Alvea Skrevet 25. desember 2014 #3121 Del Skrevet 25. desember 2014 Hun har oppdatert på facebook nå. Spillkveld tydligvis, om det ikke er et gammelt bilde da. Noen som tør å skrive noe på facebooksiden hennes? Der kan hun jo ikke nekte det postet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 25. desember 2014 #3122 Del Skrevet 25. desember 2014 Er det andre enn blogglisten.no som teller antall lesere, eller er det Berg Eriksen sin tolkning ute å går igjen? Tenker siden Frua svarer i innlegget julaften 2014 at hun fortsatt er den mest leste bloggen, kun slått av mammatilmichelle den siste uken etter at hun fikk barn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 25. desember 2014 #3123 Del Skrevet 25. desember 2014 Er det andre enn blogglisten.no som teller antall lesere, eller er det Berg Eriksen sin tolkning ute å går igjen? Tenker siden Frua svarer i innlegget julaften 2014 at hun fortsatt er den mest leste bloggen, kun slått av mammatilmichelle den siste uken etter at hun fikk barn. De har vel sin egen tolkning av lesetall, kan jeg tenke meg... Som de har med alt annet. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. desember 2014 #3124 Del Skrevet 25. desember 2014 Spørs hvor reelt det 4-dagers bildet hennes var da.......etter hva som har kommet frem her idag så har jeg null tro at det bildet var uredigert. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pølsebrød Skrevet 25. desember 2014 #3125 Del Skrevet 25. desember 2014 For å høyreklikke på bloggen igjen: Installer 'Enable right click' for Chrome. Finnes helt sikkert alternativer for andre nettlesere også. Om bildene slettes, så har man enda litt tid til å se på den lagrede cachen av den "gamle nettsiden". Legg til 'cache:' foran lenken. eks: cache:http://vg.no. Ufattelig at team Eriksen kan så lite om grunnleggende nettsikkerhet vs. Photoshop-kunster. Passord, fruen! Jeg finner ingen bilder når jeg legger til cache vil se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 25. desember 2014 #3126 Del Skrevet 25. desember 2014 Er det andre enn blogglisten.no som teller antall lesere, eller er det Berg Eriksen sin tolkning ute å går igjen? Tenker siden Frua svarer i innlegget julaften 2014 at hun fortsatt er den mest leste bloggen, kun slått av mammatilmichelle den siste uken etter at hun fikk barn. Tydeligvis viktig å påpeke at det er fordi hun har fått barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 25. desember 2014 #3127 Del Skrevet 25. desember 2014 Rett imponerende at Anna har så mange lesere, hun har ikke kommentarfelt (= underholdning) og ikke har hun egen fotograf med 3 innlegg hver dag. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 25. desember 2014 #3128 Del Skrevet 25. desember 2014 Jeg klarer ikke helt å se hvordan hun skal forklare seg ut av denne suppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 25. desember 2014 #3129 Del Skrevet 25. desember 2014 Jeg klarer ikke helt å se hvordan hun skal forklare seg ut av denne suppa. Tror ikke hun kommer til å forklare noe som helst. Hun slipper ikke til kommentarer som går på dette i kommentarfeltet og satser på at oppstusset her legger seg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 25. desember 2014 #3130 Del Skrevet 25. desember 2014 Jeg klarer ikke helt å se hvordan hun skal forklare seg ut av denne suppa. Hun blir vel bare å overse det som vanlig 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 25. desember 2014 #3131 Del Skrevet 25. desember 2014 Ganske åpenbart at dagens bilde av henne og LK fra julaften også er redigert. Se hvor blurry og unaturlig det ser ut mellom dem, garantert gjort seg smalere. Trist skue, hele dama. Må være trist å leve i den bobla. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 25. desember 2014 #3132 Del Skrevet 25. desember 2014 Den sort rammen på gulvet mellom dem ser også helt bøyd og unaturlig ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 25. desember 2014 #3133 Del Skrevet 25. desember 2014 Den sort rammen på gulvet mellom dem ser også helt bøyd og unaturlig ut. Det er ikke en sort ramme, det er en gavepose. Man trenger ikke se spøkelser på høylys dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 25. desember 2014 #3134 Del Skrevet 25. desember 2014 Ganske åpenbart at dagens bilde av henne og LK fra julaften også er redigert. Se hvor blurry og unaturlig det ser ut mellom dem, garantert gjort seg smalere. Trist skue, hele dama. Må være trist å leve i den bobla. Bilderamma mellom dem er jo bølgete.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 25. desember 2014 #3135 Del Skrevet 25. desember 2014 siden jeg allerede er i gang: for et utrolig lite hjemmekoselig hjem. ser ut som en (dårlig) interiørbutikk, ser da ikke ut som det faktisk bor mennesker der? gørrkjedelig! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 25. desember 2014 #3136 Del Skrevet 25. desember 2014 siden jeg allerede er i gang: for et utrolig lite hjemmekoselig hjem. ser ut som en (dårlig) interiørbutikk, ser da ikke ut som det faktisk bor mennesker der? gørrkjedelig! Må i så fall være en interiørbutikk som ikke har fått leveranse på et par år.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 25. desember 2014 #3137 Del Skrevet 25. desember 2014 Er så trist at hun redigerer seg selv, det hadde jeg virkelig ikke trodd. Bloggen sank mange hak for meg nå. Dette burde tipses om et sted. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 25. desember 2014 #3138 Del Skrevet 25. desember 2014 Det som slo meg med bildene fra julaften var at det så kaldt og sterilt ut der. Alt for mye hvite, bare vegger og så skarpt lys (mulig det bare er pga at de skal ta bilder). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 25. desember 2014 #3139 Del Skrevet 25. desember 2014 Må i så fall være en interiørbutikk som ikke har fått leveranse på et par år.. hadde gjort seg med en annen farge på noen av veggene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 25. desember 2014 #3140 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) hadde gjort seg med en annen farge på noen av veggene. Tror noe så enkelt hadde gjort mye, ja. Tilføyelse: Får litt sånn dukkehus-vibber av møblementet på kjøkkenet (de to stolene, bordet, brettet og plast buskbomen). Endret 25. desember 2014 av LilleSnupp 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg