Pearl2.0 Skrevet 8. januar 2015 #4041 Del Skrevet 8. januar 2015 Huff da☺ Noe sier meg at x antall av tidligere "ukens leserspørsmål" og disse "mange av dere har lurt på" har blitt plantet av Caroline selv, bare for å få skrevet innlegg med reklame for produktene hun reklamerer for. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glædelig Skrevet 8. januar 2015 #4042 Del Skrevet 8. januar 2015 Noen som tror det snart dukker opp nok et tåredryppende "legge seg flat"-innlegg hvor hun skylder på alle de fæle kommentarene hun får så hun måtte skrive noen hyggelige for å føle seg bedre? På samme måte som hun rettferdiggjorde redigeringen og klandret leserne? Jeg tror denne saken her vil forsvinne som en fis i luften. Tror ikke det blir like mye styr som med redigeringen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glædelig Skrevet 8. januar 2015 #4043 Del Skrevet 8. januar 2015 Huff da☺ Noe sier meg at x antall av tidligere "ukens leserspørsmål" og disse "mange av dere har lurt på" har blitt plantet av Caroline selv, bare for å få skrevet innlegg med reklame for produktene hun reklamerer for. Det skriver jeg under på.. I forbindelse med "ukens leserspørsmål" skriver hun alltid noe alá: "mange av dere har lurt på hvorfor huden på halsen min er så plettfri og myk, og derfor vil jeg anbefale denne halskremen." Det er ALLTID annonse eller adlinks i de innleggene, og det er ikke "mange" som har spurt om alt det hun skriver om. Jeg nekter å tro at folk sender henne en privat mail med spørsmål som hun kan besvare under "ukens leserspørsmål".. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 8. januar 2015 #4044 Del Skrevet 8. januar 2015 Det skriver jeg under på.. I forbindelse med "ukens leserspørsmål" skriver hun alltid noe alá: "mange av dere har lurt på hvorfor huden på halsen min er så plettfri og myk, og derfor vil jeg anbefale denne halskremen." Det er ALLTID annonse eller adlinks i de innleggene, og det er ikke "mange" som har spurt om alt det hun skriver om. Jeg nekter å tro at folk sender henne en privat mail med spørsmål som hun kan besvare under "ukens leserspørsmål".. Akkurat det jeg tenkte!! 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pølsebrød Skrevet 8. januar 2015 #4045 Del Skrevet 8. januar 2015 Skriver kommentarer til seg selv og svarer på dem? Er hun schizofren? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingelill Skrevet 8. januar 2015 #4046 Del Skrevet 8. januar 2015 Wow. Det er så drøyt..! Lurer på hvordan denne blir forklart ja.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 8. januar 2015 #4047 Del Skrevet 8. januar 2015 Hvor var vi? Det viser seg at bildene er fake, kommentarene er fake. Er lesertallene også fake? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 8. januar 2015 #4048 Del Skrevet 8. januar 2015 Hvor var vi? Det viser seg at bildene er fake, kommentarene er fake. Er lesertallene også fake? Jeg husker for noen år siden så var det flere som juksa seg på topp med sånn betalingsgreie fra Asia. Det kom kjempe mye trafikk. (Ikke det at jeg sier dette er faktum for Fotballfrue men..) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annepannesjoko Skrevet 8. januar 2015 #4049 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Noen med peiling som kan bekrefte at det er de selv som kommenterer? Jeg forsøker å lese, men det blir bare gresk for meg, selv om jeg ser "admin" både her og der. Ut fra det jeg kan se har besøkende en annen kode. Jeg brukte "vis kilde" og søkte i teksten med søkeordet: comment-author- Der søket stoppet sjekket jeg "brukernavn". Såg da på koden: "class="fn">Navn på bruker</cite>". De gangene det ikke står Caroline (eller LKE) er det nok noen med adm-rettigheter som har svart som "vanlig besøkende". Det er verst inne på bloggen til LKE: http://suntvett.no/2014/02/mat-er-min-medisin-ii/#comments (sjekket kilde under dette innlegget og av 23 svar fra " comment-author-lars-kristian-eriksen " var 16 av de signert LKE og 7 av de med andre navn. --------------------------------------------------------------- (Edit: Sjekket koden på CBE sin blogg. Nå går det ikke an å søke slik jeg viste. Ser ut som koden er endret. Heldigvis er det noen som har tatt noen "print screen" av dette. Jeg får imidlertid opp bufret versjon av LKE sin blogg, og har lagt ut noen lenker her http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=892641&p=15689929). Endret 8. januar 2015 av annepannesjoko 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg sophh Skrevet 8. januar 2015 Populært innlegg #4050 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg klarer ikke gjøre annet enn å le... Hilsen Lege. