypostauthor." (På noen står det Caroline der det står admin.) Det er ikke så rart, for de har jo admin-rettigheter begge to. Dette står det ikke på andre vanlige kommentarer fra folk, noe som ikke er så rart.

Men så har jeg funnet noen kommentarer hvor det står dette i kildekoden, og da skulle det vel være Caroline eller Lars-Kristian (eller andre som eventuelt har admin-rettigheter til bloggen, noe det ikke er vil jeg tro) som har postet kommentarene. Problemet er at det står helt andre navn som Fredrik, Maria, Tone, Therese, Henrik, PT Åge, Malin og et par til.

Det som også er påfallende er at det de kommentarene har til felles er at de enten er veldig enig med Lars-Kristian og Caroline, eller at de er på samme "lag" som Lars-Kristian når han er uenig og diskuterer med andre.

(Jeg sjekket også bloggen hans og der var det enda hyppigere tilfeller av dette og stort sett var de "100% enige med Lars-Kristian" eller takket han for et flott og velskrevet innlegg.)

For meg fremstår det derfor at de har skrevet kommentarer under andre navn. Siden det ikke er lov til å poste screenshot fra bloggen her, så gjør jeg heller ikke det. Kanskje er det andre forklaringer på dette, men jeg vet ikke bedre, så opplys meg gjerne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier vel litt om henne, denne videoen:

https://www.youtube.com/watch?v=yOseljHXtjI

Spesielt å være stolt over noe som er redigert..

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hold the door

Håper noen har beholdt bevis for det de fant før alt er slettet?

Det finnes screenshot av alle kommentarene skrevet av LK (som seg selv og som andre) på suntvett, og en del fra fotballfruebloggen, men ikke like mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

Spesielt å være stolt over noe som er redigert..

Ja, er enig. Må være kjempeflott å pynte på sannheten på en slik måte. Altså, kan man ikke bare være som man er, uten å hele tiden måtte redigere bildene eller gjøre drastiske forandringer? Virker som han har en slags trang til å måtte jukse litt. Hun lever i en syk verden.

Endret av Reza08
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tjufsa

Han ble jo tatt på fersken i kommentarfeltet i diverse nettartikler før en tid tilbake også, da hadde han opprettet en egen facebook-konto utelukkende for å kunne diskutere mot de som måtte ha noe kritisk å si.

Endret av Tjufsa
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest hulderjenta

Altså... Da redigeringsgreiene kom fram, følte jeg faktisk litt med Caroline. Ikke fordi jeg på noen måte synes det er greit, eller fordi det skjedde i jula, men fordi det er trist at noen synes de må holde på slik og ikke føler seg bra nok...

Nå, derimot, innrømmer jeg glatt at jeg fryder meg. Det paret der, og hvordan de driver bloggen, er et kapittel for seg selv.

Selvgjort er velgjort, som man reder ligger man, som man sår skal man høste osv osv... . Men det skulle ikke forundre meg om dette kan vris til at ekteparet kan velte seg i offerrollen på noe vis, dette også,om de blir nødt til å forklare det. (Tror egentlig ikke det skjer, dessverre.)

Endret av hulderjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Jøss, hva er det med det paret? Mistet all respekten min nå hvertfall. Leste bloggen hennes før, ikke nå lenger.

Nå lurer jeg også på hvordan dette bilde 4 dager etter fødsel egentlig ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...