Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det bare meg som reagerte sterkt på tittelen på den siste posten hennes? "Bloody Mary Xmas" , lagt ut den dagen minst 140 barn er slaktet ned på en skole i Pakistan... Mulig det bare er meg som er overfølsom etter sterke bilder på nyhetene, bare følte det var særs upassende tittel akkurat i dag.

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Er det bare meg som reagerte sterkt på tittelen på den siste posten hennes? "Bloody Mary Xmas" , lagt ut den dagen minst 140 barn er slaktet ned på en skole i Pakistan... Mulig det bare er meg som er overfølsom etter sterke bilder på nyhetene, bare følte det var særs upassende tittel akkurat i dag.

Synes den er upassende punktum. Alkohol og jul er et sketchy tema i mange hjem. Hun må gjerne drikke vin syv dager i uken for alt jeg bryr meg om, men akkurat den der reagerte jeg på. Både mtp hva som har skjedd tidligere i dag, men også fordi - som sagt - alkohol og jul er en uting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem i alle dager er det som får seg til å skrive til en leser "jeg er skuffa over DEG :/"?! Skuffa over at hun hjelper deg med innlegg til bloggen, gir deg mat på bordet og klær til ungen din? Herregud. Frua hadde gjort lurt av å ta tak i saker når de er såpass i vinden, og å være litt dagsaktuell rett og slett :)

Forundrer meg også over at hvis hun brenner sånn for det må hun vente til januar med å skrive et innlegg om det pga samarbeid..

edit: skriveleif

Endret av smygende_lodde
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fristende for en 1-åring å rive ned i vinduskarmene gitt.

http://instagram.com/p/wrOetvgsRc/

Synes faktisk hun pynter ganske så hyggelig til jul denne gangen kontra hvordan stilen har vært før.

Regner med at hun ikke hadde hatt ting i vinduskarmen, om det hadde vært et problem.

Personlig synes jeg for øvrig den stilen er så harry. Nipsete pynt, skinnende møbler og stor julenisse stående ved siden av sofaen? Nei takk.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev at overskriften var upassende, hun har valgt å ikke publisere min kommentar enda.. Både kommentarer før og etter min har blitt publisert/godkjent.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest paramount

Lurer på hvem hun velger å gi bort spisestolene til. Konkurranse i kommentarfeltet på Facebook om hvem som trenger de mest tydeligvis...

Hun hadde vel fått så ørene hang dersom hun hadde solgt de...av de som kritiserer henne for absolutt alt hun sier og gjør...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvem hun velger å gi bort spisestolene til. Konkurranse i kommentarfeltet på Facebook om hvem som trenger de mest tydeligvis...

Hadde kanskje vært ryddigere å lagt de ut på finn.no, enn å lage en offentlig tigge-protokoll på face.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gud så flaue kommentarer. Klaging over dårlig økonomi, dårlig helse og gud vet hva. Haha!

"Jeg og min lille familie har dårlig råd.....blablabla *syte* *smiske* til deg herlige Caroline"... :kvalm:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Haaploes

Å gud så flaue kommentarer. Klaging over dårlig økonomi, dårlig helse og gud vet hva. Haha!

"Jeg og min lille familie har dårlig råd.....blablabla *syte* *smiske* til deg herlige Caroline"... :kvalm:

Altså - folk snakker om å kjøre land og strand rundt for å hente de stolene i tillegg! Jeg er helt sjokkert. Pinlig, pinlig, pinlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, veldig snilt og gavmildt av Caroline -men blir sjokkert over hva folk skriver.. At de tørr!
Man skal for all del være ærlig, men får da være måte på hvor mye nakke, rygg og hodeplager folk kan dy seg til å skrive for noen stoler.. :fnise::fnise::fnise::fnise:

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først skulle ikke minsten vises på bloggen, så skulle hun vises av og til. Nå vises hun frem hele tiden for det er ikke annet å ta bilder av, siden det bare er en dagens outfit bilder av og til. Jeg visste at hun kom til å reklamere for barneklær, men jeg hadde ikke trodd at minsten skulle blitt levende reklame for klærne på trykk. Det skuffer meg grenseløst. Det har nok vært en strategi fra før fødsel det vi nå ser, bare at vi ikke skulle tro at det var planlagt. Hvor dumme er vi ? Hvor mye ler Ff og herr av oss ?

Dessuten må jeg riste på hodet over sutringen hennes nå i disse dager. Hun synes hun stresser og kaver og har ikke tid til bloggen sin...hva med oss 100% arbeidere som jobber og gjør alle disse tingene/shoppingen som regel på kveldstid og i helgene og fortsatt har tid til familie, venner og kakebaking oppi det hele og som ikke bruker sutrestemme for hele "verden".?

Kanskje fordi de fleste av oss er såpass oppegående at vi legger ferien til andre tider på året da det er mindre som trenges å ordnes? Eller hadde vært så lure at vi kjøpte julegavene på ferieturen vår? Eller utsatte en kosetur til Kjøben til etter nytttår?

Grrr.. jeg kjenner at jeg synes Ff har godt av litt kritikk i kommentarene..selvom de fleste kritiske røster nok ikke blir godkjent...

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det kommentarfeltet som omhandler disse stolene... :laugh: Skulle tro det var snakk om liv eller død for enkelte der inne. Herregud, det er jo ikke CBE som er patetisk - det er leserne hennes!

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser hun skriver at hun jobbet til halv ett i går natt i en diskusjon i kommentarfeltet hvorvidt hun jobbet mye eller ikke. Jeg må jo også jobbe på kvelden om jeg bruker hele arbeidsdagen min på å kjøpe julepynt. Ser hun ikke det selv?

Endret av Sol79
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...