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 8. januar 2015 #4051 Del Skrevet 8. januar 2015 Ut fra det jeg kan se har besøkende en annen kode. Jeg brukte "vis kilde" og søkte i teksten med søkeordet: comment-author- Der søket stoppet sjekket jeg "brukernavn". Såg da på koden: "class="fn">Navn på bruker</cite>". De gangene det ikke står Caroline (eller LKE) er det nok noen med adm-rettigheter som har svart som "vanlig besøkende". Det er verst inne på bloggen til LKE: http://suntvett.no/2014/02/mat-er-min-medisin-ii/#comments (sjekket kilde under dette innlegget og av 23 svar fra " comment-author-lars-kristian-eriksen " var 16 av de signert LKE og 7 av de med andre navn. Fantastisk! Hilsen lege (helt sant) 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 8. januar 2015 #4052 Del Skrevet 8. januar 2015 De må jo ha utrolig dårlig selvtillit begge to, når de MÅ ha en haug av støttekommentarer på påstandene sine for å klare å kunne stå for dem... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 8. januar 2015 #4053 Del Skrevet 8. januar 2015 De må jo ha utrolig dårlig selvtillit begge to, når de MÅ ha en haug av støttekommentarer på påstandene sine for å klare å kunne stå for dem... Nuvel. For meg fremstår det heller som at de begge er hellig overbeviste om at fanskaren er størst, de gidder selvfølgelig bare ikke å støtte dem, så da får de gjøre jobben selv. FF røk jo ikke ut av Skal vi danse fordi hun var en rævva danser, det var jo bare fordi fansen ikke hadde tid til å stemme. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 8. januar 2015 #4054 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg klarer ikke å gjøre annet enn å gråte. Hilsen Pave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 8. januar 2015 #4055 Del Skrevet 8. januar 2015 Nuvel. For meg fremstår det heller som at de begge er hellig overbeviste om at fanskaren er størst, de gidder selvfølgelig bare ikke å støtte dem, så da får de gjøre jobben selv. FF røk jo ikke ut av Skal vi danse fordi hun var en rævva danser, det var jo bare fordi fansen ikke hadde tid til å stemme. Nei nei nei. Det var fordi fansen savnet bloggingen, så de fikk henne ut med vilje! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 8. januar 2015 #4056 Del Skrevet 8. januar 2015 Dette er så pinlig at jeg blir nærmest målløs - og det skal noe til før jeg mister munn og mæle. Troverdigheten til CBE sa et endelig takk og farvel for seg etter at det kom frem at hun har bedrevet utstrakt redigering av bilder av seg selv. Det påfølgende mageplasket av ei bortforklaring tjente ikke saken hennes på noen måte, annet enn å fremstille henne som en ansvarsfraskrivende og sutrete person. Nå som det viser seg at hun (og han) I TILLEGG er forfattere av en rekke kommentarer i bloggens kommentarfelt (deriblant kommentarer hvor de som turte tale Roma midt i mot ble titulert som "mentalt tilbakestående"), så har jeg ikke annet å si enn at Sirkus Eriksen er en skam. En latterlig, patetisk, respektløs skamplett. Med vennlig hilsen Professor Doktor Høyesterettsjustitiarius Overingeniør President Dronning Keiserinne Überlege Gudinne LFM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 8. januar 2015 #4057 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Lurer på om LK kan ha tatt skade av all bloggingen og all kranglingen med leserne i kommentarfeltet om kremer og kjoler og....kanskje blitt en anelse femi? Han leker jo tenåringsjente også. Endret 8. januar 2015 av gjestvest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 8. januar 2015 #4058 Del Skrevet 8. januar 2015 Karrieren i "Kostreform for bedre helse" varte i hele 4-5 måneder. "Styret fikk etter årsmøtet i april 2013 og senere konstitusjon følgende sammensetning:X (leder), X (leder, Fagrådet), X(nestleder), X (kasserer), Caroline Berg Eriksen (lokallagsansvarlig), X (sekretær),X (styremedlem), Lars Kristian Eriksen (styremedlem). Som varamedlemmer ble valgt X, X og X. Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen trakk seg fra styret i september 2013." 18. juni samme år klarte hun knapt å vente på neste møte siden "jobben" var så spennende. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 8. januar 2015 #4059 Del Skrevet 8. januar 2015 Lurer på om LK kan ha tatt skade av all rosabloggingen og all kranglingen med leserne i kommentarfeltet om kremer og kjoler og....kanskje blitt en anelse femi? Han leker jo tenåringsjente også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cement Skrevet 8. januar 2015 #4060 Del Skrevet 8. januar 2015 Hvis denne bloggen er basert på delvis egenproduserte kommentarer som er utgitt for å være andres, må jeg si det nesten er en verre synd enn å redigere seg selv fra slank til mager. En vesentlig del av markedsføringen til bloggere foregår i kommentarfeltet, som er mye mer personlig og dermed troverdig, enn rene annonser. For ekteparet Eriksens skyld håper jeg det som kommer frem her ikke stemmer. I motsatt fall er det en tragedie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg