Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Hun gjør "alt" for penger virker det som. Til og med annonserer hun for en upraktisk, altfor tykk og ikke vanntett vinterdress.

En kan kjøpe regndress til å ha utenpå igjen. Hjelp! Stakkars unger som må ikle seg dette.

Hva med en god dress som både er vanntett og som varmer og beskytter mot snø i skoa?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De aller fleste "rosabloggere" gjør alt for penger. De gangene jeg kikker innom toppbloggere, så er det jo bare reklame. Dritkjedelig.... og jeg lover meg selv at det skal bli lenge til neste besøk ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva hun gjør disse arbeidsdagene sine, da hun kl halv 1 en mandag fremdeles ikke har prestert å legge ut et innlegg!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjør "alt" for penger virker det som. Til og med annonserer hun for en upraktisk, altfor tykk og ikke vanntett vinterdress.

En kan kjøpe regndress til å ha utenpå igjen. Hjelp! Stakkars unger som må ikle seg dette.

Hva med en god dress som både er vanntett og som varmer og beskytter mot snø i skoa?

Ja, det er jobben hennes. Ingen jobber fordi det er gøy, man gjør det for å tjene penger. Hun er en levende reklameplakat :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo søt. Det er viktigst :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo søt. Det er viktigst :)

Ja, ikke sant. Skal jo ikke leke UTE! Æsj. Sand og snø og slikt!

Endret av MiniMjau
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ikke sant. Skal jo ikke leke UTE! Æsj. Sand og snø og slikt!

Må huske at det er en eksklusiv dress MED temperaturmåler til 1199,- eller noe slikt.

Å ha strikk nederst på beina og ikke tåle vann er jo typiske Ola Nordmann krav, ergo ikke eksklusiv!

Neeh.. kjøper heller en Isbjørn of Sweden eller Reima dress som tåler vann og har strikk nederst på beina som resten av Ola og Kari Nordmann kjøper til nærmere 2000,-.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Hun gjør "alt" for penger virker det som.

Du vet, fanden vil alltid ha mer. Dessuten trenger hun sikkert noe nytt fra Louis Vuitton, slik at hun har et par nye esker som "tilfeldigvis" står rett ved siden av kaffekoppen og nøtteskålen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må huske at det er en eksklusiv dress MED temperaturmåler til 1199,- eller noe slikt.

Å ha strikk nederst på beina og ikke tåle vann er jo typiske Ola Nordmann krav, ergo ikke eksklusiv!

Neeh.. kjøper heller en Isbjørn of Sweden eller Reima dress som tåler vann og har strikk nederst på beina som resten av Ola og Kari Nordmann kjøper til nærmere 2000,-.

Dressene til 1 åringer blir jo så slitt at man trenger 3 stykk (hennes utsagn). Forsåvidt er Reima dressen, den ene jeg hadde til min 1 åring og som også går i arv faktisk helt som ny 😄 Endret av Atheena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Dressene til 1 åringer blir jo så slitt at man trenger 3 stykk (hennes utsagn). Forsåvidt er Reima dressen, den ene jeg hadde til min 1 åring og som også går i arv faktisk helt som ny 😄

Hva skal de dressene bli utslitt av?! :klo: ikke blir ungen dekket av sand eller grus, så skjønner ikke hvorfor de dressene skal bli så utslitte etter?

Her i huset har vi 1 i barnehagen og 1 hjemme. Har holdt i massevis hittil

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal de dressene bli utslitt av?! :klo: ikke blir ungen dekket av sand eller grus, så skjønner ikke hvorfor de dressene skal bli så utslitte etter?

Her i huset har vi 1 i barnehagen og 1 hjemme. Har holdt i massevis hittil

Nettopp, vi har arvedresser, vanntette, vindtette med strikk under foten :) brukes nå av tredje barnet, og ikke spesielt slitt. FF må nok falle for søtheten, heller enn slitestyrken. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er kjempeengasjert i pelssaken, men rekker ikke engasjere seg for det eeeeeer så travelt med ekstrem juleshopping og ferieturer. Synes hun kaster bort sin unike posisjon til å påvirke, men det er kanskje viktigere å kjøpe Nille-nips til peishylla.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er kjempeengasjert i pelssaken, men rekker ikke engasjere seg for det eeeeeer så travelt med ekstrem juleshopping og ferieturer. Synes hun kaster bort sin unike posisjon til å påvirke, men det er kanskje viktigere å kjøpe Nille-nips til peishylla.

Kan jo skjønne at hun har det hektisk. Jeg syns den kommentaren var veldig snill egentlig og hun gikk rett i forsvar. Forøvrig har hun jo rett bloggen mister bare mer og mer den lille nerven. Det lover ikke godt for businessen videre at fans begynner å vende seg vekk fra henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo skjønne at hun har det hektisk. Jeg syns den kommentaren var veldig snill egentlig og hun gikk rett i forsvar. Forøvrig har hun jo rett bloggen mister bare mer og mer den lille nerven. Det lover ikke godt for businessen videre at fans begynner å vende seg vekk fra henne.

Hektisk med å feriere og shoppe. Hun påstår jo bloggen er jobben hennes, men lurer på hvor mye tid hun egentlig bruker på den i disse dager

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker som forbrukerrådet har kommet med påpakning om å sette "inneholder annonselenker" øverst i innlegget nå nylig. Er nemlig nå de siste ukene hun har begynt med det. Som du sier har det tidligere kun stått bak lenkene.

Det tror jeg ikke, for dette gjør hun meget ukonsekvent og kun tidvis.

I dag har hun for eksempel ikke merket et innlegg med annonselenke, kun i selve underteksten til bildet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke, for dette gjør hun meget ukonsekvent og kun tidvis.

I dag har hun for eksempel ikke merket et innlegg med annonselenke, kun i selve underteksten til bildet.

La merke til det selv... Var nok bare et blaff :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...